<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

دیگران!

 

نویسنده آمریکایی، ناپلئون هیل میگوید؛

تا زمانی که عادت دیدن خوبی ها 

به جای بدی ها؛

در دیگران را در خود شکل ندهی ،

هرگز نه به موفقیت خواهی رسید 

ونه به خوشحالی،....


*هر وقت،هر زمان خوندم ؛

"دیگران"

یاد خانم کیدمن می  افتم:)))

نظرات 10 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 14 تیر 1397 ساعت 18:15 http://www.fala.blogsky.com

دیگزان رو در سینما دیدم؛ تماشای فیلم ترسناک توی سینما یه حال دیگه ای داره!

یا ابلفص!((:
توی تاریکی سینما،
میون اون همه آدم ،خانم کیدمن جیغ بزنه
آدم دومتر بپره هوا؛...چه شود!!
آقا من اصلا فینِ ترسناک دوس ندارم.یعنی خیلی میترسم.
لعنت به ؛سکوت بره ها

دادا به فیلم میگفت؛فین .

beny20 چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 13:22 http://beny20.blogsky.com

من با این رنگا دلم می خواد ،
رو یه دیوار سفید .. خط بکشم ،
بعد همه بگن نکن اینکاروو ،
من بگم دیگه دیر گفتید :)

تا می بینم نوشته دیـگـران !
یاد رقیب و جدایی و بدبختی میوفتم :|
به قول شاعر که میگه :
تو با دیگران خوشی , دیگر ما را نمی شناسی √

شاعر اینجا منظورش از دیگران
رقیب و دوستان صمیمیه رقیب هست
که یار باهاشون رفته شمال

شما هرچی دلتون می خواد،
با اون رنگا انجام بدین،
خط بکشین ،خط خطی کنید...

چرا بگن ؟نکن؟راحت باش ؛بلامیسر
مگه ؟چندتا پسر بیست؟توی بلاگ اسکای داریم؟که دوساله هم باشه؟:
لذا راحت باشین و خط خطی کنید و آهنگ امیرتاجیک رو گوش کنید؛
که میگه؛خط خطی کن

"رقیب و دوستان صمیمیه رقیب
که یار باهاشون رفته شمال"

حیف،اگه توی حوضحه ما،
یعنی گیلان زمین بود،
دیگران و رقیب و ....کل هم ؛بازداشت میکردیم تا شاعر برسه

حمید عسکری چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 12:57 http://sobhbabaran.blogfa.com

و البته من سعی میکنم با دیگران روبرو نشم و فقط بهشون فکر کنم ،چون اگه اوشونه بینم یته جیغ بنفش کشم تو و تی برار که هیچ می پیلا ننه خدا بیامرز کورجی ویریسه

صدالبته،
روبرو شدن با خوندنِ دیگران فرق میکنه
اوشون شیمی ژگره بنفش و بولِز بنفش امره،ویشتر شیمی دونبالسر تاخت زئنن تا شمره فارسن
خودا شیمی پیلو ننه بیامرزی،...ای کاش زنده سلامت بوبستئه بی و مو اینه جا واورسه بیم،ای کوته دوج میان چنی دید دید گود

حمید عسکری چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 10:37 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلام من نمیودنم چرا وقتی به یاد دیگران افتادم
لبخند رو لبم محو شد .
حقیقتا نمیتونم الکی خوش باشم

سلام برشما
آقای مهندس؟
به یاد دیگران ؟با خوندن دیگران ؟فرق دارهااا

بمحض اینکه ،این فیلم پلی شد،صدای جیغ وحشت ناک خانم کیدمن پخش میشه.
فکر کنید؟داداشم دو متر پرید .منم بدتراز اون:)))

روشن چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 09:07 http://roshann.blogsky.com

خیلی سخته تک اوج بدی بخوای خوبی یکی و ببینی..

سخته
ولی شدنیِ
کارتن،دیو و دلبرُ ؟دیدین

میم! سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 23:48 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

قشنگ بود ، و عمیق...و عمیق...کاشکی همیشه بشه به یاد این جمله بود...

فلسفه ی مدادا ها اینه که؛بعضی جمله ها توی یادها رنگی رنگیِ
پررنگ تر باشن....

ان شاءالله دکتر جان؛ان شاءالله به یاد این جمله ی عمیق باشیم...

صبیره سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 19:58

منم همینطور... الان یاد دیگران افتادم
لبخند روی لبم امد

عزیز دلمیدددد

فدای لبخند شکر خندت؛صبیره بانوی عزیز دلم

حمید عسکری سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 18:52 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلام هم تباری عزیز
جمله ی زیبایی بود وقابل تفکر
اما ای روزون مهم ترین چیز گرمای کلافه کوننده هیسه کوره فرار بکونیم

سلام
سلام برشما آقای عسکری ؛همتباری عزیزو گرامی ام
بله،امو گرما جا، پتن دریم
باور بکنید ، نای فرار امره نمانسته؛ولی شومو هرجا بوشویی امره بیخبر نوانان؛بلامیسر

مهدی سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 18:45 http://bivatan.blogsky.com

با این همه مداد رنگی، میشه دنیا رو رنگی کرد اگر بخوای

من دنیا رو رنگی می بینم‌.آقای مهدی :)
با اونا دوست دارم،تخم مرغ رنگ کنم و نقاشی بکشم و...روی دیوارخط خطی و نقاشی کنم و بنویسم ؛
دنیایِ شما رنگی رنگی

بهامین سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 17:05

عجیب موافقم و سعی میکنم خودم این‌نگاه داشته باشم وتا حدی هم موفق بودم... اینکه اگه درلحظه بدی کسی را به خودم یا حتی دیگری دیدم ،بلافاصله خوبی هاش را جایگزین بدی هاش کن

من هم با شما موافقم.
والحمدالله
میشه از دست نوشته هاتون فهمیدو
مطمئنانه گفت ؛شما بیشتر از تا حدی..‌ موفق تر هستین؛بلامیسر
الهی شکر بابتش.الهی شکر؛بهامین بانوى عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد