<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

توردو ...

 

 تور دو فرانس؛ یا تور فرانسه،معتبرترین مسابقه- دوچرخه سواری جاده -دنیاست.که از سال 2015 از کانال ورزش با گزارشگری به زبان فارسی پخش می شود:این مسابقه هرساله به مدت سه هفته درکشور فرانسه و کشورهای پیرامون آن(در فصل تابستان)برگزار می شود.که معمولا شروع و پایانش ؛مرکز پاریس است.

#توصیف توردوفرانس؛

21 روز مسابقه،

2 روز استراحت،

3500 کیلومتر؛مسافت زیبا و هیجان انگیز.

فعلا؛همین.

---

---

---

---

نظرات 7 + ارسال نظر
میم! چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 23:47 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

عهه چقدر خوبببب
ایشالا قسمت بشه پس یه بار بریم فرانسه و بچرخیم توی شانزه لیزه و باغ لوکزامبورگ و پانتئون و کلیسای نتردام!

سبز و مانا باشین حضرت باران

چشم چشم.ولی اول باید؛سن پیترز بورگ رو شبهای سفید مسکو رو ببیتیم
بعد فرانسیه و ایتالیا و لیختین اوشتاین و رومانی و ،...الی ماشاء...


قُربانت دکترم میم عزیز؛سلامت و خوش و خرم باشید..

صبیره چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 20:06

چشم بااانو جانم
ممنونم برای گفتن زمان پخشش
نگاهش میکنم فردا 7 صبح به بعد و ان شاالله هر روز تا 1 مرداد

بله باهم بریم ببینیم

چشای قشنگ تون:بى بلااااا و
جان تان سلامت ؛عزیزم
ان شاءالله....
افرین.باهم ببینیم

اسماعیل بابایی چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 15:19 http://www.fala.blogsky.com

من وقت تماشای چنین مسابقاتی، فقط مناظر اطرافش رو می بینم! خیلی خیلی زیباست.

شبکه ور- زش یکم بیشتراز یکم؛ توی پخش مناظراطراف خصاصت
می کنه!!!
منتهی مراتب ؛ مناظر هوایی(تصاویر هوایی مسیر مسابقه) رو عالی پخش میکنه!!،...
که واقعا؛خیلى زیبا و بکرِ..
ممنون از حضور تون؛آقای بابایی عزیز و بزرگوار

صبیره چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 11:14

چه باحال
ما از گرما توی خونه هامونیم برقام میره و آب م گاهی نداریم... کاش اینجام یه نمونه ورزشی یا تفریحی به این نوع بود...
شبکه ورزش رو نگاه نکردم تا حالا...
از دس دادمش

خیلی.به قول دادا؛زیغادِ زیغاد(زیادِ زیاد؛چه باحال)
عزیزم،...امیدوارم این مشکلات از شهرهای سرزمین ما ...
به کاش اینجام یه ،...شما فکر کردم؛والا کدام مسیر؟کدام معبر؟کدام ،...گند نزدن بهش؟یعنی ورزشکار افسردگی شدید میگیره،...از دیدن جنگل و دشت و منابع طبیعی اینجا

نه نه،...بزنید شبکه ورزش ،بعد لیست برنامه های پخش و باز پخشش رو شو چک کنید....زمان این مسابقه،از ۱۰ تیرماه ،تا یک مرداد ماه هستش.
امروز چهارشنبه ۲۷ تیرماه.مرحله یازدهم مسابقه توردو هست و زمان پخش مسابقه 17:30 .
والبته تا پایان
مسابقه
در همین زمان ها
منتظر نگاه سبز تان هستیم
بازپخش از دست داده ها ۷صبح به بعدِ
که اونم نگاه کنید،لطفااصن من میام کنار تون ،باهم ببینیم
مرسی از حضورت صبیره بانوی گل من

کیهان چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 08:49 http://mkihan.blogfa.com

می گم چرا این روز ها همه اش نگرانتان بودم؟
موضوعی هست که بهش "امپاتی" می گن.هم احساسی و احساس مشترک از راه دور بدون اینکه از هم خبر داشته باشی.
من هم چند وقته همین احساس را داشتم و حس می کردم که اتفاقی افتاده بدون اینکه چیزی گفته باشی یا حتا ابشه از کامنتهات چیزی برداشت کرد.اما حسم چیز دیگری می گفت....
برای آرامش ات دعا می کنم
و برای شفای خاله جان دعا خواهم کرد.
رایانا همیشه می گفت و می گه که هر گدام از ما تاریخ و سرنوشتی داریم مکتوب! و خیلی دایره مانور ما زیاد نیست در این سر نوشت!!
هر چند که من همیشه سر به سر رایانا می گذاشتم(می گذارم)
می دانی که رایانا هم زمان با من نیست.یعنی در دو زمان موازی هستیم در حال حاظر
خل شدم؟ خوب.. یه ریزه خل که هستم

شما لطف دارین؛امیر کیهان برارم❤
بله.من این آمپاتی رو خیلی قبول دارم.واکثر عزیزانم با شما هم احساس هستن.
بدون اینکه چیزی گفته باشم،...خودشان خبردار میشن،...
به قول دوستی ،روحت و روح عزیزانی که در نظرت عزیزن،بُرد (آمپاتی از راه دور،...)قوی ای دارن...
با این اوصاف ،آمپاتی ما وعزیزان ما؛
هوشمندو بردش مثال راکد های هوافضایی و ...یعنی ازاینجا تا خودِ عمو نت آ نیا هو کار برد داره

وممنون و مچکر و سپاسگزارم؛برای دعا و ،...
مرسی که هستین،...

میم! چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 00:13 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

فوق العاده اس توردوفرانس...بعضی وقتا مینشستم و میدیدم و لذت میبردم از اون همه منظره ی بکر و زیبای فرانسه ... و باید اعتراف کنم که فرانسه یکی از کشورای مورد علاقه م بوده و هست

ممنون که یادآوری کردین این مسابقات رو...اصلا یادم نبود که شروع شده

فوقِ فوقِ فوق العاده اس
آی گفتین؛چه مناظری،...چه کوها و جاده های بکر و بینظیری،....
چه روستا ها و مرتع و مزارع و،...
صدای تشویق تماشاچیانی که،منتظر دوچرخه سواران هستن،،
چه رودو جنگل و،...اصن چه کوه آلپی
منم اقرار میکنم،فرانسیه یکی از کشورای مورد علاقه ام بوده و هست.

خواهش میکنم؛خوشحالم که شما هم نگاه می کردید،...
واینکه؛
از حضور عزیز و شریف تون:ممنون و مچکرم،...

Maryam.k سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 23:56 http://dreamlandd.blogsky.com

سلام
چه جالب مرسییی

سلام بر شما
قربانت؛ عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد