<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ازمیان هاتویی های اویتامن...

  

 *****

*****

*****

*****

*****

***گفتم من اهل دروغ نیستم.بخدا تصویر قرمه سبزی رو آپلود کردم،این تصور لود شد:)

*****

اینجا؛با چشم بلبلی های تازه،لوبیاقاتق-کوکو -قرمه سبزی درست میکنن.

-سبزیِ؛  لوبیا کوکوی  چشم بلبلی،فقط جعفری هست.

-  مورد دیگه ای به ذهنم ؟!نمیرسه؛سوالی اگه هست ،درخدمتم.البته اگه بلد باشم:))


نظرات 10 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 14:55

دشمنتون شرمنده باشه

سلامت باشی گل پسرجان

صبیره چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 14:29

بانوووو چقدددده خوشمزه س این پست... دوباره گشنه م شدددد

فدامدای گل صبیره جووووونم
:قلب

حمید عسکری چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 11:54 http://sobhbabaraN.BLOGFA.COM

سلام

تره تی جون عمه جون مرد قسم ایکارون نکون
آخه امثال مو که کار سر هیسایم ای کوکو با او قورمه سبزی بینیم چه خاکی امی سر دکونیم وقتی امی شکمه شرمند بونیم و قارو قور کونه

برا او سالاد لااقل ویگیر او سر ور

سلام برشما آقای مهندس عزیز

خدا نکنه گل برسرشومو.
خیلی خیلی ببخشید آقای عکسری

مو خودی شومو ننه آشپزی کنمِ.یعنی اندی خوشمزه هیسه.ایلاهی ننه تی او ویشتاشکمِ قارقور ره بمیره.آخه ؟یتا وچه آدم بداره؟اونه کارسر رواناکُنه؟ننه ورجا هیسابونی دِ

Sajjad چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 00:42

"آخ آخ...خیلی عذرمیخام بازبون روزه ای تشریف آورده بودین"

وا
شما که نمیدونستید
شما از من عذرخواهی نکنید لطفا

شرمنده....

مهرداد سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 23:32 http://glaryzhan.mihanblog.com/

اون چش بلبلی ها چه زیبابودند.
آخه پاییز که هنوز نیومده .
تازه پاییز هم بیاد باید با رنگ هاش شادی ها کرد.
هنگامه ی سرما خوردگی حتما از خوردن چربی ها و سرخ کردنی ها امتناع کنید.
عجب رنگ و لعابی دارن غذاها آفرین.آفرین.

دوکیلو چشم بلبلی تازه ،همراه پلیه اش گرفتیم؛ که لوبیاقاطق درست کنیم.
که ازمیان آن دو کیلو ،یه سینی چشم بلبلی مایل به خشک شدن یافتیم.باهاش قرمه درست کردم،کوکوهم درست کردم،مابقی رو هم گذاشتم یخچال واسه وعده های بعد...قرمه سبزی.

این تصاویر برای قبل سرماخوردگی هست.لذا چشم.ازخوردن چربی ها و سرخ کردنی ها امتناع می نماییم.اصن سرما میخوریم عطربوی همه ی غذا ها حال مونو بدتر می کنه و

،خیلی مرسی

میم! سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 19:10 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و درود حضرت باران
عجب عطر غذایی پیچیده اینجا
دلمون دوباره قیلی ویلی رفت که

نوش جانتون ، حضرت باران

سلام و عرض ارادت آقای دکترمیم جان
اول ازهمه خیلی خیلی ازشما عذرخواهی میکنم
جان تان سلامت و دل تان خوش

دکترجان؟این تصاویر آرشیویِ.یعنی قبل سرمارماخوردگی

مرسی از حضور عزیزو گرامی شما؛آقای دکترمیمِ عزیز

Sajjad سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 18:26

سلاااام
ای جانم دستپخت مادرباران
نوووووش جونتون

سلااااام
آقای سجاد پسرِ عزیز
جان تان سلامت بلامیسر

آخ آخ...خیلی عذرمیخام بازبون روزه ای تشریف آورده بودین


مرسی پسرجان

وجدان سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 18:22 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

بارون باور میکنی من الانم گاهی اوقات تو چاییم آب سرد میریزم؟!
وای چلا میخواستی گلیه کنی
بالون هیچ کی از هیچ چی راضی نیست
من یه دوره افسرده شدم موهام ریخت
داغون شدم
الان همه موهام دوباله دلومده
افسرده مفسلده نسیا
وقتی میتونیم خلابتالی کنیم افسلدگی خیلی خره
افسردگیرو کیش کن
ولی کلا یه داروهاییم هست که تو سرم میریزن
واسه سرماخوردگیو و از این مریضیای دم دستی
آدمو کلا از زندگی سیر میکنه
شایدم یه دارویی بهت نساخته
خوب میشی ایشالله
آله هلچی دم دست هس بیال بخولیم لابلاسم حفل بزنیم مسکلات بشریتو حل تنیم

جدا؟
من دوست ندارم.کف نمی کنه؟

بابا وجدان جون چرا شلوغش میکنی بلامیسر
من خودم پدر؛ پدرِافسردگی رو به دار میکشم
من تودهن افسردگی میخابونم
من واسه افسردگی دولت نشاط تعیین میکنم!
انرژی مثب
گروه خونی مثبت
حرفای مثبت
کلاغ پر
افسردگی پر
انرژی منفی پر


بله،این سفیکسیم 400 سرگیجه و تهوه آفت دهان عوارضشه ،که این حالت
مرسی از لطفتت بلامیسر

الان خوبم،ببین

باسه،سما اینا چای لیوانی دوس دالی؟یا فنجونی؟
یعنی چایی ریختم؟دوقالب یخ □<- بندازم توی چایی شما

وجدان سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 17:18 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

لفتی کال کلدی
آخه ملیض کال میکنه
نمدونم که
بلیم بلیم
لیمو ام بنتاذ
نلبکیم بیال توس تایی بلیزبیم فوت تنیم
یتمم آب سلد بلیز توش سلد شه
زودی بخولیم
آله خوفه

بله.کلی کار کردم
دیگه چیکارمیکردم؟
اگه نمیکردم درشرف گریه کردن بودم،
سرمو گرم کردم،گریه ام نگیره
همینجور الکی گریه ام میخواست بگیره

باسه،لیمو تازه دِرفتم
باسه،نلبکی هم میالم
اب سلد بلیزی دلت درد میگیرها
نلیز،باهم حلف بژنیم
خودس سلد میسه
نون برنجی هم بیالم؟

وجدان سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 16:47 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

سوال داسته بودم!
مده تو افسلده نبودی تلک؟

بفرمایید
چرا عزیز دلم.این تصاویر برای ماقبل سرماخوردگی هست.
بعداینکه با شما صحبت کردم،رفتم ملحفه ها رو شکافت ،..همه شونو شستشو نمودم و ....
الانم ملحفه ها و لحاف و رو بالشی،...روی بند رخت مشغول باد خوردن هستن،باور کنین اندکی؟بیشتراز اندکی حالم بهترشد

حالابریم؟روی پله؟چایی با کاک بخوریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد