<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

پائلو و چند تصویرجامانده...

 ****

      

****

 درداشتن و به دست آوردن 

به دنبال شادی نباشید 

شادی

 فقط دربخشیدن به دیگران به دست می آید.....

-پائولو کوئیلو

----

----

----

----

----بچه های توی مسیر:)

**چندتصویر جامانده از سیزده بدر  :))


نظرات 8 + ارسال نظر
mostafa یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 14:09

پر از یک رنگی و ارامش
کاش تو بچگی هامون میموندیم
کاش هنوز عید بوی عید میداد و دنیای اطرافش بهشت بود برامون
نمیدونم چرا هم دلم گرفت هم ذوق کردم
انگار یاد خودم افتادم..
انگار خیلی وقته به خودم سر نزدم..
کم کم داشت فراموشم میشد خود خودم
غصه ام گرفت........!!

خدارو شکر بابت حال خوشِ خویشتن خویش تون.الهی شکر که اوضاعش روبه راهه و به اهدنه صراط مستقیم متصل.
غصه تون نگیره،..شاکر باشین.شاکر معرفش...
خدایا شکرت،الهی شکر

صبیره شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 11:42

اون لاک پشتو چقده باحاله❤❤

باحالِ و خوش فیگور

سجاد شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 02:45

سلام
وقت شما خوش
یه خانم توی وبلاگ شما کامنت گذاشته ولی الان وبلاگ خودشون حذف شده
خواستم بدونم اگه شما آشنایی دارید با ایشون آیا وبلاگ دیگه ای ازشون دارید؟
خانم سلما با این آدرس وبلاگ againforme.blogsky.com
ممنون

سلام برشما
ممنون و مچکر؛ اوقات شما خوش

نه والا. گمونم دوسه ماه بیشتره من ازایشون کامنتی ندارم.معمولا هم برای پست های غذا کامنت میداشتن .دلمم براشون تنگ شده و هیچ راه ارتباطی بین منو سلما بانو نیست.
سلامت باشندو باشید

مامان شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 02:33 http://maman.blogfa.com


سلام خواهر گلم
بسیار زیبا بود


سلام می گول مهشیدی ،می جان خاخور
ممنون تون بلامیسر

سلام بر باران عزیزم
چطوری گل دختر؟
خوبی؟
دلمان مثل همیشه رفت با عکس های خوشگلت بانو
تا چند سال پیش لاکپشت داشتم
یادم لاکپشتم افتادم

سلام به روی بهتراز ماهِ تون
الحمدالله خوبم.ممنون از احوال پرسی تون،
فدای دل تون ،سین بانوی معطر احوالم
که اینطور!

مترسنج جمعه 24 فروردین 1397 ساعت 21:06 http://dar300metri.blogsky.com/

مث همیشه انرژیک

ممنون از لطف تون

طیبه جمعه 24 فروردین 1397 ساعت 18:17 http://almasezendegi.mihanblog.com

من اون بچه هاشو می خوام
یه چندبار بخورم و بچلونم به خدا پس میدم
بوس بوس

آره بخدا.منم میخواستم برم پیش شون ،منتهی موقعیت جور نبود،واسه همین با زوم دوربین آوردمشون پیش خودم و تارف نداریم که،آدم نیستم که،پس بدم شون،واسه همین تصویرشونو گرفتم که پیشمون بمونن

الهی ،خدا دامن چشم انتظاران رو همین جورسبز کنه.

دنیا پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 19:12 http://www. bloodorange94. blogfa. com

عالی
اپم گلم

ممنون تون
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد