<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 4 + ارسال نظر
کیهان دوشنبه 9 مهر 1397 ساعت 08:16 http://mkihan.blogfa.com

درود
این آقاهه چقدر شبیه منه!
مثل اینکه در هر شرایطی دست از سیگارکشیدن بر نمی داره
راستش آبجی جان....
یه چی بگم:یه روز دوستی گفت امیر کیهان اجازه می دی یه توصیه به شما بکنم؟(آن دوست خاطرش برام عزیز بود و هست)
گفتم شما بجز در دو مورد در هر مورد دیگری که توصیه بکنی با جان و دل می پذیرم
گفت و آن دو مورد چی باشند؟
گفتم:1- طبیعت گردی و شکار-2- سیگار کشیدن. اجازه بدید این دوتا مال خودم باشند!
گفت :پس هیچ توصیه ای ندارم.
و دیگر اینکه:
درخت انجیر کوهی بر خلاف درخت انجیر باغی شاخه های محکمی دارد و به راحتی قابل شکستن نیستند.
هر چند سر شاخه های آنها هم مقداری ترد و شکننده هستند.من خودم بار ها از چنین در ختهایی بالا رفتم برای تناول انجیر کوهی و البته با احتیاط هایی که قبلن گفتم.
مرسی خاخور عزیز تر از جان.
راستی حالت چطوره؟بهتری؟همه چی روبراهه؟
اگر یادم بمونه یه روز خاطره ای در باره آقای جمی برا ت تعریف می کنم!اینقده خنده داره که نگو!
همیشه وقتی اذیتش می کردم با شوخی می گفت فرنگی ماب خدا از تقصراتت بگذره و با ادای خاصی!
می دانی که سکته کرده بود و فک پایینش مقداری تغییر مسیر داده بود.خدا رحمتش کنه

درود و سلام برشما

آقای اسیوند هستن
توی خانواده ما ؛فقط آقاجان و پدر جان سیگارمیکشن.

راستش توصیه ای ندارم؛فقط برام سواله ?؟باتوجه به روحیه ای نظیفی که دارین...چطوری دلتون میاد ماشه می کشین؟
من خودم تفنگ و تیرکمان ؛برای تفریح دوست دارم.مثلا شیشه ماءالشعیر بکاریم و با تفنگ بادی نشونه بگیریم.یا پیت حلبی و..
ومعتقدم که؛آدم باید شکارچیِ ماهری باشه و
دوستِ خوب و دانا شکار کنه.وهواسش جمع باشه ،که هیچ وقت طعمه ی شکارچی نباشه و اشتباهی مرتکب نشه...
هرچند؛به قول استاد صالحی؛ اشتباه یکی ازعالی ترین نشانه های اثبات آدمی ست....ولی خوب..ما که آدم نیستیم؛یعنی دایی جان کوچیکه معتقدن ؛ما فرشته ایم.البته از نوعه قالتاقش
درگویش گنابادی قالتاق یعنی چی؟همون منظورشونه
ودیگر اینکه؛
جان تان سلامت و بی بلا امیرکیهان برارم
ممنون که درخت انجیر کوهی رو برام به تصویر کشیدی

وممنون از احوالپرسی تون
الحمدالله رب العالمین خوبم شکر خدا.بله؛بهترم و همه چی روبه راهه شکرخدا

ان شاءالله که یادتون می مونه و برامون تعریف می کنین و مام ممنون تون میشیم....

خدا رحمت شون کنه....
دوازده سال پیش ؛ فک و صورت منم همین طوری شده بود.یعنی صبح بیدار شدم دیدم یه طرف زبونم و یه طرف صورتم مثل دیوارِ سفت و سخت شده و هی مایل به سمت راست صورتم میشه.
به ظهر نکشیده <-اینجوری شده بودم و
اورژانسی رفتیم دکتر مغزاعصاب و
نوارمغزی و...
گفتن؛این که مخش ازمنم سالم تره.
یعنی سکته نکرده؛دوهفته لب به نمک نزنه.تا ببینم چی میشه.دوهفته لب به نمک نزدیم .
اندکی تغییر مسیرِ کند تر شد.ولی درد عضله صورت اشک مونو درمیاورد.اصن چیزی نمی تونستیم بخوریم .فکر کنین باقاشق بهم سوپ میدادن ،یه دست شونم می گرفتن زیر چونم ...
فکر کنین؟بچه شش ماهه چطوری غذاخوری شروع میکنه؟دقیقا همونجوری،..یعنی پیش بند لازم بودیم...
که بعد برام فیزی تراپی صورت نوشتن و ...
شکر خدا فروردین ۸۶به حالت اول برگشتیم.
یادمِ دکتر فیزی ...بعد جلسه دوم و سوم ؛ امد بالاسرم و هی میگفت،ابروتو تکون بده،چشم تو ببند.ومن نمی تونستم...
گفتم عضله ی صورتم مثال دیوارِ بتنی شده.سفت و سختِ و درد میکنه...
همه اینا رو با همان ادای خاصی بهش گفتم!
با لبخند گفت بهت قول میدم که خوبِ خوب میشی.تو هم قول بده گریه نکنی:)
روز آخربهم گفت ؛اینجا مریضی هست ده سالِ میره و میاد.هشت سال و هفت سال و پنج سال و دوسال...
دریغ از اندک تغییری...
واقعا نمی دونم ؟چرا؟بهت قول دادم که خوبِ خوب میشی.وبعد دوتا دستاش رو گرفت سمت آسمون و گفت؛خدایا شکرت...وهر سه تایی مون باهم خنده مون گرفت.
هر سه تایی یعنی ؛من و خانم پرستار و آقای دکتر

خلاصه اینکه؛ خدامنو هم رحمت کنه و روحمم شاد،...

ومرسی از حضور عزیزو شریف تون
ببخش که خاخورت پرچونه اس ..

رویا یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 21:36 http://mynicedream.mihanblog.com

سلام باران جان

داییته؟؟؟؟

سلام و عرض ارادت
جان تان بی بلا؛عزیز دلم
آقای اسیوند هستن؛زن دایی رویا

وجدان یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 19:31

میبینی بالون آقاهه چقد آدم بدیه داله سیگال میکشه
آدم موقع آدم کشی سیگال میکشه؟
دیگه کشت و کشتارم داله عظمت و دلستیشو از دست میده
دالن تجا میپیچن آته؟

وقتی مغز آدم نیکوتین لازم بشه؛آله آدم زمان آدم کشی و تمرکز بیشتر سیگال می کشه:گوجه فرنگی و بادمجون و سیب زمینی و فلفل سبز هم میتونه مصرف کنه...
میدونی؟وقتی باد خاکستر رو فوت میکنه؛آتیشه لذت میبره و انرژییش دوصد چندان میشه و شعله ورمیشه.
حالا جهت تمرکز بیشتر و خلابکالی؛ نفس عمیق بکشین لطفا خشنگم

اسماعیل بابایی یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 16:00 http://www.fala.blogsky.com

بمبوره آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد