<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عجب!!

 

رالف-والدو امرسون می گوید؛

 اگر کسی را دیدید که درک و فهمی فراتر از حدِ متعارف داشت،

حتما از او بپرسید که؛چه کتاب هایی می خواند.

.

.

.


گفتم "گیله مرد"توی سبزه ها چی دیدی ؟که رفتی تو فکر؟!


کمی سکوت کرد و گفت؛به این دونه های سبز شده نگاه کن...چند روز آب و غذا و نور خورشید خوردند و رشد کردند...


سیصد و شصت و پنج روز از خدا عمر گرفتیم و آب و غذا و فلک در اختیار مون بود؛

می ترسم رشد که نکرده باشن هیچ؛افت هم کرده باشم!

#بزرگ- علوى




#پرسیدن؛چرا پسرای اینجا اینقدر عاطفی ان؟؟؟

نگاشون کردم:)

گفتن؛سر صبح بغلت میکنن،زنگ تفریح ها،زنگ آخر!!!

لبخند م گرفت:)

گفتن؛ سرشونو میارن می زارن رو شونه ام و

``ما خیلى دوستتون داریم خانم`` رو ؛هی تکرار میکنن!!

بعد سر شونو به علامتِ اصن یک وضعی تکون دادن و

گفتن؛حالا امسال یه کم واسم عادی شده...

سال اول ؛شُکِ بودم اصن...

پرسیدم؛دخترا چطور؟

گفتن؛دخترا برعکس!

مستقل هستن خیلی:))

گفتم؛پسرای اینجا ،هیچ وقت بزرگ نمیشن خانم.همیشه بچه ان.

خیلی جدی نگام کردن !!

گفتم؛پسرای اینجا همیشه بچه ان و دختراهمیشه مامان:)

یک ``عجب``ی گفتن و...

بعد ؛میمیک شون جوری شد که

انگاری توذهن شون مشغول تجزیه و تحلیل هستن و

شمایل شخصی بگِ ذهن شون نقش برجسته شده.. ...

گفتم؛بله،درسته..،حتى اون 45 سال به بالاشون!! 

یهو دست شونو جلوی دهن شون گرفتن و

زدن زیر خنده وگفتن؛عزیزی !