<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

/طرح لبخندی خورشید وار...

 

 تو وسیع هستی و 

آبی

آبی و روشن

ومن 

لحظه هایی بسیار را

/در اطراف تو امیدوارم...

ومن 

کومه ای 

در حوالیِ دستهای توساختم ...

#عنوان شعر ؛سلمان هراتى

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 22:00 http://bivatan.blogsky.com

خوش به حالش چه قاب قشنگی


ممنون از حضور شما؛آقای مهدی

Reza یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 22:55 http://rezacplus.blogsky.com

چه عکس زیبایی
اصلاً تعجب نمیکنم اگه شما این عکس رو گرفته باشید
چون باید عکاس هم همچین روحیه لطیفی داشته باشد تا اینچنین عکس لطیفی هم بگیرد.
چه نگاه و لبخند زیبایی دارد این دختر، آدم مجذوب میشه همینطوری به عکس نگاه کنه.
راستی دست به فتوشاپتون هم خوبه ها! نگی نه که من یازده ساله اینکاره ام!

نه والا،من نگرفتم.هیچ وقتم ؛دلشوندارم ...
کدام تصویر ؟یا تصاویر؟به نظرتون فتوشاپ هست؟
تصویر همین پست؛از نت برداشته شده. پست بالاسری و قبل این پست هم ؛همین طور.می مونه تصویر گوجه و،...که اونارو خودم گرفتم

بله واقعا؛آدم دوست داره همینجوری <-- به عکس نگاه کنه.

ممنون از حضور تون

با درود فراوان وقتی تصویر این دختر خانوم شمالی را پشت این پنجره چوبی ابی رنگ قشنگ وساده دیدم یکهو بی تعارف یاد روز دختر افتادم به همین مناسبت جا دارد به دختر خانوم شما هم روز دختر را از صمیم قلبم تبریک وتهنیت عرض کنم ، روز دختر مبارک

سلام برشما هم تباری عزیز و گرامی ام
بینهایت ؛ممنون از لطف تون،...

beny20 یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 13:50 http://beny20.blogsky.com

آبی روشن ، خیلی حسه خوبی داره ،
سبز بهاری هم قشنگه .. بنفش هم خوبه

این دختر از لبخندش مشخصه ،
که خیلی شیطون بلاس √
اما متاسفانه این دخترو از دست دادیم ،
خبر رسیده که از دنیا رفته .. چرا ؟

چون نگاه کن توی عکس مشخصه ،
که انگار اون سمت یه نفر دیگم پشت پنجرس ،
که اگه‌ توجه‌کنی چاقوش رو‌ هم سانسور کردن ..
طبق آخرین خبرها گویا قاتل شبیه روح بوده +_+..
چه داستانی شد ، یهو‌ واقعا دلم گرفت

روزتون هم‌ مبارک

من اول
بعد
بعد تر
یهو ؛یعنی به عمرم اینجور تعریف رنگ نخونده بودم
واما تفسیر عکس شیخ بنی؛
کاراگاه علوی ؟یا ناوارو شدی؟شما؟؟
یعنی با اینجور داستان ؟تبریک رو هم لحاظ کردین
دست تون درد نکنه؛
خیلییی ؛ممنون تون

اسماعیل بابایی یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 13:13 http://www.fala.blogsky.com

سلام آقا مصطفی!
خواهش می کنم، این چه حرفیه.
در کنار هم گفت و گو می کنیم و از همدیگه یاد می گیریم.
شاد و سلامت باشید.

سلام برشما

mostafa یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 11:55

ممنون از پاسخهای محبت امیزتون
و عرض سلام و ادب خدمت برادر بزرگوار جناب بابایی
و البته عرض عذرخواهی بابت کامنت چندروز قبل در این وبلاگ
که فکرمیکنم نقد نابجایی داشتم
بینهایت شرمنده شما شدم از پاسختون
همواره موفق و مانا باشید درپناه حق

خواهش می کنم؛ من از حضور شما و
وقتی که گذاشتین و ... ممنون ووسپاسگزارم؛آقای مصطفی عزیزو گرامی...

mostafa یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 09:10

درود بر شما
چه ارامشی تو این عکسه
کاملا ساده و یکرنگ پر از حس و شوق زندگی
انگار مطمئنه همه این درگیریا اخرش به هیچ جا نمیرسه
شعر عالیه.. ومن لحظه هایی بسیار را در اطراف تو امیدوارم..
چه کیفی داره ادم به این نقطه برسه

سلام ودرود برشما ؛اقای مصطفی
بله واقعا؛پراز حس و شوق و زندگی ؛
و آن اطمینان ابدویکش

برای واژه هایی که نوشتین ؛بسیار ممنون و سپاسگزارم

+آقای مصطفی؟جهت یاداوری خدمت تون عرض کنم که؛
به پرسش های شما در پست "Doel"
(توسط آقای بابایی )
پاسخ نوشته شده.لطفا مطالعه کنید.

کیهان یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 08:26 http://mkihan.blogfa.com

اسم عکس را بزاریم "قاب زندگی"

چه اسم جوانى
جوان=قشنگ
جوانی=قشنگی

ممنون از حضور تون

اسماعیل بابایی یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 07:51 http://www.fala.blogsky.com

شعر قشنگیه؛ اتفاقا امروز صبح داشتم ترانه ای گوش می کردم که در اون، دوست داشتنش رو به "آبی روشن" تشبیه کره بود.
از این پنجره های آبی، ما هم داشتیم.
یادش بخیر!

ازاین پنجرها؛باچوب راش ،
به رنگ عنابی شو داشتیم؛خونه ی پدربزرگ ازاین پنجره های ..
یادایامی که گذشت ؛درخاطرها زنده وجاری

هرکجا هستید؛
آسمان تان آبی ؛آبیِ آرام روش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد