<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

الهی....!

  

 

الهی ...!

در دوزخ اگر وصل تو در چنگ آید؛از حال بهشتیان مرا ننگ آید...

ور بی تو به صحرای بهشتم خوانند؛

صحرای بهشت بر دلم تنگ آید.....


#خواجه عبدالله انصاری

*سمت  پیوند ها؛لینگ  اولین پیوند .چند روز؟گمونم دو روز پیش بود،از پنجره ی شرقی صدای موسیقی می آمد ،دوست داشتید ببینید.خوب..درسته من صداش رو

 می شنیدم،قبلا تصویری شو دیده بودم،.که عجیب تو ذهنم میکس شده بود:؛که گفتم شاید شما هم دوست داشتید ببینید:))

نظرات 10 + ارسال نظر
donya یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 20:20

عاشقتم مهربونم عزیزمییییی
خیلی بااحساس وهنرمندو باسلیقه هستی

اینو ازپست های فوق العاده ات وانتخاب تصاویر زیبات میشه متوجه شد

شادباشی وخوب وموفق

روزگارت خوش

فدای شما بشم دنیا بانوی عزیزو محجوبم
مرسی،خیلی مرسی ،ازاین همه لطف و مرحمت تون خیلی خیلی ممنون و مچکرم عزیز دلم

فدای مهرومحبتت تون
سلامت باشی و خوش خرم
همه ایامت خوش بلامیسر

مامان جمعه 1 تیر 1397 ساعت 05:25 http://maman.blogfa.com

سلام می گل خاخور جان
من هم این آهنگ را خیلی دوست دارم، اجرایش شبیه آهنگ قدیمی هتل کالیفورنیاست...
خیلی زیباست.

سلام بلامیسر
می گول مامان مهشید ی
تی جان بی بلا ؛عزیز دل

خوشحال شدم دوست داشتید

تارا پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 22:45

چقدر این پنجره ،این حیاط سبز و‌نور آفتاب به من آرامش میده .عکسه پر از انرژی مثبته .عاشق خونتون شدم باران خانوم

فدای شما بشم؛مامان تارا جانم
من اون صندلی راک رو دارم.
خونه مونم آفتابگیره...شکرخدا.وخوشحالم انرژی مثبت دریافت کردین

بهامین پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 22:05 http://notbookman.blogsky.com

بلامیسر

روشن پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 20:11 http://roshann.blogsky.com

حالا جدا رشتی هستی؟؟
من یه بار اومدم رشت ...
دوستم رشتی بود و یه بار تو راه اردبیل رفتیم خونشون
یه امامزاده بود طرفای خونشون اسمش دانای علی بود:))
رشتی ها خیلیییییی خوبننننن:)))
فوق العادن:))

بله.جدا جدا رشت هستم
خیلی خوش اومده بودین،امیدوارم بازهم تشریف بیارین و بهتون خوش بگذره
خونه ی دختر دایی مامانم سمت ِ دانای علی ِ
مرسی بانوووو
فوق العاده شماییید؛بلامیسر

روشن پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 19:43 http://roshann.blogsky.com

من عاشق این صندلی راک هستم :((((
حتما یه روز برای خودم میخرمش:))

بی تعارف عرض میکنم ؛قابل شما رو نداره

صبیره پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 18:24

سرعت نت م پایینه...
باز نکرد لینکو...

بعدا دوباره که امدم چک میکنم اهنگ رو...
ممنونتونم عزیز مهربونم

امروز حدود دوساعت بلاگاسکای از مدار خارج شده بود
نت اینجا هم با وجود4Gبودنش، گازوئیل سوزه

فدای صبیره گلممم
سرظهر یادتون بودم
عزیز همیشه وهنوز شمایید

beny20 پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 18:14 http://beny20.blogsky.com

دیالوگ اشاره داره با اینکه ،
خیلی وقتا ما ها خوبیم ،
ولی طرف مقابل ازمون انتظارات بی جایی داره ...

ماجرای این فیلم خیلی قدیمیه ،
برمیگرده به زنی که عاشق یه مَرد شده ،
و اون مرد ازش می خواد یه سری کار ها رو انجام بده ،
خانومه قبول نمی کنه و ... ادامه ی ماجرااا ...

و لذا این خنده رو همینجور الکی فرستادم ،
تا این کامنت از حالته جدی بودن در بیاد :|

ممنون از نقد و برسی ودیالوگ نویسی.
و اشاراتی که لحاظ نمودیدو ...باقی قضایاش:)

فلضا ؛بنی حفیِ منتقد کی بودی ؟

اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 17:40 http://www.fala.blogsky.com

دوره ی دانشجویی دوستی داشتم که همیشه عباراتی از خواجه عبدالله انصاری رو روی برد اتاقشون می نوشت...؛ یادش بخیر!
ترانه ی محسن یگانه رو هم دیدم و شنیدم؛ ممنون!

برای من همیشه ؛
یادش بخیر!
مثالِ سپرده بانکیِ ....که میشه باهاش وام گرفت.

ممنون از حضور عزیزو شریف شما

beny20 پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 16:34 http://beny20.blogsky.com

انچه که از تصویر بالا میشه فهمید اینکه ،
جای من رو صندلیه خیلی خالیه

گفته ی عبدالله انصاری هم عالی بود ..

آخرین باری که اسم این بزرگوار رو شنیدم ،
چهار یا پنج سال پیش بود ،
که اونم یادمه چون توی کتاب درسی بود ،
اصلا نخوندمش ، گفتم ولش کن بدرد نمی خوره :/

اگه شما اینجور برداشتی دارید
لابد درست و
شک نکنید حتی...
ممنون تون

آره بابا
ولش کن بدرد نمی خوره:/+

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد