<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تماما مخصوص!

 

 

  عمری که بی عشق رفت،

هیچ حسابش مگیر...

*****

*****

آب حیاتست  عشق 

در دل و جانش پذیر

هرکه جز عاشقان ،ماهی بی آب دان....

*****

خلاصه اینکه؛

عشق چو بگشاد رخت سبز شود هر درخت

برگ جوان بردمد هر نفس از شاخ پیر....


#پ ،ن؛ امروز ؛ مسیرم با مسیر گُلی جانی که ،

توی تاکسی نشسته بود و رشت رو پس از مدتها دیده بود: یکی بود:)

1-تصویر دوم؛آسمان کیپ تا کیپ ابری ...وآبشار خمام رود،

که دیروز ثبت شد:)

2-تصویر سوم؛یک روز آفتابی و آسمانِ نیلی ؛

شاخه های نعناع ؟یادتونه؟اوایل برگچه زدگی شونه و  ،

 پشت پنجره ی آشپزخونه اس:)


نظرات 10 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 18:06 http://www.fala.blogsky.com

ای داد...!
ببخشید اگه ناراحتتون کردم.

تره نوا نان ؛قه زات له بان و سه ر ما
زور زور سپاس له محبتتان:

افق بهبود یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 17:27 http://ofogh1395.blogsky.com

در حاشیه ی نظر reza :چقدر ترکیب قومیتی پیچیده ای درست شد!!!
در حال و هوای پستت: وای باران باران ،شیشه ی پنجره را باران شست،از دل من اما چه کسی یاد تو را خواهد شست...
تو بهاری ؟
نه،
بهاران از توست .
از تو می گیرد وام،
هر بهار اینهمه زیبایی را .
هوس باغ و بهارانم نیست
ای بهین باغ و بهارانم تو !
-
از عکسات شاد میشم خیلی شاد :-*

عرضم به حضورمبارک تون که؛
همین ترکیب قومیتی پیچیده با وصلتی که بین این اقوام ها صورت گرفته،یه انقلابی دیگری بوجود آورده که نگو!
مثال؟تالش ماسال با گالش سیاهکل ازدواج کرده ،بعد پسر شون رفته بادختر گیلک ازدواج کرده،حالا ژنتیک فرزند شون غرب و شرق و مرکزگیلانی
ودر حال و هوای پست؛ممنون بابت این شعر دوست داشتنیه؛جناب حمید خان مصدق.سپاس از حضور تون
واینکه؛
خیلی دوستتون دارم مامان افق جان
از طرف من؛سرانگشت فندق جان رو لمس کنید

اسماعیل بابایی یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 13:26 http://www.fala.blogsky.com

خیلی خوبه این پست؛
شعرها، عکس ها...، و اون تصویر از فیلم در دنیای تو...
عشق، بی بدیله!
ما زاده شده ایم که عشق رو تجربه کنیم، هرچند کوتاه؛ که آدمیزاد، لذت می بره از زخم عشق؛ دردش هم لذتبخش!... و این پارادوکس همیشگیه عشقه."از دوست به یادگار دردی دارم/ کان درد به صد هزار درمان ندهم..."
اما خب، هرکسی هم لیاقت تجربه کردنش رو نداره! مقاماتی داره و طی طریقی...

مچرکم؛
اون فیلم رو خیلی دوست دارم؛بارها تماشاش کردم
وچندین مرتبه؛فیلم رو گوش کردم.

انسانی که با سکوت نزیسته است
چگونه خواهد توانست
عشق مرا حس کند
کسی که با چشمانش باد را نبیند
چگونه می تواند
کوچم را درک کند

+مابقی کامنت تون؛می چاوانِ ارسویِ رجا ....

شیمی حضور جا زور زور سپاس

Reza یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 11:11 http://rezacplus.blogsky.com

من همیشه شماها رو باهم قاطی میکنم! یه زمانی من پیام دادم به یکی از دوستان با جمله "شما شمالی ها!" (فکر کنم یا مهندس بود یا بهامین بود) جواب داد که ما اینطوری صدا نمیکنیم (شمالی ) بلکه مازندرانی صدا میکنیم! منم رو همین حساب کامنت گذاشتم مازندرانی! حالا میبینم که شما شمالی ها هم دو دسته اید! گیلکی ها سوای مازندرانی ها هستند! حالا خدا کنه این وسط یه دوست گرگانی نخوره به پستم! همون شمالی بهتر نبود؟ ههههه شوخی کردم. به هر حال زندگی در اون آب و هوا و اون طبیعت حتماً در روحیه و قریحه آدم تاثیر میزاره که شما اینقدر خوش ذوق و مهربان هستید.

والا شما تنها نیستین.خیلی ها ما ها رو با هم اشتباه میگیرن.
بله،ماها دو دسته ایم ،که میون این دو دسته ،توی همین گیلان ،چندین اقوام زندگی میکنن.مثال؟اقوام گالش. اقوام تالش.اقوام کرد.اقوام ترک.اقوام گیلک.
که ما جزء گیلک ها ،با گویش رشتی حومه ای هستیم.
به ز شما نباشه ،دوست عزیزی از دیار گرگان دارم؛ یک خانم معلم بسیار دانا و خوش بیان.که خیلی عزیز دل هستن
مرسی از لطف تون؛بیکران سپاس از شما آقای رضا

Reza یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 10:53 http://rezacplus.blogsky.com

شما مازندرانی ها چقدر خوشبختید!

استان مازندران با جنگل زیبایِ سیسنگان ؛همسایه استان گیلان هست .
بله،مازندرانی ها از گیلانی ها خوشبخت تر هستند.
چرا؟بدلیل آبادانی و توجه مسئولینش...
اینجا،گیلان است؛ومن گیلانی -یعنی رشت سیتى و گیلک هستم.

کیهان یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 08:34 http://mkihan.blogfa.com

اون اولی هم عکس خودته دیگه که یه نفر داره برات آکاردیون می زنه؟

بهتون توصیه میکنم،اون اولی(فیلم ،در دنیای تو ؟ساعت چند است) رو تماشاکنید
وبعد لطف کنیدو ؛ نظرتونو عنوان کنید

من اون اولی؛لیلا بانو رو خیلی دوست دارم.همین طور بازیِ علی آقای مصفا را

نخیر عکس من نیست،گلی جانِ .
رفته آش بخوره،
که یهو سوپرایز میشه

بهامین یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 02:02 http://notbookman.blogsky.com

تصویر آسمون ابری خیلی قشنگه باران جان

جان تان سلامت؛بلامیسر
تی جوانِ چومان ؛ قشنگ میبینن
+جوان ،به معنای زیبا،شاداب ،.تی جوان چومان.چشم های زیبا و شاداب تو!؛بلامیسر

روشن شنبه 16 تیر 1397 ساعت 22:56 http://roshann.blogsky.com

چه نعنا های تروتازه ای :)))
و آبشار و آسمان که فوق العادس:)

عطر نعنای ترو تازه نثار شما
ممنون تون؛روشن بانوى عزیزم

صبیره شنبه 16 تیر 1397 ساعت 22:22

سلام بانووو جاانم
دلی که عاشق نباشه مرده س
عالی بودن عکسها بسیار زیبا و همینطور متن انتخابی عالی بودن

سلااااام
سلام گل دختر صبیره جونی ام
جانت سلامت؛بلامیسر
قطعا همین طور.
ممنون از حضور عزیز و دوست داشتنی ت؛صبیره بانوی عزیز دلم:

donya شنبه 16 تیر 1397 ساعت 21:49

عالییییییی
اپم گلم
www. bloodorange94. blogfa. com

ممنون تون
چشم؛عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد