<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!،...

نظرات 7 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 20:33 http://www.fala.blogsky.com

حس خوبی داره عکس.
نگاه چندتا از مرغ و جوجه ها به برنجه انگار!

خوشحالم ؛شما هم اون حس رو احساس کردین.
بله. ماکیان حتی دور از محوطه خونه باشن،بمحض شنیدن ضربآهنگ خوش ریتمِ برنج و سینی،خودشونو می رسونن به اون نقطه ای که خانم خونه اس.
بج =برنج.
تبجئه بج؛سینى مخصوص برنج پاک کردن.که قبلها چوبی بود .وبعد روی...
نکته مهم تر؛از نگاه چند تا مرغ و جوجه ،به این معناست که ؛آن بانو بسیار ها مهارت تبجئه زدن رو دارن.که ماکیان منتظرِ دونه برنجهای ز سینی سُرانده هستن.که حالا معمولا برنج های نیم دانه ،دونه پوک و لک دار دارن،..از رده خارج میشن.اجی وقتی این کارو می کرد،من چشامو می بستم و به موسیقی برنج و سینی و..خلاصه باد وبیشه ابی گوش میکردم.
مرسی از حضور عزیز و شریف شما

صبیره سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 19:01


عزیز دلمی :صبیره، صبیره، صبیره جوونم

donya سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 14:57

عالی نگری عزیزم
ممنون ازحضوروهمراهی همیشگیت
شادباشی وخوب

قُربان محبت تون؛عزیز دلم
خواهش میکنم؛ممنون از حضور عزیز شما
مچکرم؛سلامت و شاد زی

دنیا سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 13:02

زیباااااا
اپم گلم
www. bloodorange94. blogfa. com

مچکرم؛دنیا بانوی عزیزم

چشم

بهامین سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 12:27 http://notbookman.blogsky.com

تصویر حس خوبی منعکس میکنه

خوشحالم؛
شمااون حس رو احساس کردین؛بهامین بانوی عزیز دلم

وجدان سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 09:21 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

میشینده برمنه برمنه
الاله باغی کا درمنه درمنه
گلای یاسی رنگ دراومدن دراومدن
تو باغ آلاله براومدن براومدن
(فت تنم)
بهله اینا
پس چی
فت تردی خیال تردی
ماخودنون خیلی بلتیم اینا!
سنام @-}--@-}--

قُربونت اینااااا
فدای فِت تَردنت عجیج مجیدی ام
وجدانِ نازم
گلِ پیازم؛خیلی مرسی ایناااا
سنام سنام صد تاسلام

Reza سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 07:12 http://rezacplus.blogsky.com

شاد بودن و می خوردن دین من است!
فارغ بودن ز کفر و دین آیین من است!
به عروس دهر گفتم کابین تو چیست؟
گفت دل خرم تو کابین من است!
---
می مأر جان، چه عکس زیبایی است.
مردمان این دیار، همانطور که با لطافت و زیبایی بزرگ شدند، ظاهر و باطن شون هم لطیف و زیبا است.
همیشه خرم دل
شیمی کوتای وچه!

سلامت و شاد زی ؛مى عزیز دیلُ نازدار وچه
جانِ دیلِ مأرجان:تی جان بی بلا ،بلامیسررر
این عکس رو خیلی دوست دارم؛ یک کدبانوی تالش ،درکنار ماکیان منزلش،..با آن جامه ساده و سفید ؛خیلی دوست داشتنی
بله،همین طوری هست که ؛
فرمودین،...لطیف و زیبا ؛ مهربانُ مهرورز...
الهی آمین،ان شاءالله،..وهمچنین ؛همیشه خرم دل و ساق وسالیم...جان زای

سپاس فراوان؛براى رباعى جناب خیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد