<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بعداز ظهر عید

 

 اجی اینا به جاده میگن؛راشى. 

****شاپرک؛نام آهنگیِ که ،حسین زمان خونده...ومرد شریف خیلی دوسش داره:)

****

نمی دونم مثِ بارون 

رو کدوم شونه ببارم

روی شاخه ها تو غربت 

شاپرک من تو رو دارم

شاپرک دردت به جونم 

تو رو از خودم می دونم 

بزا یک شعری که خوندم

واسهء دلت بخونم....

******

****بیت هایی که از آهنگ  یادم بود نوشتم:))

بعد ناهار عید،رفتیم طبقه بالا،واسه نماز و استراحت.نقی اینا توی سریال؟چطوری باهم گفتگو میکردن؟یعنی الان چوپان اینا پشت سرمن؛ توی اطاقک چوبی ،چونانند و مثال مسلسل گب میزنن...آهان ؟به اون پرچین روبرو ،دقت کنید،لطفا

****پشت پرچین استخر:)

****دریچه ی سمت راستیِ اطاقک.انار دار و گلای تک و توکش...اسم اون گلای نارنجیِ شیپوری طور رو نمی دونم.ولی قطعا آقای عسکری میدونن:)

****دریچه ی سمت چپ اطاقک؛درختای گردو ،نارون،صنوبر،آلوچه.

****

چوپان وقتی اومد بالا؛هر دو لنگه ی پنجره رو از جاش کند و گذاشت کنار.گفت ؛اینجوری بیشتر هوا می خوری؛فقط مواظب باش،کله ملق نشی.

****

****

واگه کله ملق بشم؟گفت یه نگاه بکن!که نگاه کردم و دیدم اوشون داره نگام میکنه:))

اینجا بهش میگن؛چوچار=مارمولک.



نظرات 6 + ارسال نظر
مترسنج سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 14:59 http://dar300metri.blogsky.com/

عکسها مث همیشن...
اون تصویر اول هم خیلی شیک و انگیزشیه

مرسی از لطف شما،
وممنون از حضور عزیز و گرامی تان

روشن دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 10:06 http://roshann.blogsky.com

این مارمولکه عین ماره-_-
دیدنش هم ترسناکه من جات بودم جای عکس گرفتن در میرفتم-_-

اینو زوم کردم ،عکسشو گرفتم.بین من و اون چیزی حدود هفت متر ارتفاع است
اون خیلی از من دوووره
منتهی چوپان گفت،اگه کله ملق بشی ...صاف تو بغلشی

مهدی یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 22:38 http://bivatan.blogsky.com

اون مار هس یا مارمولک؟
چه شاپرک قشنگیه

مارمولک هس

یاسر یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 14:37

مارمولک زشته

شیمی نظر محترم

یاسر یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 14:36

مارو دوست دانم خیلی

اسماعیل بابایی یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 09:18 http://www.fala.blogsky.com

اون عکس دریچه ی سمت راست اطاقک چه هارمونی رنگی داره! گل های انار قشنگن.
ترانه ی شاپرک حسین زمان، من رو برد به گذشته.
ممنون بابت واژه های تازه!

خودمم اون عکس رو خیلی دوست دارم.گمونم اگه زیر پام چهار پایه می زاشتم؛عکس قشنگ تری می شد.
بله،فصل ،فصلِ وجین و گل انار:)
پس؛ ترانه رو گوش کردین و ریتمش دست تون هست
خواهش میکنم.زور زور سپاس از حضور عزیز و شریف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد