<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.

***

***

 لئو  بوسکاگلیا می گوید؛

اغب ،قدرت یک لمس ،یک لبخند،یک کلمه محبت آمیز،یک گوشِ شنوا؛یک تعریف صادقانه ،یا کوچکترین توجه را 

دستِ کم می گیریم!

درحالی که همه ی این ها به راحتی قادرند 

یک زندگی را از این رو به آن کنند،...

*همین.

نظرات 12 + ارسال نظر
مترسنج جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 23:04 http://dar300metri.blogsky.com/

مچکرم

صبیره چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 15:09

دقیقا همینطوره

مچکریم.

mostafa چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 08:43

نیمی از نگرانیها و اضطرابهای ما مربوط به نظرات دیگران است.

نظر دیگران تصوری خام یا یک وهم است که هر لحظه می تواند تغییر کند.

نظر دیگران به نخی بند است و ما را بردۀ آنان می کند.

بردۀ نظراتشان و بدتر از آن، بردۀ آنچه وانمود می کنند می دانند.

ما باید این خار را از بدن خود بیرون بکشیم.

درود برشما برادرمصطفی
ممنون از حضورتون

mostafa چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 08:42

الان من موندم چرا اون باباهه بچشو نمیخوره
5ثانیه به صورت مثل فرشتش نگاه کنید
مطمئنم شماهم به همین نتیجه من میرسید

من به این نتیجه رسیدم که،فرشتهه داره براتون زبون درمیاره

mostafa چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 08:39

قشنگ معلومه این داداشمون ( لئوبوسکاگلیا) قدرت یک لمس ،یک لبخند،یک کلمه محبت آمیز،یک گوشِ شنوا؛یک تعریف صادقانه ،یا کوچکترین توجه طرف مقابلش رو جدی نگرفته و به احتمال زیاد الان به خاک سیاه نشسته..
ولی باز دمش گرم
خواسته تجربه تلخش رو به اشتراک بزاره تا بقیه حواسشون جنع باشه

بنظرمن ،عمولئو حواس پنج گانه ی پرقدرتی داشتن،...ولی باشما موافقم ،که کنترل چونان حواس پرقدرتی ،ایشونوبخاک سیا..

در مقابل این سخن و عکس فقط باید سکوت کرد و لبخند زد

باران عزیزم چطوره؟؟؟

دلم شاد شد با این عکس خدا دلت رو شاد کنه

فدای لبخند معطرودلگشای شما
دیروز اصلا خوب نبود، سردرد وسنگینی سر..
الحمدالله الان خوبِ و دعاگویِ شما
ممنون از احوال پرسی تون،سین بانوی معطراحوالم

الهی دایم شادوخوش وخرم بمانی عزیزم
این عکس

باران سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 19:50 http://www.continue94.blogfa.com

الحق که به شدت درست گفته والا

به شدت ارسطو،
الان من به ذهنم نمی رسه،معادل گیلکیِ "به شدت" چی میشه

خانم پزشک سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 15:58 http://kanoomdoctor. blogsky.com

نی نیِ اینده ی باران این شکلیه

ایشالا نوه هامون ..

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 11:23

الهی عکسو ببین

عجیج مجیدیِ
مامان سپیده نازنین

طیبه سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:44 http://almasezendegi.mihanblog.com

تقدیم با عشق،تقدیم با مهر

تو بخند باران
تو که بخندی ابرها لبخند می زنند و باران می بارد
شهر باران های نقره ای با خنده های باران دختر من زیباتر می شود

عشق ومهرت گنجینه ای ست عزیز دلم
ممنون ؛که من هم ازاین گنج بهرمندم


دلِ دلتنگِ شرابخواره من
منِ دلتنگ ،سمتِ غروب
دل و دیدگانم ،
هردو
به لبِ پرخنده یِ باران ،...مینگریم
نقره داغ است ،
شهر زیباترشده است ،
دخترت میخندد،..

طیبه سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:40 http://almasezendegi.mihanblog.com

به من بگوباران

به من بگو وقتی باد در موهایت می پیچد چگونه دوست داشتن از تو آغاز می یابد

دربرابرباد می ایستم
به خواب می رود،
باد!
درچشمانِ بازِ باران

به من بگو مادر؟
به من بگو وقتی باد در آغوش تو می پیچد چگونه موهایش را نفس می کشی؟
چگونه باد درآغوش تو توآرام گرفته؟
چگونه اورا می نگری؟
چگونه دوست داشتنت به جهانی بدل می شود؟

به من بگو مادر،،،،
به من بگو وقتی باددر گریبانت می پیچد چگونه دوست داشتن از پیشانی ات آغاز می یابد



*باتوجه به اینکه؛ نیکان شما عنصروجودی اش باد است ،ودرآغوش شما بخواب میرود،وشما لذت تماشا راچشیدی و میدانی،تماشای عزیزی که با آرامش خوابیده،..(البته دختر پسر ،پدرمادر،برادر،..ددی بچه ،..بلاخره ددی ها هم عزیزمادراشونن دیگه)
.لذت تماشای رج به رج مژگانش...مژگان بلندو تاب دارِ روی هم چیده اش ،..نوش جون تون
ودوست داشتن از تو آغاز می بایدو به جهانی بدل می شود؛ مادر

سانسورچی سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 09:15

احسنت به لئو بوسکاگلیا

احسنتم به سانسورچی عجیج مجیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد