<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

کلام مولا،...

 ***

***

 دنیا دو روز است!

یک روز با تو و روز دیگر عیله تو...

روزی که با توست مغرور نشو !

و روزی که علیه توست نومید مگرد!

زیرا هر دو پایان پذیرند....

*مولا على علیه السلام*

*****

*****

گر کسب کمال می کنی،می گذرد!

ور فکر مجال می کنی،می گذرد...

دنیا همه سر به سر خیال است،خیال

هرنوع خیال می کنی ،می گذرد....


وحشی بافقی

*****

*****

همه عمر بر ندارم سرازاین خمار مستی 

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی 

تو نه مثل آفتابی که حضور و غیبت افتد 

دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی،...

خلاصه اینکه؛کندوی عسل  اردی بهشتی و طراز تکلم سعدی جان :)


نظرات 8 + ارسال نظر
مترسنج جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 23:14 http://dar300metri.blogsky.com/

حظ وافر و بهره کامل از حسن سلیفه شما بردیم تصویر و متن

سلام ودرود برشما ؛خیلی ممنون زلطف ومرحمت همیشگیِ حضرت عالی

mostafa دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 09:21

درود بر شما
سخن بسیار زیبا و حکیمانه ای از حضرت امیر نوشتید
کاش این رو آقایون و مسئولین هم میخوندن و یک درصدش رو تو کارشون اعمال میکردن.اونوقت ایرانمون گلستون میشدبعضیاشون همچین محکم مسند قدرتشون رو دودستی چسبیدن که هر کی ندونه فکر میکنه قراره همه شون رو با هم تو قبر بزارن:
شعر دوم هم مکمل فرمایش حضرت امیره
البته این رو همه ماها با هم یاید تو زندگیمون درنظر داشته باشیم
بفرمایید چای با بیسکویت " من و چای و بیسکویت همین حالا یهویی"
اشعار بسیار زیبایی رو واسه پستتون انتخاب کردید
ممنون

سلام ودرود برشما
ممنون از لطف تون،..،
کاملا درست می فرمایید،...حالا که چنین چیزی دور از ذهنِ،بهتره بادر نظرگرفتن،...خویشتن خویش مونو گلستان نگهه داریم.
نوش جان ،گوارای وجود،..
(یادمه عزیزی رو برده بودم درمانگاه،بعد شرح حال گفتن،دکتر ماگ و بیسکویت شو از سمت راست میزش کشید و نیم خیز شدو گذاشت جلوی من وگفت؛تامن نسخه مینویسم شما بفرمایید!)

ممنون تون،این پست اول اردی بهشتیِ ،..وخوشحالم خوش تون اومد.

صبیره دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 00:39

بسیااااارها عالی

ممنون و مچکر
بسیااااارها؛
دوستتون میداریم

صحرا یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 19:22 http://sahra95.blogsky.com

تو مناطق شهر نشین که نمیشه پیدا کرد همچون جاهایی رو و من هنوز بقیه جاهاشو ندیدم. شاید باشه اون طور جاهایی ولی فکر کنم هایدی اروپا بود

بله ،بله،..دقیقا ذهن منم سمت سوئیس و آلمان لیختین اشتاین و فرانسه و ایتالیا و...اوپاهه .یعنی اونجارو همینجوری تصور میکنم. که دهکده ها شون دست نخورده و اصیل مونده،...
گمونم اینجایِ ذهنم مشکل داره

واینکه؛
هرکجا هستید ،آسمان تان آبیِ آرام روشن،صحرا بانوی عزیزم

صحرا یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 08:31 http://sahra95.blogsky.com

انقدر دلم میخواد برم یه جایی پر از گلهای وحشی. اینجا همچین جاهایی رو سخت پیدا میشه کرد

من خیال میکردم،اونجا پراز گلهای وحشی و درختان تنومنده،آخه همیشه اونجا رو با مراتع سرسبز و نسیم ملایم تصور میکنم،..عینهو کارتن هایدی،..چطوری توی علفا بود

باران شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 19:44 http://www.continue94.blogfa.com

چه اسفند ها
آه
چه اسفند ها دود کردیم!
برای تو ای روز اردیبهشتی...
که گفتند:این روزها میرسی از راه...

#قیصر امین پور.

روزگارتان خوش باداردیبهشتتون مبارک

به به
بین این همه اگر
تو چقدر بایدی ؟،....بلامیسر

شیمی روز روزگارانم خوش وخرم،...تی اردی بهشتم مبارک،...

سجاد شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 19:31

سلام

آخ آخ عجب پستی
اینو اگه بفهمیم زندگی بهشت میشه واسمون (منظور نوع آدمی است نه من و شما صرفا)

عالی بود عاااااااالی

سلام برشما
از لطف ومرحمت جناب عالی ممنون و مچکرم،...

ان شاءالله که میفهمیم وهمینجور زندگی بهشتی ای میسازیم،..
(بله،متوجه هستم)

طیبه شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 19:11 http://almasezendegi.mihanblog.com

اولین روز اردیبعشق بر شما و خواننده هاتون مبارک باشه مخصوصا که روز میلاد آقا ابوالفضل العباس هم باشه...به به ..به به
عشق و عاشقی تو این روزا با حال و هوای گیلان با چای که دخترم باران دم کرده باشه می چسبه...به به ....به به

مامان طیبه ی اردی بهشتیِ عزیز دلم
من ازطرف خودم و مخاطبان عزیزِ ابرارغوانی از شما ممنون و مچکرم،
واز طرف خودم و همه ی عزیزان ابرارغوانی میلادتون رو تبریک عرض میکنیم،...
عزیز همیشه و هنوزم،تولدت مبارکککک

.
.
.
بفرمایید،بفرمایید ،چای تازه دم،همراه نقل بیدمشکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد