<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!

نظرات 15 + ارسال نظر
مامان سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 00:26 http://maman.blogfa.com

من هم همیشه این کار را میکنم
امروز هم ژله خریدم فردا ژله رنگی درست کنم، ایشالله

احسنت برشماااا
نوووش جان اهل منزل تان

میم! دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 01:01 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

آاااااارههههه راه رفتن روی جدولا خیلی حال میده انصافا من وقتی میرم پیاده روی بعضی وقتا ازین کارا میکنم ، ولی خوب یکی دو مرتبه پام در رفت و نزدیک بود خسارت بزنم به مچ و ساق پام شمام مراقب باشین حتما

انصلفامثال دوپینگی ها انرژی مثبت گرفتم؛بخدا که

وااای
خدا رحم کرد،ان شاء الله که دیگه براتون تکرارنشه

چشم.من کتونی می پوشم : اینجا زمانهایی که مخوان شیروانی ساختمان بسازن یک سری چوب هارو | | | | <-به این حالت محیط و مصاحت زیر بنای ساختمان رو جمع میکنن و شیروانی میزنن.که بعد سقف دوم زده میشه و،... به اون چوب ها چهار تراش و بامدار میگن.
ارتفاع یک ساختمان ویلایی حدود چهار متر هست.حالا ؟شما حاظری روی اون چوب های چهار تراش راه بری؟تمرکز زیادی میخواد دکتر جانپابرهنه بارها و بارها روی اون چوب ها پیاده روی کردم.هیجان و اون هجم آدرنالین رو خیلی دوست دارم

رویا یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 23:06 http://mynicedream.mihanblog.com

دلم سرسره بازی میخاد
شیطونه میگه امشب برم پارک سر کوچه مون

عزیزمممم

من جاهای خلوت دوس دارم؛میشه چرخ فلک بیارین دم درمون

میم! یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 19:03 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

دقیقا..دقیقا...
ترس از قضاوت بقیه و یا محدود کردن خودمون به چارچوب های زاید و من درآوردی فقط باعث میشه لذت مون از زندگی کمتر بشه
ممنون بابت عکس و کپشن عااالی

ها دکتر میم جان؛دقیقا ،...دقیقا..یعنی صد درصد درست می فرمایید


جای شما سبز؛خداقسمت مون کرد،بعدنمازمغرب و عشاء رفتیم پیاده روی؛همشم روی سنگ جدول پیاده رو _______راه رفتیم و هواخوردیمخیلی فاز خوبی داشت

ممنون از حضور عزیز و شریف شما؛آقای دکتر جان

وجدان شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 23:16 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

تو دوش خسن آب لیختم
دوشش خلاب شد
لفتم اختلاص تلدم پولامو
دست یکی دیگه بود
دالن پی گیلی میتنن
لفتم موهای رجالو تشیدم
به من دفتن موهای رجالو میتشی ؟
من دفتم بالون دفت این کالالو بتنم
حالا بالون آدلس اینجالو دادم
دوابسونو بده بالون
نتلسیا
من این پست مستا واسادم
وای حالم خیلی بهتل سد دیده

عجیج دلی و حالتون دایم خوش خرم

باشه،باشه
میخابونم تو دهن شون
او پوشت چیکا دری؟لاکو؟
طلافروش؟بیئه تی نازنین زناکِ ببرخانه

مهرداد شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 23:08 http://glaryzhan.mihanblog.com/

کارایی که حال آدم رو خوب می‌کنن رو اغلب گوشه ای از زندگی گذاشتیم و مجبور به یه کارای دیگه شدیم.
غافل از اینکه اصل زندگی همونان.

وقتی میفرمایید" مجبور به یه..."
پس شکر خدا واقف اون گوشه هستین.
دشمن تون غافل باشه؛عمو مهردادِ عزیز

beny20 شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 17:19 http://beny20.blogsky.com

خیلی پُست خوبیه √

ولی خب من دیدم مثلا با هفتاد سال سن ،
رفته پارک می خواد سوار چرخ و فلک بشه :|
آقا بی خیال سکته می کنی شر میشه

ممنون تووون

وقتی دوس داره،بزار سوار چرخ فلک شه و
حال شو ببره

قلب منیب شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 17:06 http://alaraf.mihanblog.com/

بسم السلام
قال الامام العلی علیه السلام:
کُنْ سَمَحاً وَلاَ تَکُنْ مُبَذِّراً، وَکُنْ مُقَدِّراًوَلاَ تَکُنْ مُقَتِّراً.
سخاوتمند باش،ولى اسراف کننده مباش.در زندگى حسابگرباش ولى سختگیر مباش.
ممنون از حضور شما.
اللهم عجل لولیک الفرج.

وعلیکم سلام
به به ...
سخاوتمند باش؛
ولی اسراف کننده مباش.
در زندگی حسابگر باش،
ولی سختگیر مباش.
بسیارها حدیث دوست داشتنی و گرانبهایی ست.
خصوصا که بند اولش مربوط به بانوان است و
بند دوم؛آقایان.یعنی توازن ،میزان...
بیکران سپاس
درپناه حق سلامت و شاد زی

اللهم عجل لولیک الفرج

حمید عسکری شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 13:47 http://sobhbabaran.blogfa.com

البته ببخشید مو احتمالا او جور لاکو ورجه نیشته بوم با کله بومام زمین ایجور سرخوشی مره دست بدا

آره آره،او لاکو گود کی ،حمید مره بوته ، بورجیر ببیشته سیب زمینى و چئی آتشی بوخوردم و بومام جور؛
گود ساحتی نبون ؛بیدم اینه چومان لوچا بون وکله گیج گالی زئن و...ای حلب سئر.. تتراپ تتریپ،گرا خورد گل سر

شومو ببخشد،دئی زن ویشتر ببخشه

+آقای مهندس؟یک هفته مانده بود به سالمرگ عموی مرحوم شما؛خداسمت مون کردو رفتیم اطاق ور
جای شما خالی،اینقدر هوا خوش وخرم بئوووو،..
شیمی جا خالی،پرش کو پرتخال فیگیتیم بوشومی اطاق ور
آخ آخ،..شربت بهارنارنجم هاگیتم،آرامبخش دیوونه کننده

آهااان یه چیز دیگه؛پرسیدن؟شما ازکجا آمدین؟گفتیم رشت.گفتن،احترام شما دوصد چندان برما واجب است و کلی از ما پذیرایی کردن ،ما هم یک باردیگه از شما تشکرمیکنیم.بابت دیار بهارنارنج های باران خورده و مردمان عزیز و شریف و مهرورزش

حمید عسکری شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 13:45 http://sobhbabaran.blogfa.com

حال من خوب است اما
با تو بهترم بهتر می شود
آخ تا می بینمت
یک جور دیگر میشوم ...

سلام هم تباری عزیز
این روزها هرچند کمتر در فضای مجازی پرسه
اما به جون می همسایه لاکو تا آخر تی این نویشتانه بوخوندم
هم عکسون کیف بگودم و شعرن

بدی می حال چقدر خوبه
از اوطاق فرمونانی خبر دن که تی حال خوب نیه
احتمالا تی کله جایی بخورده احساس سرخوشی کونی

سلام برشما آقای عسکری عزیز
خیلی خیلی خوش بآمویی هم تباری عزیز و گرمی
شیمی دس درد نُکُنه ؛خیلی لطف بُکودید بلامیسر
الهی همه ایام شیمی حال خوب و شاد ببون ؛هم تباری عزیز
نامویی نامویی
ایوارم بآمویی ؛فوتورکسی دار دیواره


بهامین شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 12:03


کاملا موافقم با متن تصویر


درود و سپاس؛بهامین بانوى عزیز دلم

دنیا شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 10:42

هفت سال عمری نیست

چشم به هم بگذاری

کودکت به مدرسه می رود

هفت ساعت وقت زیادی نیست

چشم باز کنی

باید به اداره ات بروی

هفت دقیقه اما

زمان زیادی ست

که منتظر مانده باشی

قطارها به ایستگاه رسیده باشند

کشتی ها لنگر بیاندازند

و هواپیما

مسافرانش را پیاده کرده باشد

تو اما

هفت دقیقه

تمام عمر

پرسه بزنی.
#صدیقه مرادزاده
www. bloodorange94. blogfa. com

تو اما
هفت دقیقه ،....
بسیار ممنون و سپاسگزارم

دنیا شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 10:41

درود عاااالی مثل همیشه

درود و سپاااااس
ممنون از حضور عزیزو دوست داشتنی تون؛دنیا بانو جان

وجدان شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 10:12 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

باسه
من نودو نه سالمه خدایی نکرده
ببین لفتم بالا پشت بوم با یکی از خودم کله پوت تر نیشستم دالم آسمونو نیگا میتنم
هییییی اده بیوفتم شخله پخله میشم
اونوخت جواب طلافلوشو چی بدم بالون
بالون خلابتال من الان میلم هل کالی دوس داشتم میتنم
تو پاسخ دو میشی؟
دواب بده بالون
دواب بده
خلابتالی اولجانسی
میخوام تو دوش حسن آب بلیزم
بلم؟

آله آله
من پاسخگو میشم؛ببین منو وجدان جون؟
فایرمن هایِ بلامیسر؛اون پایین تشک بادی پهن کردن،
شما اینا با خاطری آسوده؛ نگا آسمون کن بلامیسر

بلیز بلیز عجیج مجیدی ام
بلیز بزا آب روغن قطی کنه
باسه؟
هدایا هدایا
وجدان ژون رو نگا دار
هدایا هدایا
مرسی وجدان آفلیدی

کیهان شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 08:46 http://mkihan.blogfa.com

درود بر فرهیخته خاخور
بله بنظر من هم باید کار هایی کرد که حال آدمو خوب می کنند!
البته بسیار وقتها انگار شرایط اجتماعی اجازه نمی دهد که آنگونه که می خواهی زندگی کنی.

اینقدر دایره اختیار انسانها را در نحوه زندگی تنگ کرده اند که بنظر می رسد در تمامام زوایای زندگی خصوصی هم رسوخ کرده است.
اما ما بلدیم چطوری حال خودمان را خوش کنیم
آره آبجی جون حتا اگر شده با آپلود تصویری کارتونی ان هم نا خواسته
مرسی برای همه بودنهات و مرسی برای همه مهربانی هات
باش تا همیشه شاد و پر افتخار.آمین

سلام و درود بر شما عزیز برارم
آی گل گفتین .....؛حرف دلِ خیلی ها رو به تصویر کشیدین....


واما:
خوب..خاخورِ خودتان هستم دیگه
بسیار ممنون و سپاسگزارم؛امیرکیهان برارم
تندرست و شاد زی ...تا همیشه..آمین.::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد