<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

----

----

نظرات 11 + ارسال نظر
... شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 22:05

آمــــــــــین یا رب العالمین


خدایاشکر

... شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 11:47

این آقا سجاد چه تلاااشی کرد ما دربارشون فکر بد نکنیم بنده ی خدا.
تلاااش کرد تا یه خانوم بتونه مردا رو درک کنه
آقا..شما درست میگید ولی بعضی از همجنس های ما هستن که نمیخوان ساختار طبیعت رو بپذیرن و برای توجیه ظاهر نامناسب خودشون همه تقصیرا رو میندازن گردن آقایون

میدونید سه نقطه ی بلامیسر جان
آنچه که، ازصمیم قلبم،همیشه ازخدا میخوام اینه که؛
خدایا؟آنی منو به حالِ خودم وا مگذار.آمین

مترسنج جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 22:48 http://dar300metri.blogsky.com/

چه جالب. در باره حرفای یه پیرمرد تو بیمارستان یه پست نوشتم حالاکه اومدم اینجا میبینم یه تصویر مرتبط با اونو گذاشتی...
با ... موافقم یعنی اون افراد بزک کرده هم کم تقیرکار نیستن...


..." کم تقصیرکار نیستن..."

سجاد جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 16:32

سلام
من از دید ی مرد میگم

مردها چششون فوق العاده فعاله فوق العاده
اینو از هرکس میخواید بپرسید - نمیخوام بگم باید هیز باشن من خودم توخیابون میبینم چششون جاهای بد بیفته میخوام چششونو دربیارم
ولی خدایی انصافا منطقا (از دید ی مرد) خیییییییللللللیییی سخته با بی حجابی مقابله کرد یعنی چشم رو کنترل کرد و نگاه نکرد - البته شاید اون طرف هم کار سختی باشه و حجاب داشتن اذیت کننده باشه ولی من پرسیدم گاها و ب نظرم واقعا کار مردها سخت تره(ب نظرم)
تهشم اینو اضافه کنم که بعله معلومه ک مرد نباید هیز باشه ، مرداگه مرد باشه ب ناموس مردم ب چشم ناموس خودش نگاه میکنه(ب نظرم) حتی اگه دید و خوشش اومد باید چششو درویش کنه ، بهرحال اونم ناموس ی نفر هست و ماباید ببینیم خوشمون میاد ب ناموس خودمون ب دیده لذت جنسی نگاه کنند؟ ولی حرفم اینه که به نظرم کار خانوما آسونتره برای پوشاندن زیباییهاشون

خواهش میکنم نظرمو بدون دید قبلی بخونید بهش فکرکنید باور کنید اصلا قصدم زدن خانوما نیست نوشته هامو شماها نخوندید ولی من قبلا مینوشتم پرشین بلاگ اونجا تفکرمن کاملا مشخص بود

سلام برشما آقای سجاد

حقیقتش، نیازی به پرسش نیست.مردهای خانواده ،اعم از پدر و پدربزرگ و دایی ها و برادرها؛باشماهمنظرن.البته همین هایی که شما فرمودین +آنچه هایی که ؛ازدید ی مرد ،بدلیل ذی شعوربودن تان سانسورکردین.ومن ازشما بسیار ممنون وسپاس گذارم.

من شما رونمیشناسم،نیازی هم نیست نوشته های قبلا تونو بخونم...،تفکروشخصیت شما؛ از لحن نظرگذاشتن شما مشخصِ.ومن بسیارها خوشحال وخرسندم،درآینده شهروندی مثال شما به شهرباران های نقره ای خواهیم داشت.



ازدید من،زمانی حجاب اذیت کننده نیست که؛،والدینش (دختر)،معناومفهوم آیه سی و سی ویک سوره نور رو درزمان پیدایش قوه ادراک +بلوغ فکری ،براش تفسیرکنند.یعنی همون حدیث امام سجاد در پست روز میلادش ،یعنی همون حق والدینی خودشونو ادا کنن.یعنى کوتاهی نکنن،یعنی مثال فصل اکنون،که بایستی برنجزارشخم زده بشه و نشاء شالی و....که فصل درو محصولی باشه،..

خلاصه اینکه؛
از صداقت کلام شما ،خیلی خیلی ممنونم،..که دیدگاه ی مرد رو برامون نوشتین.
سلامت باشیدوموفق

... جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 11:52

خاخور جان موضوعات اون جبهه رو توی این جبهه اعلام نفرمایید...حضار بی اطلاعن..فکر بد میکنن
دید زدن از راه دور برا خودش موضوع نابی شدا...یادت باشه یه پست کامل براش بنویسیم

چه شده؟؟؟ داشت ما را دید میزد؟ بگیدش...ببریدش...در هیزم بیندازیدش

جان تان سلامت شیخ عزیز
قبلا راجب فکروحال بدشدنها باهم به تفاهم رسیدیم که؛ باید چه بکنن
ایشالا مینویسم،..

هیچی،گویا زیروبم صداتون مشتنج ناک کننده اس
درهیزم؟یعنی ببرنش روی هیزم های انباربیندازن؟

... جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 11:18

عالی بود

مرسی مرسی مرسی من متعلق به همتونم
حضار محترم خودتونو کنترل کنید و جو رو متشنج نکنید

خیلى چاکریم

حضار محترم؟سکوت رعایت کنید،شیخ راجب دید زدن از راه دور سخنرانی بفرمایند،..
حضارمحترم؟اونی که بغل ستون بلاگ اسکای نشسته؟هی قایم موشک بازی میکنه؟بله باشمام؟شیخ رو دید میزنی ?پفیوزِ پدرسوخته:
.
.
.

... پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 23:33

من در خصوص صحبت دوستان اینو بگم که:
هر دو طرف باید رعایت کنن
خواهرم حجابت؛برادرم نگاهت

تکبیر؛
جان منى سه نقطه
روح منى سه نقطه
بت شکنی سه نقطه
این همه لشکرآمده
شیخِ سه نقطه آمده
سه نقطه، تن طلایی
شیخِ عجیجِ مایی

خانم پزشک پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 17:31

من دوست دارم خیلی عزیز. کامنت تایید نشدم خیلیم خوب بود ؛ واقعیت بود ؛ رو حرفم هستماااا

شما خیلی عزیزید خانم پزشک جانِ جانانم
کامنت تون منو درافق محوکرد،نیست کرد،نابودکرد.
خواهش میکنم اجازه بدین ؛نفس عمیق بکشمآخی حالم جا اومدمنم روحرفم هستم؛مردمومن

خانم توت فرنگی پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 14:50

سلام باران جانم خوبی؟ کجایی؟ نیستی؟دلم برات یه ذره شده

سلاااام برشما عروس گلمممجونت سلامت عزیزم
همین جآیم !هسدم کهفدای دلِ مهربون و چشای خوجل عروس گلم

خانم.پزشک پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 14:20

مشکل اینجاست که فقط به خانما میگم حجابو رعایت کن تا یه وقت مرد مومن با دیدنت به گناه نیفته ! مرد موووومن چرا نگاه میکنه؟! مثل همین تصویر!
چرا چشای مررد موومن همه جا باید کار کنه ؟! اگه مومنه چرا ضعیفه که با دیدن موی طرف به گناه میفته ؟!
مشکل اینجاست که فقط از خانما میخوان ، یه بار به مردا نمیگن تو رعایت کن تو، مرد مومن اگه مومنه واقعا چیکار داره به ظاهر بقیه خودش خودشو از گناه حفظ کنه نه اینکه به خانم بگن تو حجابتو رعایت کن که اقا به گناه نیفته ؛ خب کسی که نمیتونه خودشو حفظ کنه و بقیه باید رعایت کنن تا به گناه نیفته ؛ گناه کنه تا جونش دربیاد . والا بخدا .

باوکنین خانم پزشک من با کامنت شما قهقه زدم
خصوصا "چرا چشای مررد موومن همه جا باید کارکنه"؟؟
یاداون کامنت لاتاییدتون

یه روز داشتم ،برنامه مشق عشق گوش میکردم،خانمی تماس گرفتن وگفتن؛ چندوقتِ ازدواج کردم،همسرمم بسیارمومن ومذهبی مسجدی،..خانواده امم بسیاردوستش دارن و،.. تنها مشکل من با ایشون اینه که،وقتی از اداره میان،یعنی زمانهایی که منزل هستن ،حق بدون چادرماندن درجوارایشون روندارم!! به خانوادمم گفتم،گفتن،این که خیلی خوبِ.
واکنش ،مشاور و مجری و من

افراط وتفریط درشناساندن مذهب دروالدین و...دیده شده.
که والدین مون ...ماروبا اعتدال ومیانه روی آشنا کردن.مام طرفدار اعتدال و میانه روی درامورفردی هستیم
به فرموده رسول اکرم ؛
این دین محکم ومتین است.پس باملایمت درآن درآیید وعبادت خدا را به بندگان خدا باکراهت تحمیل نکنید،تامانند سوار درمانده ای باشید که نه مسافت پیموده و نه مرکبی به گذاشته است.(به سبب زیادی سرعت مرکبش درمیان راه ازرفتن بازمانده و خودش هم به مقصدنرسیده.همون موتورسوزنده خودمون)

راجب رعایت حجاب مردمومن سوره نور آیه ۳۰؛به مردان باایمان بگو؛چشمان خودرا از نگاه حرام فروبندند و پاکدامنی خودرا حفظ کنند،...


این تصویراز دوستی است ،که به قصد خنداندن من

یه چیزی ؟چرا خانم این آقا افسرده اس :طفلی

واینکه؛ما خیلیییی دوستتون دارم،بخداکه

... پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 10:12

چشاش لوج شد
البته اون عفریته خانوم هم بی تقصیر نیست

این تصویر باعث شد ،من نیم ساعت بخندم.وگاها توذهنم چشای به قول شما لوچِ طرف نقش میبنده و یهویی میزنم زیر
اون طفلی که داره راه خودشو میره؛این زیادی ریزبینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد