<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

آدینه ای که گذشت

 ****

****

 ****جمعه؛از خاله جان کوچیکه پرسیدم؛اون گله؟مثال خوشید بود؟چی شد؟چیکارش کردی؟گفت؛بسم الله، همینِ دیگه!!من

**** گل ختمی :)

****توی مسیر؛خیلی طفلی هسدن:)

****

****

*****هرچی؟فکر کردم ؟اسمش یادم نمی یاد؟.!!!؟؟ولی می دونم اینو میچینن،می جوشونن،خنک که شد ،مثال تونیک روبیان بود؟ موهاشونو ماساژ میدن.اسمش؟مهم نیست،کاربردش مهمه ؛اصلا اون آسمون تمیز مهم تره:))

****

واز همه مههههههم تر؛پرتقال های 97 تىِ عزیییییز❤

نظرات 5 + ارسال نظر
میم! سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 23:13 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

به به به به به...عجب عطر بهاری پیچیده توی این پست

این شاتوتا و پرتقالا و عطر بهار گوارای وجودتون

ممنون تون ؛دکتر میم عزیز
سلامت و خوش و خرم زی ...

مهدی سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 18:34 http://bivatan.blogsky.com

فکر نمی کردم اسمش ختمی باشه!!!

رنگ بنفش یاسیش خیلی قشنگِ

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 08:56 http://www.fala.blogsky.com

ممنون بابت عکس ها.
چه قشنگ شده اون گُله.
اون پرتقال ها چه قدر جالبن!
بوی برگ های پرتقال رو دوست دارم.

خواهش میکنم.خوشحالم خوش تون اومده
گله که انقلابی توی چهره اش شده.دم عیدی داشتیم می رفتیم مغازه حاج خانم،مامان سفارش کرده بودن ،برو برای عزیزی شال یا روسری بگیر،..که داشتیم میرفتیم ،بایه آشنایی سلام علیک کردیم ..یعنی اگه خودش سلام نمی گفت و من صدا شونو نمی شنیدمآ؛تصویر شون برام آشنا نبود،..که وقتی صدا شونو شنیدیم و با تصویر شون هماهنگ کردیم،..یک انقلاب دم عیدی باحالی بود اصن

منم عاشق پرتقال و شاخ و برگ همیشه سبزِ مایل به یشمی هستم

یه برگ تا مدتها دست آدمو معطر نگهه میداره،به قول چوپان دستان برگ پرتقالی

خانم.پزشک سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 00:14

باران جانِ عزیزم عکسات حرف نداره.
اون گیاه اسمش رزماری هست عزیزم ، یه گیاه دارویی خیلی عالی .

جااانِ بارانعزیز بارانیخودتان حرف ندارین

واوو...مرسی بابتش؛رز مارى.چه اسم قشنگی
قشنگ یعنی چه؟
یعنی خانم پزشک عزیزمممم

صبیره دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 23:04

وا اون گله زرد بود که... صورتی شده
همه عکس ها عالی مثل همیشه...
گل ختمیو اون آقای اسب هم به کنار ... که من هر دو رو به صورتی متفاوت بسیار دوست میدارم..
و اما...
درخت توت... یه درخت توت سیاه داشتیم که آفت زد خشک شد
به به پرتقال

آرههههه،..بخدا
اینجور تغییر
ممنون تووون
آخی،.عزیزم...درخت توت سیاه
خشک شد؟تنه اش رو کندین؟یا الان هست؟از طرف من نازش کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد