<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ازمیان هاتویی های اویتامن...

 

***این شبهایی که گذشت ؛آسمان ولایت مان چون بود:)

** **کجاست؟آن دوستان عزیزی که ،فرموده بود ؛آدم نگا ماهِ  بکنه و ته دیگ بخوره:)))❤

که اینجا به ؛ته دیگ=پلاسوخته میگن.

*****

******گفتم؟خاله جان تماس گرفتن؟که بیا ؟آلوچه ها رسیدن؟؛همون آلوچه ها هستن،که رسیده بودن :)

*****

****

اونی که؟انگشت اشاره داره؟رب هلو هست.دلتون نخواد؛ ملس طورِ.

****

****تصویر هلو داری که ،هلوهاش رو رب درست کردم.یعنی اون رب هلوهه ،ازاین هلوهای توی تصویرِ:))

****قاصدک ؟هان؟چه خبر؛بلامیسر❤

****خوب...یه دونه بذر بامیه داشتیم ؛توى خاکای  باغچه پنهونش کردیم ؛که گل بامیه رو از نزدیک ببینیم.

****بامیه جون

نظرات 9 + ارسال نظر
روشن چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 09:12 http://roshann.blogsky.com

اوم چ عکسهایی :)))
چقدر گل بامیه قشنگه:)

:)))
خیلیییی...مثال خودتون نازنازیِ روشن جون

مهدی سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 18:47 http://bivatan.blogsky.com

بامیه؟ گل؟ چه قشنگم هس!
فکر نمی کردم اینطوری رشد کنه

بله،گل بامیه
منم همین طور؛برام جالب بود،که برعکس فلفل سبز رشد میکنه:)

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 12:27 http://www.fala.blogsky.com

گل بامیه چه قشنگه!
شما به اون دونه کمک کرده این که رشد کنه...

زمان پنهون کردنش ،بهش گفتم؛
بامیه جون؟چالت میکنم ،که جوونه بزنی و سبز بشی ئازیزه که م
دوست دارم گلتُ ببینم ؛بلامیسر
صبح رفتم پیشش؛الان یه تصویر دیگه ازش میزارم؛که ببیند
آره،گلش قشنگِ و بامزه طورهِ

صبیره سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 11:52

چه پست خوشمزه ایه بااانو جااان❤❤❤
نووش جونتون عزیزدل

جااااانِ دل بانو؛جووونت سلامت بلامیسر❤❤❤❤
فدا مدای صبیره بانوی گلم❤❤❤❤

کیهان سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 07:10 http://mkihan.blogfa.com

خاخور؟یه چی می گم رک جوابمو بده لطفن
حس می کنم اتفاقی افتاده....یا یک نوع نمی دونم چطور بگم حس می کنم مشکلی برات پیش آمده (خدای ناکرده)
آخه یه غمی یا نمی دونم یک نوع حسی که به من می گه خاخور ات مشکلی داره!
و البته امیدوارم که اینطور نباشه
خداوند شما را از همه مشکلات حفظ کند.آمین
خوب نگرانتم واقعن

جان خاخور؟ .آی بچشم
اول از همه ،تشکرمیکنم.ازاین همه مهرو محبت تون.از لطف و مرحمت تون.ازاین نگرانی برادانه تون.بیکران سپاس ها...زنده سلامت باشی امیر کیهان برارِ عزیزم

برای دعای خیلی خوب تونم ؛الهی آمین..ان شاءالله...خدا همه ی عزیزان دلِ را. مثال شما را ،نیز هم؛از همه مشکلات حفظ نماید...آمین

ه
الحمدالله رب العامین همه خوبن،ومن هم دارم خوب میشم.یادتونه.بهم گفتین؟لووووووس؟همین و خانم دکترم بهم میگه.(پزشک عمومی)خاخور مریض بشه،زمان میبره تا احوالش تراز بشه.شما معمارهیجانید،بهتر واقفید؛تراز بودن ساختمان خیلی مهمه.درانسان هم همین طور.البته ترازِ سازه ی نسوان بهم بخوره؛دیگه خودتون انسان شناس جانور شناسید و بهترمیدونید...ظرافت سازه ظرفیت بادو طوفان یهویی رو نداشته

Reza سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 06:19 http://rezacplus.blogsky.com

مگه حرفی هم برای گفتن میمونه به جز "نامردها تنها تنها؟؟؟"
رب هلو - آلوچه و از همه مهمتر ته دیگ برنج....

مگه حرفی هم برای گفتن میمونه به جز
"نامردها تنها تنها؟؟؟" <-
ببخشید
ممنون از حضور عزیز و گرامی شما

beny20 دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 23:56 http://beny20.blogsky.com

یهویی دلم هوا آلوچه کرد ، نکن اینکارو با احساسات ما -_-

و میگم اگه اینجایی که‌ من هستم ،
آب و هواش ، میوه هاش ، شبیه جایی که شما هستی بود ،
اسم خودمو میذاشتم پسر سبز ، و‌ باور‌ کن دیگه خونه نمی رفتم !
شبم همون بیرون توی درخت و سبزه ها می خوابیدم

خورش بامیه عالیه ، و این چه گل قشنگی هم داره √√√

من از شما ،خیلی خیلی ؛عذرمیخام بلامیسر:::

نه دیگه؛درستش اینه که
پسر سبز بره خونه اش
مسواک شو بزنه و
توی اطاقش بگیره بخوابه

میگن ،شبها توی درختا و زیر درختاخطرناکِ ،
از خودشون سموم پخش پلا میکنن...

ما که یه دونی بنی حفی بیشتر نداریم که
واما خورشت بامیه؛
اگه شما میفرمایید ؛عالیه .قطعا همین طوره
پس به زن داداشم بگم واسم درست کنه
آخه ایشون بلندو درست کردن و...
خواست برام بیاره،
گفتم ،نه.حالا که حالیه،همه چی اوکیِ

که گل بامیه خیلی عجیج مجیجی هس

میم! دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 23:50 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و درود حضرت باران
خدا رو شکر که حال شما و دل تون روبراه هست اصلا وقتی این وبلاگ رو میخونم یه جورایی دلگیری هام تا حد بسیار زیادی ازش کاسته میشه...
پلاسوخته ها نوش جان تون...که ما بسی عاشق پلاسوخته ایم

سلام و درود خدمت شما؛ دکتر میمِ عزیز و گرامی
الهی شکر ؛ الهی شکر و الهی شکر
تن تون سلامت و دل تون گرم و لب تون شکرخند

آقای دکتر میم؟یادم رفت ،بنویسم؛
اینجا" پلاسوخته" یک واژه ی دو منظوراست ها

که ما هم؛
بسی عاشق پلاسوخته و پلاسوخته هاییم

اسماعیل بابایی دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 19:27 http://www.fala.blogsky.com

به به!
خوشمزه بازاریه این جا!

:)))
ممنون از لطف تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد