<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

Harighe Sabz

 

پابلو نرودا می گوید؛

 به آرامی آغاز به مردن میکنی 

اگر سفر نکنی 

اگر کتاب نخوانی

اگر به اصوات زندگی گوش ندهی 

اگر از خودت قدر دانی نکنی

به آرامی آغاز به مردن می کنی...


☆یعنی  عاشقِ اون کره یِ جغرافیایِ؛ تصویرممم:)

خیلی وقت پیش ها،

جایی خونده بودیم که؛

به جای اینکه سعی کنی جواب آدم های منفی را بدهی ؛لذت سکوت را تجربه کن...

خوب...تاحدودزیادی .. پیش رفت خوبی داشتم ،...

 البته دروغ چرا؟دوسه روز پیش ،بعد سالها؛یهویی زدم به سیم آخر!امید وارم دیگه ترار نشه،چون خودمم از خودِ سیم آخرم هنگ کردم:)))

خلاصه اینکه؛

چقدر سکوت خوبِ ،..مثال غروب و  شبِ سلیسِ ؛ صبوری و سکوت و گمنامی؛سه واژه ی دوست داشتنی:)

•عنوان؛ نام یکی از ترانه های ابی هست.(البته ؛صبیره بانوباعث شدن ،یادم بیاد؛) 

نظرات 11 + ارسال نظر
نیما یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 23:15 http://sunray.blogsky.com

حکیمى را گفتند: چگونه به عقل کسی می توان پی برد؟
گفت: از حرف هایش
پرسیدند: اگر چیزی نگفت چه؟
پاسخ داد:
هیچ کس آنقدر عاقل نیست همیشه سکوت کند...
__________________________________________\

یادش بخیر منم یدونه از این کره ها ده سالم بود داشتم فقط حیف که شیطنتم گل کرد جفت پا رفتم روش دو نیم شد بدون کره موندم.

________________________________________\
خیلی عالیِ؛ خیلی.
که پشت درِ ،بالاپشت بوم هستین و
اصوات تون ،توی راه پله می پیچه و
از حکیم و پرسش و پاسخ ،نقل قول میکنید و
ازگل دهی شیطنت و جفت پاپری و
بی کره موندگی و
نهایتا؛
واسه ما خط و نشون می کشین و
____________\
سلام،
سلام برشما اقای همساده عزیز و گرامی:
خیلی خوش امدید و صفا اوردین
فدای سرتون؛کره رو دونیم کردین؛ بچه باید شیطنت کنه وشکوفا بشه....ما توی خونه دوتا داریم،یکیش برای شما

اسماعیل بابایی یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 19:26 http://www.fala.blogsky.com

کره ی جغرافیا من رو به کودکی م می بره...؛ یادش بخیر!

من دوتا کره دارم،
دوسال پیش ؛ خیلی سورپرایزانه،یه کره ی طلا ،کوچولو موچولوی ظریف ،که خیلی قشنگ می چرخه کادو گرفتم...ولی عاشق این نوع کره ی جعرافیا هستم...
چوپان میگه ،همین و بنداز به گردنت (منظور همون کره ی جغرافیای توی تصویرِ)،یا همش باخودت نگهدار

ممنون از حظور شما؛خیلی خوش آمدید

حمید عسکری یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 16:55 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلامی شمی عصر بخیر
چقدر این نوشته ها سنگین بودن
یه دنیا حرف توشونه

سلام برشما
عصربارانی شما هم بخیر و خوشی
بله.از شانسر ،کلگب زئن؛
تاااااا....صیمه سر فارسه یهو؛دِ هاپراگوتن

beny20 یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 15:18 http://beny20.blogsky.com

ممنونم از اینکه دلی و اینقدر خاص نوشتید ،
حسه خیلی خوبی داشت ..
یه جمله خیلی خاصی هست میگه :
`` دست شما شفاس ، نگاه ها سمت شماس ``
از خودم در آوردم ، اگه بد بود ببخش دیگه

خواهش میکنم،
صادقانه و دل نوشتم،
خوشحالم که خوب درکش کردین.

واین جمله ی از خود درآوردی شما ،منو یادِ؛
متن سخنرانى ؛
آیت الله سید هاشم بوشهری
در تاریخ ٩٥/٠٥/٢٠ ،،...یادآور شد

نفرمایید شیخ،
دستهای قنوت بسته شما،شفیِ
لطفا مارو هم دعا بفرمایید؛بلکم خدا مارو ببخشدوبیامرزد...

بهامین یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 12:40 http://notbookman.blogsky.com

سکوت خیلی مواقع بهترین جواب برای حرف عده زیادی از آدم هاس.

سلام و درود و مهرو صلح و دوستی برشما

صبیره یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 12:39

حرف جالبی بود...
بجای اینکه سعی کنی جواب آدمای منفی رو بدی سکوت کنی...
توی خاطرم می مونه

درود بر شما؛عزیز دلم
نمی دونم چرا منو یاد آهنگی انداختین....

ممنون از حصور تون

کیهان یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 09:54 http://mkihan.blogfa.com

درود ها و هزاران سپاس
پست را بر دارم؟عمرن که بر دارم
ضمنن چندان رکیک است که امکان اینکه به رویت شما برسد برام محاله. جالبه واقعن ....
انگار که بعضی نشسته اند و منتظر تا به نوعی دلی از عزا در آوردند عجیبه ...
این یکی از بهترین پستهایی ست که که در طول این همه سال در وبلاگ زندگی نوشته شده است. و یادگاری خواهد از عزیزی چون شما
می خوای یکی از آنها را عینن کپی پست کنم؟
اما نه!!!
که مبادا بخلد
کج خیالی گنگ
سایه آن نازنین
حتا دلم نمی خواد یک خیال کج نامفهوم سایه شما را بیازارد چه برسد به ...
فدای خاخور عزیز

سلام ها و درود ها
خدمت شما کیهان برارعزیز

بله،اگه داران اذیت تون میکنن بردارین....
جدا من معنای این نوع کامنت ها را نمی فهمم؟!!!؟

عزیز و بهترین و محترم و شریف شمایید؛
آقای امیر کیهان برارم

خدانکنه؛زنده سلامت بامانیدو شاد،،سبز باشید و برقرار
ومن بینهایت ممنون تون هستم؛،بسیار ممنون و سپاسگزارشما..،
شیمی فدا عزیز برار

طیبه یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 09:32 http://almasezendegi.mihanblog.com

به جای اینکه سعی کنی جواب آدم های منفی را بدهی ؛لذت سکوت را تجربه کن


لایک.من موافقم و سعی می کنم همینطور باشم

سلاممم مامان تی تی جانِ صبوووورم
عزیز دلی؛بلامیسر،...
شما اینطور چیزایی تو خودتون دارین،..قانع ،صبور .سکون...

لیلا یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 08:44 http://banoyeeshgh.blogsky.com/

سلام باران جان واقعا درست میگی منم هر وقت سکوت کردم از خودم راضی تر بودم تا وقتایی که پا به پای طرف مقابلم جواب دادم.
هر وقت جواب کسی رو میدم تا یک هفته عذاب دارم ولی هر وقت سکوت میکنم در مقابل توهین احساس آرامش عجیبی دارم.
ممنون از متن و عکس زیبا

سلام به روی ماهتون لیلا بانوی عزیزم
جان تان سلامت و دل تان خوش خرم ...
دقیقا منم مثال شما هستم؛باور کنین بارها تو ذهنم مرور کردم،وهربار حق با من بود،که بزنم به سیم اخر...ولی دلم باز طاقت نیاورد؛گفتم،ببخشید من چونین شدم.فکر میکنید چی گفت؟
هیچی نگفت؛فقط چشاشو بست،لباش ودقیقا<-همین جورى کرد.یعنی من معذرت میخوام
واینکه؛
ان الله مع الصابرین
ومن بسیارها دوستتان میدارم و از شما انرژی مثبتی دریافت میکنم
ممنون از حضور عزیز و شریف شما

beny20 یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 02:46 http://beny20.blogsky.com

خیلی جاها بهترین راه‌ حل شاید همین سکوت باشه ... شاید ...
گرچه من خودم از سکوت به عنوان آخرین دفاع استفاده می کنم ...
.
.
.
پس به نظرم از فیلم یک روز به خصوص هم خوشتون بیاد ،
ولی خب این فیلم ها خیلی رو چشم فشار میاره ،`` هی باید گریه کرد``
.
.
پیام شما دریافت شد و معجون زمان به عنوان رمز عملیات است ،
معجون زمان ، معجون زمان ،
ماشین پژو ، به رنگ نقره ای شماره پلاک فلان عنایت بفرمایید

سکون و سکوت خیلی خوبِ؛خیلیی...
.
.
کارهای جناب همایون خان اسعدیان رو دوست دارم،
انتخاب موسیقی فیلم و سریالش حرف نداره،
این فیلم رو ندیدم،
ولی خوب؛قطعا شما درست می فرمایید و
با این اوصاف ؛
کار منم به درمونگاه کشیده میشه
.
.

معجون زمان رو عاشقم
خصوصا ؛ زمان مسواک زدن شون
از معجون زمان به سردار بنی حفی
پژه نقره ای؟ نه مفهوم بود؟نه رویت ؟
لطفا توضیح بیشتر عنایت فرمایید

میم! یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 01:17 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

احساس می کنم هرچه قدر روح آدم قوی تر میشه ، سکوت ش و طبیعتا آرامشش هم بیشتر میشه...خیلی وقته که سعی می کنم کمتر حرف بزنم یا لااقل توی جار و جنجالا خودم وسط میدون نندازم!

پابلو نرودا هم عالی گفته...
در مجموع واقعا پست عااالی ای بود...خیلی لذت بردم

با شما صد درصد موافقم.
پابلو عالیه،عالی
خوشحالم این پست رو پسندیدین ؛ممنون از حضور تون ،آقای دکتر میم عزیز و گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد