<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عکس آن میخک قرمز درآب...

 

 من تنها صفتى را که برای خودم می پسندم،

صمیمیت و صداقت است.

واگر هم کم داشته باشم ،

لااقل آن را سخت دوست می دارم؛زیرا که عزیزترین حالتی است که یک انسان می تواند داشته باشد...


#کویر_دکتر_ علی_ شریعتی

#عنوان از؛سهراب سپهری

****

....

یک پنجره برای من کافیست

یک پنجره به لحظه آگاهی و نگاه و سکوت

اکنون نهال گردو

آنقدر قد کشیده که دیوار را برای برگ های جوانش

معنی کند....

****

****

***

می بینید؟ رفتیم یه دوری توی محوطه منزل  آقاجان زدیم و

برگشتیم؛باد پاییزی،  برگ ها رو چید و بُرد....


بعد زمزمه کردم؛

آسمون ابرا تو بردارو برو

دیگه تنها من و بگذارو برو

آسمون اخماتو وا کن آبی شو

آسمون آفتابی شو،آفتابی شو...