<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

هزارو چهارصدو یک!

 

 سوره روم،آیه 60.

صبر پیشه کن،

که وعده ی خدا "حق "است!

مراقب باش ؛که مردم بی علم ویقین تو را به خفت وسبکی نکشانند،...!



نظرات 27 + ارسال نظر
مامان شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 04:21

سلام خواهر عزیزم
خواهر نماز روزتون قبول باشد ایشالله
نظر من فقط خط اولش رسیده!
ازتون دعوت کرده بودم تا دفعه بعدی که همسرتون اومدن طالقان شما هم همراهشون بیایید، از طالقان تا تهران راهی نیست، خوشحال میشم در خدمتتون باشم.

سلام به روی مااااهتون
سلامت باشید عزیز دلم
طاعات شما قبول حق
فدای شما بشم،ممنون از دعوت شما مامان مهشیدعزیز دلممم

مترسنج یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 23:39 http://dar300metri.blogsky.com/

خدا عاقبت بخیر کنه همه رو

الهی آمین،..

... شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 11:32

بسلامتی ان شالله...
اهان...اتفاقا اینجام از وقتی گفتن قراره تلگرام قطع بشه سرعت نت هم بد شده...

شیمى فیدا بلامیسر

بله،بله،،اینجا تلگرام کل طایفه قطع شد،که موندن تو آنپاس.
بعد رفتن فیل *ترنثب کردن و،..

... جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت 23:51

چوپان اینا...کجا بودید...نت رو یکساله شارژ کنید د ِ ....

چوپان اینا و مردشریف اینا ومامان جان..رفتن طالقان
شارژی که یک ساله اس ،..منتهی قطع بود.زنگ زدم خونه خاله،واسه ی اونا هم قطع بود و بچه ها پکر
بنظرم کشی و زیردریایی به کابل نوری خورده بودو نت استان قطع شد

طیبه جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت 21:30 http://almasezendegi.mihanblog.com

کجایی تو؟؟دقیقا کجایی

آمدیم عزیزم.دقیقا خونه ام.اندکی ناخوش بودم،نت قطع بود.بعد با خوش احوال شدم،نت وصل نبود.دوباره نت وصل شد،من ناخوش بودم.
اما اکنون ،شکرخدا خوبم.ممنون از شما مامان طیبه جووونم

... جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت 11:23

باران جان کجایی...نگرانت دارم میشم

جان تان سلامت عزیزدل م
خیلی عذرمیخام.اساعه خدمت میرسیم عزیزم

... پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 18:05

بارانی کجایی نیستی

خونه هستم،حالم خوش نبود.نت مونم قط شده بود!!!!چوپان اینا هم نبودن ،...
ببخشید ما بیتقصیریم...درنبودن مون
مرسی از احوال پرسی تون؛عجیج مجیدى ام

mostafa پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 11:44

" ان الله مع الصابرین "
تصویر بسی زیبا
آیه قران هم صافی چشم و دلمون
کاش قبل از هر تصمیمی یه لحظه صبر کنیم و به عواقبش فکر کنیم

ان الله مع الصابرین

صد درصد
ان شاءالله ،...باید توکل کنیم و همواره به یاد سبحان الله باشیم.ان شاء الله مارو آنی بحال خودمون وا نمیگذاره،...

سجاد چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 22:55

سلام
"فدات شم مادرجونم" ، رشتیش چی میشه؟

سلام برشما
تی فیدا مارجان. فیدا=فدات.
ولی بیشتر میگن؛تى جان ره بیمیرم مارجان= برای وجودت بمیرم مادرجان.

برنامه ى " محله ى گل بلبل" خانم نعیمه نظام دوست ،یه مادررشتی رو تاحدود زیادی خوب به تصویرکشیدن

طیبه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 21:51

صبر خیلی عالیه
و جای دیگه ای از قرآن فرموده :واصبر علی ما یقولون که خیلی به درد می خوره مخصوصا وقتی از جایی بشنوی خدای نکرده درباره ی آدم صحبت نابجا و نادرستی شده

دقیقاااا.مامان منم باشما هم عقیده هستن.وبارها بارها وبارها..تاکید برصبوری بیشتر رو دارن.وان الله مع الصابرین
ودرمورد نکته دوم شما جناب سید صالحى فرمودن؛

من از جاده ها،کوه ها،کلمات
از دریا هک و دشنام های بسیاری گذشته ام
(می گویند وقتی مصیبت ما
از حد تاریکترین شب ناجور می گذرد،
دیگر هیچ ستاره ای بر مزارمردگان ما گریه نخواهند کرد.)
دروغ نی گویند
تا تو سهم من از ثروت سپیده دمی
کوه و جاده و دریا چیست
دریا و دشنام و کلمه کدام است
من خود این حروف مرده را
به مزامیر زندگی باز خواهم گرداند.من عطر آلوده به روز را می شناسم
سر منزل دور جاده های جهان را می شناسم
سایه سار بلند کوه و
تنفس کوتاه کلمات را می شناسم
نه دریا از دهان سگ و
نه آدمی از دشنام آدمی ،
هرگز آلوده ی اندوه نمی شود.
حالا بگذار مصیبت ماه
از حد تاریکترین هرچه که دلش گرفت....!

.
.
.
آخ آخ..مامان طیبه ی صبورو قانع ام

وکیل چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 18:52

سلام عیدتون مبارک
امیدوارم ایام به کام باشه براتون
راستی منظور از هزار و چهارصد و یک چیه؟

سلااام عیدشما هم مبارک
مرسی از لطفت،وهمچنین برای شما ؛ جناب وکیل الشعرا
هزاروچهارصدو یک؛ آرزو،برای دوستانی مثال شما.

... چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 18:37

قااااااااالب نو مببببببببببببااااااااارک
این خیلی بهتررررررررررررره

سپااااااااااس
خوشحالم ،پسندیدین.عزیزِ سه نقطه ام

صبیره چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 18:26

مبارکا باشه عزیزدلم

ارامش بخش بود

تی قوربان بلامیسر

خدایا شکرت،الهی شکرت

مامان چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 17:45 http://maman.blogfa.com

سلام خواهر گلم

سلام عزیز دلم

مامان چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 17:44 http://maman.blogfa.com

داستان کوتاه منصور چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 17:35 http://mansourgholizadeh89.blogfa.com

با درود فراوان، چه عکس زیبایی ، موفق وموید باشید...

درود و فراوان سپاس ؛آقای منصورخان عزیز وگرامی
ممنون تون،سلامت باشیدوشاد.

نسرین چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 12:15 http://yakroozeno.blogsky.com/

من عاشق اسم ننه هستم.
به مادرم می گفتم: ننه... مرسی زاییدی منه
می خندید

حالا هم گاهی که پسرم می خواد منو به لبخند بکشونه صدام میزنه ننه
میگم چیه ببه؟

هر اسمی که معنی کلمه ی مادر رو بده قشنگه

الهی،...ننه...مرسی زاییدی منهخداحفظ تون کنه ،ننه نسرین عزیز دل

بله بله،...هراسمی که کلمه ی مادرو مادربزرگ رو بده ؛خیلى قشنگه

خانم پزشک چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 01:53

چه متنی ، ارامش بخشه !
خوبی باران جانم ؟

دقیقااا.(مثال مورفین ودیازپامِکه آدم دوست داره تا ابدویک بگیره بخوابه)
والا،نه زیاد.فصل ،فصله برداشت باقلیِ.عطرو بوش ،توی رطوبت 90% و سرعت وزش باد 6 نمیدونم چی ،...عین ریزگردآ و آزبست آ ،میرسه به شامه ما.که ما رو نا خوش احوال و آنزیمامون قاطی پاتی وخلاصه توحالت استنبای .(البته دوتا گوجه سبزخورده بودم،که بی تاثیر دراحوالات مانیست)...فعلا خودمونو بستیم به شیره انگور.تاببینیم چی پیش میاد
درضمن؛ جان تان سلامت خانم پزشک جانِ جانانمان

... سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 22:28

بچه خودمه...اختیارش دست خودمهههههههههههه

این نشد دلیل که شما بجرم والد کودک آزار بازداشتین بانو

... سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 22:18

عجب

یعنى چی؟
یواش تربخندین،بچه خوابیده

... سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 21:59

ممنون
یه سوال...چرا بهت میگن ننه؟

فدای شما
خوب،ننه باران،همون مادربارانِ.منم خیلی خوشم میاد بهم میگن،ننه.
که معادل گیلکی ننه= مارجانِ.مار=مادر.مثلا آقای مرادی نوشت افزاری دور ور شصت ساله ی سرکوچه ،منوببینه،میگه؛سلام مار جان.البته بجز ایشان چندنفردیگه هم میگن.این بابت سن وسالم نیست،مارجان،یعنی مادرمن.یعنی محارم من.یعنی ازخواهر بالاتری.
ازدخترمنم بالاتریعنی معادل مادرم احترام.
البته ننه به مادربزرگ میگن،اون واسه زمانهاییِ که حرفای ننه ای میزنم و خیلی عاقلمالان این عصای منو بگیر بزارکناردیوار،اون عینک وکتاب رو ازمیز وردار بهم بده،آ ننه قربون شکل ماهه سه نقطه اش بشه

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 19:17

سلام خانومی خوبی
چه متن و تصویر زیبایی

سلام عزیز دلم
الحمدالله ،شکر.خوبیم.ممنون از احوال پرسی تون
ممنون تون

سوده سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 16:15

صبر پیشه کن که وعده ی خدا حق است"
چقدر قشنگ و کوتاه نوشتی ننه باران.
خیلی دوست دارم
خیلییییییییییییییییییییی
میدونی !!؟؟؟؟؟ قشنگ فکر میکنی و قشنگ می نویسی و من اینهمه خوب نوشتن های تو رو خییییییییییییلیییییییییییییییی دوس دارم.
من اصلا عاشق این ننه ی مهربون شدم.
و خدای بر حق این ننه ی مهربون از هزارو چهارصد و یک سال پیش تا جالا!
مراقب خودت باشیااااا
دوست دارم باران باطراوتم
نم نم جون من

....

ننه باران چطوری ؟؟جواب این همه مهرومحبت سوده جانِ جانانش رو ....ها؟چطوری
منم خیلی دوستتون دااااااارم،عزیز دلم
وخدای برحق سوده جونم رو همراه آقای همسرش درپناه خودِ ارحم الراحمینش محفوظ نگهه داره،...سالم وسلامت و خوش وخرم،..کاربارتون پربرکت،..دامن تون سبز،...به اذن الله وبه حق همین ایام پرخیروبرکت،،..آمین

+جون تون بی بلا،عجیج مجیدی امسوووووده ژونم

متاسفانه بعد از اینکه کشاندن تازه متوجه میشیم

سلام بر بانو باران

باکی تون نباشه،به قول مرحوم سعدی علیه رحمه؛ کریم خطا پوش پوزش پذیر

وعلیکم سلام؛سین بانوی معطراحوالم

... سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 16:07

یه دختر اینشکلی میخوام

خدایا
پروردگارا
بارالاها
کریما
لطیفا
ستارا
بایه دختر اینشکلی ،دامن سه نقطه جان مان را سبزنما

لیلا سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 15:18 http://banoyeeshgh.blogsky.com/

عالی

مخلص شما

سجاد سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 12:38

سلام
من خوشم اومد :دی

علیکم سلام

الحمدالله شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد