<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

چه دانی؟.....

 



به انتظار نبودی، ز انتظار چه دانی ؟

تو بیقراریِ دلهای بیقرار چه دانی ؟



# معینی _کرمانشاهی



نظرات 7 + ارسال نظر
لبخند ماه سه‌شنبه 8 آبان 1397 ساعت 12:28 http://Www.paaezaan.blogsky.com

منتظر دریافت یک پیامم همین الان از مرز..
انتظار بدی است!

ان شاءالله که پیام فرستادن و
شما هم از چشم انتطاری درآمدین

طاها سه‌شنبه 8 آبان 1397 ساعت 05:47

سلام

آمدم از شهر دور و همچنان دورم من از تو
داستان چاه و ماهه تشنه نورم من از تو

سلام وعرض ارادت

بیکران سپاس ها بابت حضور شما و معرفی ترانه

میم! دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 22:00 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام بر حضرت باران عزیز

تو ندانی (چه دانی؟) که پس هر نگه ساده ی من
چه جنونی ، چه نیازی ، چه غمی ست...؟

سلام و عرض ارادت؛آقای دکتر میمِ عزیز و گرامی
خیلی خیلی خوش برگشتین

به به...جناب اخوان ثالث_پادشاه فصلها

رویا دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 19:39 http://Mynicedream.mihanblog.com

به انتظار بودم
خیلی هم زباد
اونقدر منتظر بودم باران جان که حس میکردم دیگه علف زیر پام داره سبز میشه .....و چقدر انتظار کشیدن سخت و گذر زمان طولانیست

برزخ سختیست که تمامی ندارد ......
من کاملا ابن پست را درک‌میکنم. چون دچارش بوده ام .....

"من انتطار را
از خبر بد بیشتر دوست دارم....."

# عباس_معروفى



جان تان سلامت رویا بانوی عزیز دلِ باران

میدونی زندایی جون همین_ اونقدر به انتظار بودن ها باعث و بانیِ به انتظارِ مزمن شده اس .... یعنی بعضی ها انتظارشون تا ابدویک هست و ...درمان نداره..
شایدم اصن ربطی ب این نوع انتطار نداره..نمیدونم!
یا مثلا؛
حتی اگر کنارم نشسته باشی،...
باز دلتنگ توام!

ولی میدونم؛دچار باید بود....
دچار آن رگ پنهان هستی
دچار یعنی عاشق
وفکر کن
که چه تنهاست
اگر ماهی کوچک دچار آبی بیکران دریا باشد
چه فکر نازک و غمناکی
وغم تبسم پوشیده نگاه گیاه است
وغم اشاره ی محوی به رد وحدت اشیاء است
خوشا به حال گیاهان
که عاشق نورند
ودست منبسط نور....روی شانه آنهاست
بله زندایی رویا جان
دچار باید بود
وگرنه زمزمه حیرت میان دو حرف
حرام خواهد شد
وعشق
سفر به روشنی اهتراز اشیاست
وعشق صدای فاصله هاست....

دکتر دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 12:57

فدای دل مهربون باران جانِ عزیزمون :)
خدا نکنه دل شما بیقرار باشه باران جانِ قرصِ ارامبخش:)

خداااانکنهههه؛عزیز دلم جوانِ جانِ شما سلامت و دل مهرورزتون خوش
بخدا شرمنده ام می کنید دکتر جانفدای شما بشم
عزیز دلی ،عزیزِ همیشه و هنووووووزِ دل

خانم توت فرنگی دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 11:15 http://gandom1370.blogsky.com/

به به


عروس گلمی

سایگل دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 09:15 http://saygollove.mihanblog.com/

سلام روزتون بخیر
بسیار عالی .....

ممنون از حضورت
وبلاگتون عالیه. قلمتون پایدار عزیزم

سلام برشما؛ ...اوقات شما بخیربلامیسر
خیلی خیلی ممنون و مچکرم...
فراواااان سپاس ها برای حضور و لطف و مرحمتتان،عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد