<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

دیروز به روایت تصویر!

****

**** 

 ****

*****

*****

****

****

*****

*****

نظرات 12 + ارسال نظر
صبیره پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 10:15

چقدر بعضی عکس ها خوشمزه بودن بانو جان پرتقال و آلو سبز..
آلو سبزن اونا دیگه؟
به به ... گلها هم بسیار زیبان... لذت بردیم بانوی مهربانم

نوش جان دیدگان تون
بله،آلوسبزن
فدای مهرورزی شما صبیره بانوی نازنینم

وکیل چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 01:30

خیلی خوبه که اینقدر به طبیعت نزدیکین

قلبا به طبیعت نزدیکیم.خیلی هم خوبِ،یک ربعه میرسیم به دل طبیعت.خدایا شکرت.الهی شکرت

کیهان سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 09:09 http://mkihan.blogfa.com

می خواستم عکسی از تمرین تیر اندازی با امیر تیر داد را برات بفرستم اما چگونه؟

استاد؟بُرد رمینگتونSR امیرتیرداد به گیلان میرسه؟؟که اگه بله،جمعی به آروزی دیرینه خودشان میرسن :))
چگونه؟ایمیل بزنید

طیبه سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 08:00 http://almasezendegi.mihanblog.com

چه عکس های خوشمزه ای
زن باردار از اینجا رد نشه ویار نکنه صلوات

الهی بمیرم،خدانکنه رد بشه
خدایا منوببخش...
ایشالا ازاین ورا رد نش،اگرهم شدن دلشون نخواد،مامان تی تی گلم،...

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 01:06 http://www.fala.blogsky.com

این عکس ها...؛ این عکس ها!

درود و سپاس

خانم پزشک دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 00:24

این عکسا چقدر قشنگه !!!! حرف نداری باران خانم .

ممنون از لطف تون عزیز دلمممم

kata یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 21:57 http://chapol.blogsky.com

چه عکسات قشنگن

ممنون و مچکرم

باران یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 18:28 http://www.continue94.blogfa.com

شیمی سلیقه و هنر عکاسی قوربان

شیمی جان قوربان ،بلامیسررررر

mostafa یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 14:29

سلام مجدد..
خواستم ازتون دوباره تشکر کنم بابت اطلاعات مفیدی که بهم دادین
ان شاءلله اگه عمری باقی باشه حتما اون سمت میام و کلی انرژی میگیرم
و ممنون از پست های بسیار زیبا و پر از انرژیتون که هر بار با دیدنشون کلی سرحال میشم و مطمئنم که سایر دوستان هم با من هم عقیده باشن
راستی اون پرتقال رو که دارید میچینید واسه همین روزاست؟؟؟؟؟
و اینکه
سپاس از شما بخاطر حضورتون
درپناه خدا همیشه موفق و شاد و سلامت باشید
البته در کنار عزیزانتون

علیکم سلام
خواهش میکنم،وظیفه بود.
خدا بهتون سلامتی و طول عمرباعزت عطاکنه ،وان شاءالله اسباب سفر بیخطر براتون مهیا بشه و اون سمت تشریف ببرین ،...

من دارم پرتقال میچینم؟کو پس پرتقال دار

من کنار درخت انجیر بودم و از دیدن شون درحال ذوق مرگ بودم ،که عطرزنبق ها رو نسیم برام آورد،داشتم میرفتم سمت زنبق ها ،با اون یه مشت آلوچه ها برخوردم،یه دونه برداشتم و رفتم سمت بوته زنبق،دیدم گلِ خوش رنگش گردنش شکسته اس،دلم براش سوخت،بادست نگهه اش داشتم و ازش عکس گرفتم،که تصویرپرتقاله توی دستمم ثبت شد.بعد صدام کردن،بیا ناهار،که نمی دونم چی شد،پرتقاله از دستم قل خورد رفت سمت بوته گل آبی ها،که بهش میکن فراموشم نکن هرگز، منم همونجور ازش عکس گرفتم،بعد چشمم افتاد به گل گردو،...گه خیلی خوشبوهستن
پرتقال،برای جواهر دهِ مازندران هست و جنسش والنسیاهه،چهارشنبه چیده شده و پنج شنبه به دست مون رسیده .
ازدست شما بچه شهری ها آخه ازبوته زنبق آدم پرتقال میچینه ؟؟یا آلبالو گیلاسگل پرتقال بنفشه؟یا قرمزجگری

واینکه؛
ممنون و مچکر ،ازحضور شما و دعای گرانبها تون
سلامتی و دل خوشی و موفقیت روز افزون برای شما و عزیزان عزیزتون از سبحان الله کریم خواستارم

mostafa یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 14:22

اتفاقا درخت انجیر خونه ما هم یه چندتایی میوه داده
کلی ذوق میکنم هربار میرم میبینمش..
..
پ نوشت:
من که با یه قطره از زیبایی های طبیعت و لطف معبود اینهمه خوشحال میشم و حالم خوب میشه اگه تو خود طبیعت بودم فکر میکنم دو روزم دووم نمی اوردم

اصن خونه ای که درخت انجیر نداشته باشه ها دل آدم میگیره
نوش جان شما و اهل منزل
....
پ نوشت:
خدا بهتون دووم صدوبیست ساله عطا کنه،آقای مصطفی

حمید عسکری یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 14:02 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلام عصرتون بخیر ...
این عکس حس تازگی و زندگی میده

سلام برشما همتباری عزیز و گرامی
ممنون ،عصرشما هم بخیرونیک،...
سپاس از لطف و مرحمت شما،..

کیهان یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 08:11 http://mkihan.blogfa.com

سرت سبز و دلت آباد.

شیمی معرفت قوربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد