<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تو که ستاره میشی...

 ****

****

 *****

*****ماهو توی تصویر دیدین؟تصویر اول زوم شده ی همین ماهه :)

**** که ،خورشید خانومِ در حال غروب، روبرویِ همون ماهه:)

****ایشونم سمت راستِ همون ماهن:)

خوب،..من روزایی رو که  آسمون،ماه و خورشید  رو یک جا توی خودش داشته باشه ،بیشتر بیشتر دوس دارم:که سرمو بالا بگیرم و نگاه کنم و فکر کنم و نگاه کنم و فکرکنم،..تا آسمون صورمه ای بشه:)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

*****  

زمزمه کنیم؟؛

 تو که ماهِ بلندِ آسمونی 

منم ستاره میشم کنارت میشینم

تو که ستاره میشی،کنارم میشینی

منم ابری میشم،روتومیگیرم

تو که ابری میشی رومو میگیری

منم بارون میشم /  / / / / / / / / /  شُرشُر میبارم

تو که بارون می شی شر شر می باری

منم سبزه میشم سر درمیارم...

☆این ترانه کودکانه رو از کانال تلگرامی جناب آقای پیام دهکردی  برداشتن و برای من ارسال کردن،ملودیش مثال فندک موزیکالِ خان عموهه،...موزیکالِ و من خیلی دوست دارم.یه جورایی خوابم میگیره:))

دوست داشتیدو تمایل دارید، ایمیل بگذارید براتون ارسال میکنم:)

 **اصل تصویر دوم،درپست آتی ،فقط اون درختا،پسربزرگه و پسرکوچیکه جانِ جانانمان هستن،:)


نظرات 9 + ارسال نظر
خانم پزشک سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 19:51

سلام باران جانم، خوبی؟
چه عکسایی گرفتی، مثل همیشه عالیه عالی .
من هرچقدرم گرفتار باشم میخونمت ،حرف نداری شما:)

سلام عزیز دلم،جان تان سلامت بلامیسر
الحمدالله.ممنون از احوال پرسی شما.
ممنون از لطف تون،که منو خیلییی خوشحال میکنید،که منم با کشه ای گشوده چوم براه شما هستم

کشه=بغل ،آغوش.
مخلص خانم پزشک جانِ جانان مان هستیم

خانم توت فرنگی سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 16:57

سلام باران جانم خوبی؟اپم

به به...به به؛ببینید کی اومدهسلام عروس گلممم،جونت سلامت بلامیسر
الحمدالله ،بدنیستم.ممنون از احوالپرسی تون

طیبه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 15:32 http://almasezendegi.mihanblog.com

باز کردم گوش دادم لذت بردم عزیزم و تو گوشیم سیوش کردم.مرسی

نوووووشِ جووونِ
حواسِ شنیداری تان
تی فیدا

کیهان سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 13:50 http://mkihan.blogfa.com

سپاس برای همه چی و جواب را در همانجا گذاشت ام
لیمو و نارنج هم کاشتم اما ظاهرن نتوانستن سرمای آنجا را تحمل کنند فقط یکی از پرتقالها باقی ماند ه که سر سختانه جنگید و زنده ماند .
راستی می دانستی درختها هم احساس دارند گاهی لبخند می زنند و گاهی اخم ......
دیوانه ای هستم من هم ........

ممنون و مچکرم،بسیارها خرسند شدیم

خوب،..اینجا فصل سرما نونهالهارا با ساقه های برنج محصورمیکنن.یعنی دسته های کُلش ،که همان ساقه های برنج است و درزمانهای قدیم ،کاربرد شیروانی داشت،دور تا دور نهال را بسان مخروط شکل محصور میکنن.تا درامان باشد
وبعد نرسیده به بهار کلش را کنار میزنند.وبدین ترتیت از یخ زدگی و سرمازدگی درامان می ماند،...
الهی شکر ،که زنده است
دوباره بگیرین و بکارین، وبا برگهای خرما درامان نگاه داریدشان

گاهی لبخند می زنند و گاهی اخم،...ارواح ملایعقوب ،نه.نمی دانستم
به قول سوسن جون؛آی برار جان ،پیله دیوانه نیده ای

داستان کوتاه منصور سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 10:29 http://mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام ودرود بی نهایت تصویر ماه زیبا بود . یکهو به یاد تسخیر ماه افتادم که ماه هم فتح شد . از دور دل می برد واز نزدیک زهره ، درست مثل بعضی از ادم ها امیدوارم که کم باشد ولی هستند . بگذریم ، پست های انتخابی شما عالیست ، موفق وموید باشید

سلام و سپاس
بینهایت،ازحضور عزیز و شریف حضرت عالی،ممنون و مچکرم.شادو زنده سلامت بمانی ،همتباری بزرگوارم

mostafa سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 09:14

دوربین گوشیتون چه زومی داره
تمام سوراخ سنبه های روماه رو میشه دید
بنده خدا خلبان اون هواپیما... روحشم نمیدونه سوژه شده
اگه چندتا از پست های شما رو بخونه و ببینه دیگه از اون سمت نمیره
شعر زیبای خانم بیگل تقدیم به تمام زیبایی هایی که به تصویر میکشید...
موفق و مانا باشید
...
پس از سفر های بسیار و
عبور از فراز و فرود امواج این دریای طوفان خیز
بر آنم که در کنار تو لنگر افکنم
بادبان برچینم
پارو وانهم
سکان رها کنم
به خلوت لنگرگاهت در آیم
و در کنارت پهلو بگیرم
آغوشت را بازیابم
استواری امن زمین را
زیر پای خویش
" مارگوت بیگل "

از دوربین گوشی نگرفتم که،اززوم هندی کمه .تصویر دوم با گوشی هست
ولییی،منو یادِ تلسکوپ و تماشای سوراخ سنبه ماه

کاپیتان رو میگین؟مگه دست خودشه؟که مسیر وسمت و جهت عوض کنه؟چه بخواد چه نخواد،اتوبان هوایی از روی خونه ی آقاجان رد شده،وماها نظاره گرهستیم

اوه.خانم بیگل.ممنون تون.سلامت باشید .
خلاصه اینکه؛
براى همه آرزومیکنم،...
چشمانی آرزومیکنم
که چراغ ها و نشانه ها را در ظلمات ببیند....
میدونید؟ما به هرچیز خیلی ترش می گیم ظلمات؟مثال ،اوه اوه.لواشک نیه کی..ظلماتبه ظلمات هم گورخوله
گور به معنای قبر.خوله به معنای روزن.از روزنی که توی قبر رو نگاه کنی=ظلمات
ومن برای تو و خویش چشمانی آرزومیکنم ،...
که چراغ ها و نشانه ها را در ظلماتمان ببیند،...
گوشی که صدا ها و شناسه ها را در بیهوشی بشنود
برای تو وخویش
روحی که این همه را در خورد گیرد و بپذیرد

بقیه اش یادم نیس

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 08:35 http://www.fala.blogsky.com

چه قدر انرژی هست این جا.

ممنون.شما لطف دارین؛آقای بابایی عزیز و گرامی.

صبیره سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 07:50

من.شنیدم و لذت بردم...
الانم از این پست زیبا لذت بردم...

نووووش جون تون،نووووش جوووون تون صبیره بانوی ماه تابانم

طیبه دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 ساعت 20:41 http://almasezendegi.mihanblog.com

بیا اینهم ایمیل
بده بده بده بیاد
می خوام چیزی رو که تو گوش می کنی گوش کنم

عزیز دلین
ارسال شد،نازنین تی تی جوون
ان شاءالله شما ونیکان جون خوشتون بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد