<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

درچهل و پنج کیلومتریِ بهشت!...

 *****

 ****

******

******

*****

******

******تموم این مسیریادصبیره بانو بودم❤

******اون خط سیری رو میبینید:)

یادم نیست ؟از چه وقت؟ولی این حوالی های کاشف روخیلی  دوست دارم.یادمی هروقت از ماشین پیاده میشدم وشدم،هرانچه بوی خوش رونفس  میکشیدم ،....هرآنچه بوی خوش،یعنی یک عالمه بوی خوش گیاه.گفته بودم ؟من همه ی گیاهانو دوست دارم.یکجا .باهم؛ دوستشون دارم.همه ی گیاهان ؟میدنید بوی خوش همه ی گیاهان چطوریِ؟الان روبروی کاشفم و به اون خط سیری نظاره گر،اما توذهنمم همه ی دفعات باری که اومدم و کاشف دیدم و بوی خوش یکجا نفس کشیدم ‌رو مرور میکنم ،دریغ ازیک بارتوجه به  پشت سر،....در ذهنم نیست.فقط از پس نرده ها نسیم مرطوب،بوی خوش شبنمآنه رو .....

******اینجا ،آن سوی دیوار و نرده ها....

****

****

میدونید چی دوس داشتم؟یه سطل و اسفنج و دستکش و شیشه شور ،..برمیداشتم.که برم اونجا رو مرتب کنم و پنجره های سمت باغ رو بازکنم و پرده ها رو کناربزنم و فریادبزنم؟بایید عصرانه حاظره....

******

******بدو بدو...

*****  خودمو برسونم اینجا،....که خورشید و ازمیان شاخ برگهایی که خودشونو به بادسپردن،..تماشاکنم ...

اینجا یک بینهایتِ عجیبیه.وراى هرتصورىِ...اینجا رو باید خودتون ببینید.زبان من قاصرو ناتوانِ...❤

***

*****به لطف جناب مهندس عسکری ،دانستم اسم گل" کاملیا"است.

*****که من کاملیای سفید شیری رنگ رو با اون دونه شبنم های لذیذش بیش تر دوست دارم.❤سلام به کاملیایِ شیری رنگ محجوب❤

***

****

****

****

****

****

****

*****


نظرات 21 + ارسال نظر
کیهان سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 08:08 http://mkihan.blogfa.com

برای مادر دعا کردم و می کنم
نگران شما هم هستم که که با عجله رفتی .امیدوارم که همه نگرانی هات بر طرف شده باشه
نگرانتم

ممنون تون،خىلى خیلى ممنون تون،خىلى خیلى مرسى
الهی آمین،ان شاءالله،...

حوا دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 23:35

چه عکسهای انرژی بخشی. بااجازه لینکتون میکنم

خىلى خوش آمدید حوابانو جان
ممنون از لطف تون

کیهان دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 13:09 http://mkihan.blogfa.com

شرمنده ام از آن شوخی باور کن در عمر طولانی ام شاید یکی دوبار بیشتر آن هم به عزیزانم این شوخیرا کرده باشم.شما منو ببخشید.

خوب خواهر(خاهر) خواخور(خاخور) به عادت شاید اینگونه نوشته بشم شاید هم نوشتن اآن به هینگونه باشد خوا....
البته بعضی شکسته دانند بعضی نشته خوانند چون نیست خواجه حافظ معذور دار ما را
همان بیت معروف کشتی شنشسته گانیم ای باد شرطه بر خیز
....
مهربانی ات روز افزون.آمبن

دشمن تان شرمنده ؛امیرکیهان برار عزیز
خوب،..من خوشحالم ،خوشحال و مسرور،ازاینکه جزء عزیزان تان هستم.ولازمِ عنوان کنم،بجز عزیزانم،کسی تا به اکنون بامن چونین مزاحی ننموده،نمی نمایدو نخواهدنمود.
پس شما هم جزء عزیزبرارهای عزیزم هستین.ولاغیر.

خوب،..راستیاتش ؛آسایش دو گیتی و تفسیرآن اینست که؛ من منباب هیچی نداشتم که بنویسم،..
بحث خواخور نویسی تان را پیش کشیدم.،،
درسته کشتی شکستگانیم،...ولی بقول فاعقه؛ من زورقی شکسته م اما هنوز طلایی/طوفان حریف من نیست وقتی تو ناخدایی...خدایاشکرت

مرسی ،به هم چنین.درچشم خدا محفوظ بمانید.آمین

کیهان دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 11:00 http://mkihan.blogfa.com

مرسی مرسی مرسی
خوب.........آخه خنده ام می گیره باور کن!
نور و.......... قلب و ....... از آنجا به چشم ای خدا تورا تا ابد خوشبخت و سلامت نگه دارد ایشالا
چی بگم....باشه شما درست می گید
خل و چل...ببخشید نتونستم نگم خیلی سعی کردم نگم اما خوشم آمد که بگم آخه من به معدود آدمهایی که دوستشان دارم یعنی خعییییییییییییلی دوستشان دارم و باهاشون احساس نزدیکی می کنم گاهی که خیلییییییییییییی خوش خوشانم بشه این دو کلمه را می گم و البته شما مرا ببخش بابتش
ای خواخور کله زوزنقه ها ها ها ا آخییییییییییی نمی تونم اخنده ام را کنترل کنم

آخه من بههت چی بگم
مدتها بود اینقدر نخندیده بودم مررررررررررسی برای همه چی و مرسی برای بودنت

.

بله ما همیشه ،درست و میزان مگیم و حرفامون رو حساب کتابِ استاد




بله،بله،نگران نباشید.من برایم مفهوم هست،چون اینجا هم از این واژه ها استفاده میکنن،که نشان از شدت مهرو دوستی و آدمی به آدمی ست البته میگن؛خل چل کله پوک...سه نقه اش هم باید لب خوانی بکنم،که باوجود لب خوانی درستم،میپرسم؟خل چل کله پوکِ ؟؟چی؟چی؟میگن ،پیچ پیچی
والا گمان میکنم، گفتنی ها رو گفتین ومن ممنون و سپاسگزارم...
لذا لازم است یک بار دیگر یادآور شوم،خاخور یعنی خواهر.ای خواخور نداریم که
خوب،...بچه ها ؟صلواتی ختم کنید ،استاد به ادامه مبحث ،یعنی مساحت ذوزه نقه بپردازن

شادو سلامت زی.آمین

کیهان دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 09:22 http://mkihan.blogfa.com

"خوب،..بله.از نظرمن شعور انسانی دارای شکل هندسی ست.آن هم کروی.یعنی باطن انسانی ای که ؛ ازنورمعرفت پرشده است."
اولن که شما لطف دارید
دومن راستش بنظرم مقداری انتزاعی ست که تور کنیم شعور دارای شکل هندسی باشد.حالا فرض کنیم کسی شعورش مکعب باشه یا حرم باشه یا چه می دونم هزلولی یا چند و جهی یا.....
آنوقت کدامیک از این اشکال بر آن دیگری برتری داره یا تفاوت آنها آیا در شکلشان است و یکی از اشکال بهتر از بقیه است؟
می بینی که سوالات زیادی آنوقت پیش میاد.هر چند یه جورایی تصور شعور هندسی بنظر فانتزی و حتا سور ریالیستی بیاد اما ....
ببین خاخور می خوام بگم ممکنه برای بعضی این تصور بر خورنده باشه.البته من شخصن هوشم میاد از اینکه یه شعور کروی داشته باشم به شکل یک فضایی که درون آن انواع مختلف ستار ه ا و اشیا و حجم های نورانی و رنگارنگ و جود داشته باشه ....
نمی دونم ولی ...تضور کن که سرت درون یه تنگ بلور قرار دارد که کاینات در درون آن در حال دوران هستند.....ایییییییییییییییییییییییی من هم با این نحوه حرف زدم
باش تا همیشه.آمین

اولن چه لطفی استاد؟
من اهل تارف و هندونه زیر بغل گذاشتن انسانها نیستم.حرفی هم که میزنم بهش فکرمیکنم.
نور معرفت درون قلب انسانهاست.وقتی میگن؛اجاق دلت گرم،یعنی چراغ معرفتت روشن.نور این چراغ،از دیچه قلب انسانها به چشم هاشان می تابه.چشم هایی که کروی شکل هستن و روی کره ای بنام سر قرار گرفتن و جایی بنام کره زمین زندگی میکنن.(آنچه که دید و بهش فکر کرد و بهتون گفت .)
شما کدام انسانی دیدین؟سرشان مکعبی باشد؟یا ذوذه نقه باشد؟یا مکعب مسططیل باشد؟ اصلا چشای ذوذه نقه ای داریم؟چشای شش ظلعی؟چشای لوزی لوزی لوزی چی؟
می بینی ؟داریم راجب انسانها حرف میزنیم؟نه راجب آدم فضایی های
کله مکعب مسططیلی و لوزی و شش ظلعی

ببین استاد؟من به هرکسی گفتم،مثل شما خوشش آمده،لذا تا به اکنون به کسی بر نخورده.پس حرفهام رو حساب کتاب.یعنی روی شناختی که از انسانها دارم،حرف میزنم.
اگه خوب نگاه کنی ،همه ی اون ستاره های نورانی و رنگارنگ ،...درچشم های امیرتیرداد می بینی.
بعدشم،راستیتش من از تنگ های بلوری خیلی خوشم میاد.ازاین تنگ ها هست،توش گیاه میکارن،...دوست دارم یکی داشته باشم،ولی فکر کردم فکرکردم فکر کردم....که امکان داره گیاهاش رو بردارم و خودم برم توش چمباطمه بزنم..بعد زانوهامم که مافنگی هست.لذا خودمو از داشتن تنگ بلوری دایره ای محروم کردم.ولیییییییییییی تو فکر تنگ مسطتیل شکل آکواریوم هستم
می بینی استاد؟مخیله عمه جان امیرتیرداد فانتزی تراز پدرشه

ممنون تون.سلامت باشین ...

لیلا یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 20:47 http://banoyeeshgh.blogsky.com/

سلام باران مهربانم
چه طبیعت زیبایی من عاشق لاهیجانم . اگه اشتباه نکرده باشم . خوشبحال شما که اینجا زندگی میکنید . جای ما هم صفا کنید .

سلام به روی ماهتوون
بله،لاهیجان زیبا هست ؛ لیلا بانوجانم
منم مثل شما لاهیجان رو دوست دارم.اما ۴۵ کیلومتر ازش دورم.ایشالا اسباب سفر بیخطر براتون محیا بشه،...تشریف ببرین لاهیجان و صفا کنید

سوده یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 11:45

سلام ننه باران عزیز تر از جونم
وااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خوش بحاااااااااااالت
آدم اینجا باشه مگه دیگه پیر میشه ؟؟؟ هااااا؟؟؟ وای که دلم چقدر پر کشید برای دیدن این طبیعت بی نظیر که دل آدم رو می بره و بقول ننه باران مهربون بی نظیر زبونم قاصره از این همه زیبایی.
خدایا شکرت که ننه باران مهربونم هست و میتونه این بهشت های زیبای روی زمین رو بهمون نشون بده.
خدایا دووووووووووووووووست دارم بخاطر ایییییییییییینننننننننننن هممممممممممممه زیبایی
ننه بارااااان دوووووووووووووووووووست دارم . و الان حالم خیلییییییییییی خوبه

سلااااااام
سلام بلامیسر،نوه ى عزیز دلممممممممممم،
بله،پیر میشه.مگه نه اینکه،ننه ها خوشی رو دسه جمعی می پسندن؟اگه چارتا دونه مویز داشته باشن،تنها بهشون مزه نمی ده؟که درکنار نوه های گلی مثال شما دلچسب تره
خدایا شکرت،الهی شکرتکه نوه ام اومد وخوشحالم کرد،الهی تندرست و سلامت درکنار همسرت باشی عزیز دلم،..خوش و خرم ،...سالیان سال درکنار هم باشیدو خوش بختی بسازی..
میدونه ام،مثل ننه ات معمار خوبی هستی
جاااااان ننه باران
منم ؛
د
و
و
و
و
و
و
و
و
و
و
س
ت
دارم؛عزیز دلم
خدارو شکر بابت خوش احوالی ات،..الهی شکر.خدایا حال نوه ام به اذن خودت خیلییییییییی خوب باشه

کیهان یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 09:13 http://mkihan.blogfa.com

آهان!! راستی یه کتابی هست به اسم:روباه و گلهای کاملیا.. سالها پیش خواندمش شاید وقتی که هنوز نوجوان بودم.
می دونستی کاملیا بو نداره!! اما تا بخواهی شعور داره

روباه و گلهای کاملیا...چه اسم قشنگی
کاملیا مثال آب بی بوهست.ومثال آب شعورش کروی است

اختیار دارین استاد بودم چیه؟بفرمایید هستم.هنوز هم یک نوجوان کتاب خوان انسان دوست و باهوش،هستین
میدونید؟وقتی آدم برادر داشته باشه میتونه برادر رو درک کنه،همین طور خواهر،...ومن باشما موافقم،منم درک درستی از خواهر داشتن ندارم،..والبته تا دلتون بخواد برادر دارم،که علاوه بر برادری جای خواهرنداشتمم هستن،...گنجینه هایی هستن بخدا
والا ما خومونم از درک خودمون عاجزیمیعنی گاهی ازخودمون می پرسیم،حکمت خلق بانو ،بانوان ،نسوانان چه بود؟که خودمون باعث بانی برون شدن از بهشت برین هستیم،منتهی قبولم نمی کنیمیعنی رواست با آن اسلحه ها مارو بکشین وخودتونو همه رو راحت کنید

بهامین شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 20:43 http://notbookman.blogsky.com

چقدرررر خوشگله
چقدررر حس خوب داره عکسا:)
کاش میشد سوار ماشین زمان بشم والان بیام اونجا:))
عالی بود ،عالی

عزیزم
بیزحمت سر راه منم سوار کنین و ببرین اینجا.
که منم از اینجا،۴۵ کیلومتر با شما همسفر باشم،که برسیم بهشت
ممنون تون

دنیا شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 20:18

درود سپاس ازحضورتون ونظرات زیباتون
شادباشیدوخوب

درود بر شما. سلامت باشیدوشاد

خانم پزشک شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 19:44

دیگه من گفتمااااا ، خودت هشدار هارو بده :))
مثل همیشه بی نظیر ترین عکسا و متن ها ، نمیشه نخوندت باران جان .

:))))))))))
چشمممممم.من هشدار خانم پزشک رو ابلاغ میکنم
شما نگران نباش،سین بانو از خودتونه
جان تان سلامت و دل تان خوش وخرم

سایت چقدر قشنگ بود
سایه خودت بود درسته؟؟ الکی عاشق یکی دیگه نشم
عکس ها همه قشنگ
کاملیا رو بسی دوست داشت

قربان شما،قشنگی از خودتونه
بله،سایه ی پروفیل خودمه.نه نه،خاطر تون جمع،خودمم
منو کاملیا شما را بسی بسیارها دوست داااشت

حمید عسکری شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 18:02 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلام و عرض هم استانی عزیز...
به به چه عکسهایی چه هوایی
اما احساس میکنم این بهشت آشناست با او کاملیاهای زیبا با اون خونه قدیمی قشنگش با اون شکوفه درخت غار گیلاسش با اون شکوفه های بنفش پیچ گلسینش...با اون غروب دلپذیرش
واقعا زیباست عکسهای بی نظیرتون

سلام و درود بر شما همتباری عزیز وگرامی
اون کاملیا ها اون مسیر ها،..اون خونه قدیمیِ قشنگ و دوست داشتنی،اون شکوفه غار گیلاس معطر،اون بنفش های پیچ گلسینش،...اون ارغوان های پیش روی آن دوبانوی چشم زیتونی،...اون بادها و نیایش درختها،...تماشای استخر ،از حصار فنسی... شان سر دلپذیر ،دلپذر 97.
باور کنین ،من پاهام یاری نمی کرد،برگردم خونه.دوست داشتم،زمان کشدار میشد،ا

ممنون ،ازلطف ومرحمت حضرت عالی ،بسیارها ممنون وسپاسگزارم

باران یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 18:33 http://www.continue94.blogfa.com

همیشه در سفر و تفریح و خوش گذرانی و حال خوب...

:)))
مرسییییی بلاااامیسررررررر

اسماعیل بابایی شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 13:20 http://www.fala.blogsky.com

خیلی لذت می برم از این جا!
سپاس!

ممنون از لطف شما.
سپاس از حضور و انوار وجود شما

صبیره شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 11:41

سلام
خوبین بانوجان؟ ❤
از دیدن عکسهای لاهیجان لذت بردم.❤
ممنونم که به یادم بودین❤❤
عید مبعث رو هم تبریک میگم❤❤
شاد باشین❤❤

سلام برشما صبیره بانوی گلم
جان تان سلامت عزیز دلم
شیمی بلامیسر می گول دختر
عید برشما هم مبارک،
سلامت باشید و شاد

مترسنج جمعه 24 فروردین 1397 ساعت 21:09 http://dar300metri.blogsky.com/


مث همیشه 19
خداوند سرچشمه انرژی بخشیتان را برکت دهاد


خیلی ممنون و متشکرم
:)))مرسی،خیلی مرسی از دعای شما شیخ مترسنجِ ابن سیصد

طیبه جمعه 24 فروردین 1397 ساعت 18:15 http://almasezendegi.mihanblog.com

سلام باید دوباره بیام لاهیجان اون بارها این باغ رو نیامدم.ممنون که برامون عکس گذاشتی و توضیح دادی
همیشه به گردش و خوشی عزیزدلم

سلام برشما عزیز دلم
فدای شما بشم
ان شاءالله ،حتما توی برنامه گردش گری تون لحاظش کنید و گشت وگذارتوی باغ نوووش جون تون

mostafa پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 12:11

راجه به پست قبل و اون پلاکارد که در مورد لباس رنگارنگه
آخه چرا؟؟!!!!
نمیدونم باید بخندم یا گریه کنم؟؟
آبروی هرچی ایرانیه رو دارن با این ذهنیات مسمومشون میبرن
هر کی این نوشته رو بخونه پیش خودش چه فکری میکنه؟؟؟
خیلی معذرت میخوام اینو میگم ولی دیگه کاملا خوش بینانش اینه که طرف به خانواده خودش هم چشم داره
خدایا....خودت همشون رو همین حالا یهویی نابود کن و اونور باهم محشورشون کن

چه عرض کنم والا.
الهی از شوق خنده گریه تون بگیره
حالا من با تصویر سلام به فیلترشکن اسم مکان رو ثانثورکردم. این شوراهای کله پوک حل اختلاف بخ شدار های چپاول گر،یقه تا خرخره بسته ی پفیوز،علاوه بر چپاول متاسفانه (ایکن ثانثورفهش وناسزایی که حق شان است)ازخود شیرینی شون به قولی احتیلط واجب و توضیح المساعل پلاکارد درمیکنن...(نزدیکایدتعطیلات خ ر دادی اینجورپلاکاردی ها زیادمیشه)
وگرنه سوره نور آیه ۳۱و۳۰ قضیه رو روشن کرده.
من پیش خودم ،جزخودشیرینی مسعول به یک مورد دیگه فکر کردم،نیست که شهرهای ساحلی توریسم پذیره،اینا ترسیدن الگو برداری بشه .واسه همین ازاین پلاکاردا برای حفظ بنیان خانواده ها چونان تدیبری برعلیه جنگ نرم
<--چشاتونومچله نکنید،خواهرای توریست خیلی وقته گذشتن ونقطه شدن و الان مشغول آب بازی هستن
خدایا مارو ببخش وبیامرز. ،الهی آمین برای دعای آقا مصطفی.خدایا ،سبحان الله استغفرالله ربی واتوب الی،اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و شیطان رجیم

mostafa پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 12:06

تصاویر بسی زیبا و قابل تامل هستنی
اگه ممکنه راجع به خیابان و میدان و اماکنی که تو عکسها هستن یکمی توضیح بدین . صرفا جهت بالا بردن اطلاعات عمومی عرض کردم ولاغیر
رنگبندی بین گلها خیره کنندست..
اینها بخش بسیار بسیار ناچیز از زیبایی خداوند و ذره ای از لطف بیکرانش به بندگانش هست
خدایا شکرت

ممنون از لطف تون.اینجا لاهیجان هست و منم اسم خیابونا رو بلد نیستم،باورکنین حتی بعضی ازخیابونای رشت رو که شهرمنه و ساکنش هستم نمیدونم،...البته این پست قراره تصویر بهش اضافه بشه وعرض میکنم خدمت تون
شما باید تشریف ببرید و باغ رو ازنزدیک ببینید
الهی خداقسمتون کنه.
خدایا شکرت،الهی شکرت.

ﺳﻼﻡ ﻭﺩﺭﻭﺩ... ﺳﻼﻣﺖ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻭﭘﺎﻳﺪاﺭ

سلام و عرض ارادت خدمت شما هم تباری عزیز و گرامی❤
ممنون تون،سلامت باشید و شاد❤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد