<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

21 اردی بهشت نودُ هفت!

 ____

____

 اینک ،

زمین از آنِ من است

انسان از آنِ من است

آه...من

خودپیراهنِ یوسفم

یعقوبم

روزگاران است روزگاران است

روزگاران نمی خواهم

درهیاهویِ گیلکانه ات 

مومیایی شوم

با دهانی بومی 

و انبانی از واژگان مرطوب،...

.

.

.

سینه به سینه ،

سرگردان شالیزارانت باشم...

+نشاستن=  نشاء شالی.

****

****

***

****

****

☆☆☆

☆☆☆


لاکو جان =Lako  Jan=دخترجان.

لینگ آهنگ سمت پیوند ها (دانلود آهنگ امیر عظیمی به نام لاکو جان)هست.دوست داشتید بشتاوید=گوش کنید.امیدوارم خوش تون بیاد.میگه؛دخترجان؟واسه من پیغام اومده،که قهری بامن؟لاکوجان بین مون قهری نبود تا حالا؟کی بهت گفته ؟من بیخبر رفتم ویه یاردگری گرفتم؟همه دشمن تو هستن،میخان منو از نطرت بندازن،چرا از من دلگیری ..من گناهیدندارم.بخدا من عشق تو توی دلم دارم.کی بهت گفته کُر؟

کُر ،کُرکی=همون لاکویِ.منتهی به هرلاکویی کرُ و کُرکی نمیگن.خلاصه اینکه ماداریم گوش میکنیم

نظرات 7 + ارسال نظر
باران شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 23:59 http://www.continue94.blogfa.com

شیمی عکسان از صحنه های ناب گیلان جان، مره تور کنه
و اما ترانه ی ناب آقای امیر عظیمی
هر وقت هنم شیمی وبلاگ هی به گیلک بودن خودم افتخار کنم
شیمی تن سلامت...خدا شیمی پشت و پناه

ومن چقدرذوق زده میشم ،بامن شرق گیلانی حرف میزنی
ایلاهی مو تی کلگب زئن ره بمیرممم؛ می گووول دتری
دکی باغ،دکی ماتلا نواکودن
منم بهتون افتخارمیکنم،عزیز دل هم تباری ام

شیمی جان ساق ....خودا شیمی پوشت و پناه ببوووون

بهامین شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 20:45 http://notbookman.blogsky.com

اون خونه سفید خوشگل
چقدرر لذت داره بودن قسمت رلست پنجره بالا این خونه زیباااا
بینظیررر بود

اون خونه ی عمو کوچیکه اس.بله وی یویِ زیبایی داره،این الان پشت خونه اس،روبروی خونه،یه استخر ۶ هزار متریِ که دور تا دورش گلِ سرخِ،...

لطف دارین بانو

خانم پزشک شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 16:42

سلام بارن خانمی ، چه بهشتی هستی شماااااا ، کاش طرح من بیفته اونجا .
مثل همیشه عالی ترین عکسا رو گرفتی شما باران جانم .
خوبه حالت؟

سلام به روی ماهتون.فدای شما عزیز دلمممان شاءالله طرح تونو اینجا بگذرونید.
جان تان سلامت عزیز دلممم
شکر.الهی شکر.بَد نیستم.وممنون از احوال پرسی تونمرسی که بهم سر می زنید،مرسی که با همه ی مشغله کاری خانم پزشک بامعرفت عزیز دلمید

طیبه شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 12:59 http://almasezendegi.mihanblog.com

به به به این ابر ارغوانی
به به به بارانم که با عکس های قشنگش همیشه ما رو خوشحال می کنه

عزیز دلمیدددد
جان دل بارانم؛به به به ،به مامان طیبه ی عزیزو صبورم

صبیره شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 12:46

حتما شب میشنوم این آهنگو

ان شاءالله،خوش تون بیاد.:
حالا هرجاش سوال داشتین ،بپرسین

؟ شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 12:15

لاکو جان

جاااانم
چرا لپاتون سرخ شده؟لاکو جان

کیهان شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 08:23 http://mkihan.blogfa.com

درود و نور و سرور بر شما آمین
.....

سلام و درود و نور و شادی برشما،آمین
خیلی خوش امدید،به یاد تان بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد