<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

فقط به خوابِ گل سرخ اشاره کنید....

 

 .....قبل ماه رمضون،یک روز خوب و خاصی بود.

ازاون روزای  خوش عطروبو

که  پایانش  تماشاى غروب دلچسبی کنار استخرآقاجان بود و ماه آسمون:)

ازاون روزای سکوت دارُ تنهاییِ لذیذ:....البته همون تایمی که واسه خودم بود:)

****

****

****بعله، ایشان  را عرض میکردم ،که بالا سرمان بودن:)

****

 شازده کوچولو از گل پرسید؛

آدما چرا  تو را نچیدن؟

من گلای زیادی دیدم که زیر دست و پا بودن!

گل جواب داد؛

من ارزش خاری که عاشقانه احاطم کرده رو می دونم!

.

.

.

خلاصه اینکه؛

خسته ام،

خیلی خسته ام!

همه اش بابت سرماخوردگی  و آنتی بیوتیک و مابقی دارو هاست...

مرسی از احوال پرسی های شما دوستان عزیز؛سپاس بیکران...وجود نازنین تان به ناز طبیبان نیازمند مباشِ...❤

#همه ی تصاویر آرشیویِ ،دیروز حالم خوش نبود ولایت نرفتم:(

#عنوان ،سید علی صالحی

نظرات 17 + ارسال نظر
Reza دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 10:02 http://rezacplus.blogsky.com

مامان خدا بد نده!
منم شدید مریضم و آنتی بیوتیک مصرف کن شدم !
چه ساعت بند چرمی خوشکلی داری!
فدای دستهای درخشانت! قبلاً هم گفته بودم

سلامت باشی بلامیسر
الهی،...خدایا می گول کوته هوایِ بدار
ممنون تون؛بندساعتم خراب شده بود،آقای عموزاده گفت میبرم درست میکنم.که این بند چرمی به قول شما"خوشگل "سلیقه ی ایشان هست
خدانکنه عزیز پسرِ مأرجان مه تى پیش مرگ می گول کوته

مترسنج یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 22:44 http://dar300metri.blogsky.com/


عاخه بالاسر مریض کسی از این تفریحا انجام میده

مگه نمیگن؛مریض داریم تا مریض؟
پس همه ی مریض ها یکجور نیستن.وقتی یه مریضی نمی تونه جست وخیزو پیاده روی و ...داشته باشه.یعنی شخص مریض نیازمند آدرنالینِ.زمانی هم که تفریحات انجام شد و آدرنالین دربدن ترشح ...،شخص احساس سرزندگی وقدرت و هوشیاری میکنه.مثال؟ چوپان بالاسرمریض کیسه فریزر باد کرد و ترکوند.مثال؟تفریح دوردور و سرعت وهیجان ...

مهدی یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 21:51 http://bivatan.blogsky.com

وای چایی اونجا چه حالی میده!
و چه گل خوشگلی

گفته بودم؟ گلِ پالوده اس

نیما یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 21:20 http://sunray.blogsky.com

سلام و عرض ادب خدمت نویسنده فرهیخته وبلاگ فاخر ابرِ ارغوانی
خوب بود میشد موندو وبلاگ نویسی کرد چه کاری بهتر از این.
ممنون زحمت میشه و البته قهوه ای که میخورم فرق داره دونه های تازه قهوه عربیکا یا روبوستا میگیرم خودم آسیاب میکنم کمی درشت تر بعد به روش فرانسه با فرنچ پرس و نه ترک با قهوه جوش درست میکنم. و در ضمن قهوه مثل چای کیسه ای حالت بوگیر داره گوشه جاکفشیم بذاری بوهای کفش رو میگیره به خودش.

تیکه ی باحالو خنده داری بود اون اسلش پوشیدنآرزوی خوبیه دیگه اگه نتونه عبا عمامه بخره مجبور میشه با جهانگیری برن ساپورت بخرن بپوشن
اون مه بود که عکسو قشنگ کرد نه دوربین و عکاس
موفق باشید با دعای سلامتی و شادی برای شما

سلام و عرض ارادت خدمت شما آقای همساده ی عزیز و گرامی
آقا خیلی خجالت کشیدیم،..مرسی از لطف ومرحمت حضرت عالی

خواهش میکنم،چه زحمتی،شما همساده عزیزماهستین
شما هرنوع قهوه ای که تناول میکنید،ماهمونو براتون تهیه میکنیم ،البته من که قهوه خور نیستم،ازعطربوش خوشم میاد،داداشم دوست داره و مصرف میکنه،...میگم برای شمام تهیه کنه.
درضمن،من چای کیسه ای رو توی طرف شیشه ای جای خشک و خنک نگه میدارم،مثال مابقی ادویه جات و سبزی جات خشک شده.یعنی یه یخچال کوچولو گرفتیم بجهت بونگرفتن .میدونید که؟رطوبت اینجا باعث میشه کیفیت عطربوی چای و قهوه و چای ترش و سبز و انواع دم نوش ها و...لذا خاطرتون جمع.ظروف شیشه ای با درب محکم بسته شده،کیفت عطربو رو درخودش نگاه میداره،
کفشاتونم که همه اش واکس خورده و روغن مالی ،..
خوب شد فرمودین روش فرانسه ،یادم اومد قرار بود یه لحظه دم در تشریف بیارین

حالا اینجا همکارای سوسول شون جین و اسپرت می پوشن،منطقه آزادهم دارن،...یعنی آرزوی دور از دس رسی نیسنمنتهی شهر ع ل م ا دارن می رن لباس خودشونو می پوشن.اینجوریه که لباس شون همون یک دست ترو تمیزمی مونه وخراب نمیشه.حالا فکرکنید؟برادران لاری،جآنی


مه که سرجاش بود،دوربین هم توی خونه،
لذا اون عکاس بود که ، مسافتی رو طی کردو.....رسید به مه
دست شما درد نکنه؛خدا پشت وپناه تون باشه آقای همساده ی عزیز و ارجمند


شیمی مرحمت قُربان بلامیسر؛وهمچنین برای شما...

میم! یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 21:01 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

عههه پس خدا رو شکر باز معجونای بهتری هم واسه این سرماخوردگی پیدا شدهمن که عاشق بهار نارنجم ، جاتون خالی عید که رفته بودیم جنوب ، از بهارنارنجای طبس و اطرافش کلی شکوفه هایی که ریخته بود رو چمن جمع کردم و گذاشتم لای دفتر خاطراتم ، هر دفعه باز می کنم دفترو عطرش میپیچه و هوایی میشم

ایشالا روز به روز حال تون بهتر و بهتر و بهتر بشه

بله جای شما خالی،من چندیدن وچند لیوان شربت بهارنارنج درست کردم و انرژی گرفتم.آخه میلم به غذا نمیکشه،واسه همین لیوان لیوان مایعات میخورم،باز زبونم مثال چوب خشکِ تو دهن

آخیگلای بهارنارنج لای دفتر
لطفا یک دفعه بجای من لای دفترخاطرات رو بگشاییدو نفس عمیق بکشین
ممنون از لطف تون؛سلامت و شاد زی آقای دکتر میم عزیز

مهرداد یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 14:55 http://glaryzhan.mihanblog.com/

ورزش کنید کاکو.
این بیوتیک ها بدن آدم رو ضعیف می‌کنن.
تا می‌تونید طبیعی خوب شین.مخصوصا با سوپ و آش و دم نوشهایی که که گیلانی ها توش معروفن.
ها کاکو.

ممنون از راهنمایی هاتون کاکو جان
چشم.دم نوش و عرقیجات استفاده کردم.سوپ دوس ندارم
میل به غذا ندارم،نای ورزش کردن هم
ولی دم نوش و مایعات گرم و
ولرم ...چشم کاکو جان.چشم

بهامین یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 14:25

سلام باران جانم
خدا بددنده
سرما خوردی؟؟ببخش من بیخبر بودم
معذرت میخوام

الان بهتری؟؟؟

سلام به روی ماهتون بلامیسر
جان تان سلامت عزیز دلم
این چه حرفیه دختر گلم
بله،بدجوری هم سرما خوردم،..

الحمدالله الان بهترم ،انگاری کوه کندم .خسته ام و خوابآلود
دلم میخوادبگیرم بخوابم فقط


لطفا سرتونو بگیرین بالا؛دلمون وا شه
ما خیلی شما رو دوست داریم بهامین بانوی عزیز دلم

رویا یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 09:29 http://oojha.blogfa.comm

سلام
وبلاگ خوبی دارین
عکسهای جالبی ثبت و ضبط کرده این که دل انگیزند
مرسی از به اشتراک گذاریشون

سلام برشما
خیلی خوش امدید عزیزم
بسیارسپاسگزارم ،شیمی لطف و مرحمت قربان
مرسی از حضور شما بلامیسر

نیما یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 00:21 http://sunray.blogsky.com

سنام عرضه مِشه! (زبونتون رو از تو کامنتای همین پست یاد گرفتم)
اول از همه [شکلک کمپوت]
و اما در ادامه عجب عکس چای خوش رنگی گذاشتی هوس قهوه کردم الان. چی میشد نرخ قهوه به دلار ربطی نداشت انقدر گرون نشده بود. چند هفتس قهوه نتونستم بخرم دارم آروم آروم میمیرم..ایشالا عبا قبا عمامه هم گرون بشه روحانی نتونه بخره!
عکسا جدآ که بی نظیرن

سنام؛سنام و عرض ارادت آقاهه همساده
اول از همه ؛خیلی خوش برگشتین
قهوه و نسکافه توی کابینت هست،منزل تشریف دارین؟بیاریم دم درتوننبودین هم همون گوشه جاکفشی قایم میکنم،بعدا ور دارین.فقط اسب آبیِ ببینه
چه آرزویی!! فکر کند؟ج ن ت ی اسلش بپوشه ؟شبیه کدوم خواننده میشه؟

ممنون از لطف و مرحمت تون.عکسا به پای عکسایی که شما گرفتین نمی رسن،خصوصا اون مه

وجدان شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 23:56 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

دوچت دالم بالون
بالون چلا آدما دو تا دوش دالن و دو تا چش دالن ولی یه دونه دماغ دالن که دو تا سولاخ داله؟!

عجیج دلی وجدان جوونم
منم خیلی خیلی دوجت دالم
جان بالون؟
اول بلیم میسوات تو بژن،یه دخمل شازده این وقت شب بیدال نمی مونه تِ ،لالا میکنه.صبح صبحانه میخوله،تارتن نگا میکنه،بعد راجب سوالاو خلبکالی های شما این نقشه میتشه

وجدان شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 23:08

این شازده توچولو خیلی سوالای بزرد بزرد میپرسه

لاستی بالون من توچولو بودم هملو دیوونه میتردم انگذه که چلا چلا میتردم
حالا بلم اسممو تو لیست شازده ها ثبت تنم یهنی؟!

شما ایناشازده وجدان هسدی
منم انگده بچه هایی که چلا چلا میکنن رو دوس دالم
خصوصا شما اینا رو
خصوصا چلااااا های کش دارشونو

آله،سوالای بژرگ بژرگ میپلسه

مترسنج شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 21:37 http://dar300metri.blogsky.com/

انشاله بلا دوره...
ایکن: کمپوت

ممنون تون
نکنه توی قوطی؟تفریحات سالم جاسازکردین؟بعدچندثانیه منهدم شه؟
آیکن :پرتاب کمپوت

میم! شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 21:19 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و درود فراوان حضرت باران
ان شاالله که هرچه سریعتر و سریعتر و سریعتر حال تون خوب بشه...
از فرمول موثر و مفید معروف پیشنهادی خودتون هم که ان شاالله استفاده می کنین دیگه؟؟ آبلیمو عسل و این مسایل؟؟
ایشالا که زود زود خوب بشین

سلام و عرض ارادت آقای دکتر میمِ عزیز
ممنون تون آقای دکتر جان
ای بابا ؛لطفا سرتونو بگیرین بالا و نفس عمیق بکشین

بله بله ...آبلیمو و عسل آبجوش. یه شربت بهارنارنج خونگی هم گرفتم،دلتون نخواد فوق العاده بهترازعسل آبلیموبود
سلامت باشید؛ان شاءالله که شماهم بهترشده باشین وبلادورباشه ازتون...

روشن شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 20:03 http://roshann.blogsky.com

چرا از داروهای گیاهی استفاده نمیکنی :((((
داروها آدم رو کسل و بی حال میکنن:(

سلاممم روشن جان
دارو های گیاهی هم مصرف میکنم عزیزم
ممنون ازمهربونیت بلامیسر

وجدان شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 19:26 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

لاستی این شازده توچولو خعلی حلفای بزرد بزرد میزدا

گلِ حرف بزرگی زدا
شازدهه پرسواله

وجدان شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 19:24 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

سنام ملیتم بالون
تمپوت آولدم خولدی؟ هستشو تف کن تو حیاط خشندم!
بالون اون عسک اولیه خیلی خشنده
چایی تو فنجون کریستال!
با قندم باسه خیلی خوفه!
من چایی خیلی دوس دالم
زندگی شاید خولدن یک چاییست
خسه نباسی
سلما دیده نخول بسه دیده
بگو بره خونسون دیده
طبیبا ته ناز نمیتونن بی لیختای بی تلبیت!
لاستی بالون فقطی آمفول خوف میتنه
حالا هر چیم این بی لیختا بگن نه نه

علیکم سلام وجدان بانوی عزیز
باسه عزیزم،هسدهه رو شوت می تونیم توحیاط،
بره زیردرخت بید

سلامت باشی بلامیسر
دست خودم نیست که،
من نخورم،خودش

آخی،طبیبا خیلی زحمت میکشن ،خیلی.خصوصا طبیبای عمومی
اتفاقا همه اش داخل سرم مصرف شد
نه نه ،آمفول خیلی خوفه

beny20 شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 18:49 http://beny20.blogsky.com

بسیار عالی ،‌ همین الان یهویی ،
شاعر واسه این چهار تا عکس یه شعر گفته :

چه چای خوش رنگی ، چه ماه قشنگی ،
پیچیده شاخه هایی ، چه گل سرخی ..
چه عطر و بویی ، چه صفا و چه نوری ،
چه بند ساعت زیبایی ، چه عکاسِ خوبی ..

حافظ_بنی

بسیار عالی و قابل تامل ؛حافظ _ بنی جان
عجب تصنیف سرایی شیخ
عجب ترجیع بندی شیخ
عجب ماه بلندی شیخ
عجب نورو
عجب صلح وصفا داری...
عجایب از عجایب ها...
چراغ و شمع منزل
زاستادی و فرزانه
بلاگ اسکای و یارانه
عجب خردادیِ بیست ای شیخ
عجب- یکی یک دانه ای شیخ جان...
گل سرخِ خانه ای شیخ جان...

شیخ مفتیِ _اعظم بارانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد