<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

"یک آن شد این عاشق شدن"


#عنوان از؛آقای طاها

نظرات 10 + ارسال نظر
طیبه جمعه 13 مهر 1397 ساعت 23:04 http://almasezendegi.mihanblog.com

سلام دخترم باران
من عاشق این سریال بودم.
کی مجددا پخش می کنن؟؟

سلام به روی بهترازماهتووون

منم نمی دونم مامان تی تی جون

مهدی جمعه 13 مهر 1397 ساعت 15:45 http://bivatan.blogsky.com

چه عنوان قشنگی برای عکس

دست آقای طاها درد نکنه؛ممنون ازحضور شما

هنرمند جمعه 13 مهر 1397 ساعت 09:25

نخست ثانیه‌ها

کمی بعد

دقیقه‌ها

ساعت‌ها

روزها ...

به خودت که می‌آیی

می‌بینی

سال‌هاست درد می‌کشی

و چیزی حــــــس نمی‌ کنی ...


"محمد مرکبیان"


سلام وعرض ادب[گل]

سلام و عرض ارادت
ممنون بابت شعر:سپاس از حضور عزیز وشریف تان

بهامین پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 20:33 http://notbookman.blogsky.com

همیشه ذوق دارم واسه ارتباط متن با تصویری که باران انتخاب میکنه

باران برای این تصویر هیچ واژه ای نداشت.هیچ.
مرسی از لطف و محبتت عزیز دلم

وجدان پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 19:10 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

محتلم خانوم خشندم اون ترانه ی عزیزمو با این ساراهه قاطی نتن
یه تاری نتن کلا بلم این ساراهرو شخله پخله تنم
ماست دوس دالی خشندم؟
بگو بلات ماست بخلم دیده
کامنت خصوصیت خیلی باخال بود
تازه من دفتم جدا کلدم

آله،ماست دوس دارم ،منتهی فشارم رو میاره پایین.
بجاش برگه زردآلو بخرید لطفا

باحالی از خودتونه بلامیسر

طاها پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 16:58

سلام
حیف این عکس نیست عنوان نداشته باشه؟!

«یک آن شد این عاشق شدن»

سلام و عرض ارادت
خیلی خوش آمدید و صفا آوردین؛بلامیسر


حقیقتش ساعت ها به این تصویر خیره شدم؛واژه کم آوردم!
بخاطر همین صادقانه نوشتم؛عنوان ندارد.

بابت عنوان؛بسیارممنون و سپاسگرام

وجدان پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 16:53 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

من استاد زبان شناسی بدنم
اصلانم زبان بدن توش نبود
هیچم عاشق نبود
ماست بود به تمام معنا
ماست محلیم نه
از اون بیخاصیتای بیمزه
بعدشم کلا محترمی خشنگم
دختل دالی غیل از من؟!

نظر شما محترم

یادتونه؟بهم یه دونه آهنگ معرفی کردین؟

تو براش گفته نتونی چقده سختِ خدایا...

عزیز دلی وجدان جونم
بله،دختر دارم.بزرگ ترینش ارغوان جونمِ
بعد مهناز جونم
بعد صبیره جونم
بعد وجدان جونم
بازم دختر دارمآ،ولی پسرهام بیشتر هستن

هنرمند پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 14:50 http://www.honar5556.blogfa.com

سلام
ممنونم از مهربانی شما

سلام برشما
خیلی ممنون از لطف و مرحمت شما.

من:) پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 12:08 http://yebargesabz.blogsky.com

یه سوال؟؟؟

مدار صفر درجه س؟؟؟

شهاب حسینی رو بازیهاشو دوست دارم... یعنی سریالا و فیلماشو....

ده تا بپرس بلامیسر
بله عزیز دلم
مدار صفردرجه اس

منم همینی که فرمودین؛بازی شون حرف نداره و کلا شخصیت شونم همین طورِ...

وجدان پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 10:14 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

سلام بارون
عنوانش نابازیگری سارای فیلمه
هیچم نگاش چیز خاصی به نظرم نداره
به من چه اصلا
این بازیگر خارجیه اصلا خوب باری نکرد برعکس شهاب حسینی
از این فیلم چارتا تا چیز همیشه یادمه
تو را دوست دارم اندازه ی همه اونایی که دوس نداشتم یا یه چیزی تو همین مایه ها
شعر کاملشو میدونم
یدونم
من عاشق چشمت شدم نه عقل بودو نه دلی
چیزی نمیدانم از این دیوانگیو عاقلی
از این شعر فقط میخوام همین یادم بمونه و چیزی ندونم از بقیش
چون که خییلی خشنگه
خودمم تازشم این تیکه های شعلوآوازکی میخونم اینا
یه دونم مامان حبیب (شهاب حسینی)لباس مدرسه بچگیشو نشون میده
یه دونم آخر فیلم بدو بدو میکنن طرف هم
حیف بازیگر نقش زنش کاش یکی دیگه بود
خب بگذریم از مدار صفر درجه
بارون اون پست قبیله واسه چی سرویس سوار میشی
اگه نخواستی بگیم بگو
بعدشم منم در مورد نخودچی کیشمیش امروز نوشتم اون پستتو نخونده بودما
بعدم همینجوری الکی میگی بفرمایید نخود اینا
چجوری بفرماییم
بعدم یه سوال پرسیدی اونجا وقتی نظر بسته کردی اونو چجوری جواب بدیم؟! ها چیجوری؟!
و بعدم

سلام به روی ماهت وجدان عزیزم

ازاین سریال همین چارتاچیز همیشه یادمِ منم هست.

نظر شما محترمِ ،من اما بازیِ ناتالی رو دوست داشتم.آقای شهاب که آقای شهابِ حسینیِ .بایدم خوب و عالی باشه..خصوصا آن سکانسِ
شعر خوانی شان؛نمی دونم؟چندین بار اون سکانس رو دیم ،وهربار مثال دفعه نخست یخ زدم.
ناتالی نقشش رو خیلی عاشق بازی کرد.نقشش زبان بدن خوبی داشت.
اوه پسر،خیلی هم نگاش چیزمیز خاصی داره ؛شما نقشه خونی بلد نیستی!

بله بهتره از مدار خارج نشد و ....

من؟کی گفتم؟سرویس سوار شدم؟
والا من سرویس سوار نمیشم ؛گفتم فلان ساعت سرویس میاد و سرویس دیر کرد.شما خیال کردی من سوار سرویس میشم
من دخترامو میبرم سرویس سوار شن.ساراو محدثه و رقیه و لعیا؛دخترای دبیرستانی منن

آله _وبعدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد