<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

حرفت را باور دارم...خیلی.

 *****

*****

نویسنده آلمانی ،کورنلیا فونکه می گوید؛

وقتی در سفری کتابی باخودت به همراه می بری،یک چیز عجیبی اتفاق می افتد؛که کتاب شروع می کند به جمع آوری خاطراتت.

بعدها کافی است که تو فقط لای آن کتاب را باز کنی تا دوباره به همان جایی برگردی که کتاب را اولین بار خوانده ای.

یعنی با خواندن اولین کلمات ،همه چیز را به یاد می اوری؛عکس ها،بوها،همان بستنی ای که موقع خواندن می خوری....

حرفم را باورکن!!


 #خوب حرفت را باور دارم .خیلی.ولی موقع کتاب خوانی بستنی نمی خورم .چای خوب است با توت.یامویز.یاخرمای پیارم:)

واینکه؛

خواستم بگویم؛دست طراحش درد نکند.دلم خواست؛منظورم آن است که ؛ دلم از آن مدل کتاب خانه خواست.دلم از آن مدل کتاب خانه ی دنج و یک هفته استراحت مطلق و بعدهایِ بعدِ ماجرایش را خواست..

*وبعد های بعد ماجرا یعنی ؛ هزاران هزاربار؛از مسیر مخفی یادها؛ باخواندن اولین کلمات ؛برگردی... به آن یک هفته ى لامذهب:)

++++

++++

خلاصه اینکه؛واسه مام سواله؟؟؟پرنس هر-ى ؟؟زچه ؟خالا دوختر خود را نگرفت؟

خالا=خاله!

*خوب.گویا از اطاق فرمان اشاره میکنن که؛اونا ندادن

نظرات 10 + ارسال نظر
مترسنج یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 23:23 http://dar300metri.blogsky.com/

اوشون هرجای دنیا زیبنده باشه برا خودش زیبندس! اگه "جان ادمیت" رو نداشته باشه به هیچ نمیارزه...
از نظر ما یک تار موی دوستان اندیشمندی چون شما شرف داره به همه هستی این موجودات!

نه بیان فضل کردم
که نصیحت شما بگفتم
هم از ادمی شنیدیم بیان آدمیت

شما چرا؛شماکه یک عیب درتو است / باهرکه نشینی /ازبوی خوشت به او دهی /چرا...
حرف اطاق فرمان مزاح بود،همین طور پرنس هری،
من از مدل لباس و اون گلها و کفش نارنجی خوش آمد.
حالا ،چه جان آدمیت رو داشته باشه،چه...از امسال شما دوستان یاد گرفتیم؛موسى به دین خود عیسی ...
وهمین طور ؛گر طالب علمی،...
وهمین طور؛آیه ۳۷ - سوره اسرا

خدا منو ببخشه و بیامرزه و مرگ عنایت کنه.

مترسنج یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 22:09 http://dar300metri.blogsky.com/

البته اتاق فرمان رو اگه در نظر نگیریم ، نه همین لباس و ظاهر هست نشان آدمیت

الان دارین از لباس ایشان ایراد می گیرید؟لباس به اون خوش بُرشی و خوش دوختی؟یا کلا قضیه چیز دیگه اس
وگرنه انصافا ایشان توی بریتانیای کبیر بسی زیبنده اند
قطعا عروسی های اینجا رو ببینید،نظرتون راجب ار وپا عوض

صحرا یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 19:28

چه کتابخانه ی زیبایی! دلم خواست. و البته این خانم زیبا رو چقدر زیبا و زیبنده پوشیده.عزیزم ممنون از عکس های زیبایت

قوربون دل تون :
آی گفتین ؛صحرا بانو جان لباس ایشان بسیار زیبا و،...وصد البته؛ کفش نارنجی خوشمزه شان

فدای شما؛ممنون از حضور شما

طیبه جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 11:19 http://www.almasezendegi.mihanblog.com

باران جانم
مرسی که به من گفتی من هم دوست داشتنی و خوش تیپم
ممنونم از انرژی مثبتی که برام فرستادی
تو خیلی ماه هستی.دوستت دارم
من دیگه پلاسیده شدم اما خداروشکر برای همه چی مخصوصا داشتن دوستان خوبی مثل خودت عزیزم

جان تان سلامت عزیز دلم
هستی،که اگه نبودین ؛هرگز به شما نمی گفتم.هرگز.شما دوست داشتنی هستی ،مثال نوزادها
ومن شما را بیشتر دوست میدارم
همه ی ما در شرف پلاسیدگی و کپک زدگی هستیم ،..واین در دوست داشتن ،هیچ تاثیری ندارد ،...ومن شمارا بینهایت دوست می دارم

الهی شکر ،خدایا شکرت

اسماعیل بابایی جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 10:55 http://www.fala.blogsky.com


خیلی خوب بود؛
ممنونم!


سپاس؛
وممنون از حضور شما:

+باورکنین؛فیگور سمت راستیِ دخترخاله ،مثال این می مونه که؛نظر شما را راجب خودش شنیده و داره اونجوری نگاهتون میکنه !!
ببخشید من توهم میزنم
منظور از نظر<-

بهامین جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 03:53 http://notbookman.blogsky.com

کتابخونه و کتاب و کتاب خوانی خیلی خوبه البته اگه همش درسی نباشه
برای من نیز سواله

عزیزم
کتاب های درسی شما که؛همه اش نوش جان است
واین خیلی خوب است
صبورتر می شوید و ...

سوال سوالِ بجاییِ

اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 ساعت 23:41 http://www.fala.blogsky.com

کتابخونه همه جوره ش قشنگه؛ توی این تصویر هم کتابخونه ی قشنگیه، اما به نظرم در این تصویر، کتاب در درجه ی دومه و جنبه ی زیبایی شناسی ش که همون دکوراسیون باشه در درجه ی نخسته!
من اتاق کتابخونه ای مثل کتابخونه ی استاد شفیعی کدکنی یا استاد سایه رو ترجیح می دم.
با سپاس البته که سلیقه هم هست.
در مورد اون دختر خاله هم خیلی خندیدم!

بله،درست می فرمایید
دراین تصویر کتاب در درجه ی دومِ ؛که از فضا بخوبی استفاده شده.وبرای اقامت یک هفته ای در یک مکان کوچولو و جم جور؛ خىلى غنیمتِ
انگار یه درخت گوشه ی اطاق ایستاده؛که روی شاخه هاش آشیانِ داره ؛و ...بجای پرنده ها و جوجه ها ،..کتابِ

واینکه؛
پرنده بر ساقه ای ست
و ساقه بر شاخه ای
درخت در بیشه ای
وبیشه در ابر مِه
و ابر و مِه گوشه ای ز عالم اعظم است....

ودرمورد سلیقه؛درود و سپاس؛سلیقه ی شما خوب است.

اجازه آقا ؟
فامیلیِ اون دختر خاله کیتی اسپنسر؛
برام یاد آور این مطلب است که؛
عده ای تصور می کنند که اسپرسو را باید با مراسم خاصی نوشید و آن را مزه مزه کرد.
اما این طور نیست.
اسپرسو جزء نوشیدنی هایی نیست که در کافه سفارش داده ومنتطر باشید تا باریستا برایتان بیاورد.
بلکه روشی از زندگی محسوب می شود
که باید با سرعت آن را نوشید و از طعمش لذت برد.

اجازه آقا؟ما خودمون راه دفتر رفتن رو بلدیم.

سجاد پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 ساعت 21:10

*خوب.گویا از اطاق فرمان اشاره میکنن که؛اونا ندادن
:دی

باورکن!!

لبخند ماه پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 ساعت 19:13 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

سلام بانو جان
چقدر دلنشین بود گفتار فونکه
و خالا قیزی پرنس هری هم دلنشین است ولی به دل پرنس ننشسته خب.. عشق در لحظه اتفاق میفته مهم نیست اون فرد بزرگتر از خودت باشه و از خانواده ای پایین و مطلقه

ممنون بابت دعوت

سلام برشما عزیز دل
جان تان سلامت؛ بلامیسر
خوشحالم ؛پاراگراف فونکه را پسندیدین
اجازه خانم ؟
علت عاشق ز علت ها جداست
عشق اسطرلاب اسرار خداست
اجازه خانم؟عشق
عشق تیمار میخواد؛
ما برای همه آرزومندِ "عشق" ى پایدار ؛ وزندگانی ای سراسر پُر مهر و محبت ؛آرزومندیم.

ممنون از حضور عزیز و دوست داشتنی شما:

طیبه پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 ساعت 18:21 http://www.almasezendegi.mihanblog.com

واااای چه لباس خوشگلی
چه اندام برازنده ای
کاش من اون تیپی بودم و اون لباس رو پرو می کردم
حسود هم خودتونید

بااجازه ؛اول یکم بخندم

اهم اهم
شما ازایشان دوست داشتنی و خوش تیپ ترین؛بانو
یه بار دیگه به اون عکسی که ؛کنار ماشینای قدیمی گرفتین خوب نگاه کنین؛
بدون بزک دوزک ؛عینهو نوزاد های خوشمزه
ایشاالله ازاین مدل لباس ؛واسه ی عروسیِ نیکانم بدوزین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد