<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

به دو چشم نرگسینت...

 گر هزارم جفا و جور کنی

دوست دارم هزار چندانت...



#سعدی علیه رحمه


*****

****


****


****

#چند تصویر از امروز؛

*دورا دور دیدم،بوته های نرگس(باغچه اجی اینا) سبز شدن و 

دو وجب قد کشیدن..؛دلم عطربوی نرگس خواست.

*خوب...هرگلی یه بویی داره و

گل سُرخِ محمدی جای خود داره:)

*بارون میادجر جر؛بمحض اینکه پامونو گذاشتیم توی حیاط و 

که به سمت بوته نرگس ها...بارون گرفت؛اونم چه بارونی/ / / / / ....

*جای شما عزیزان سبزِ سبز؛بحمدالله و 

خدا رو  صد هزارمرتبه شکر؛آدینه ی خیلی خوبی بود.

*تن تون سلامت و دل تون خوش❤

نظرات 13 + ارسال نظر
من:) چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 21:11 http://yebargesabz.blogsky.com

سلااااام به روی ماهتون بانوجااانم

+بلی.. همینطور است

منم دوستتتووووون دارممممم

سلااااااااااام
جان تان سلامت و دلتان خوووووش

+بلى

فدامدا،منم خیلی دووووووووووستتون دارم گل دختر

مهدی یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 19:29 http://bivatan.blogsky.com

وای گل نرگس ... بوش دیوونه کننده ست ... خوش به حالش.
چند سال پیش پیازشو گرفتم تو خونه کاشتم به جز ساقه ش چیز در نیومد!

شاید نور کافی بهش نخورده،من خودمم توی باغچه کاشتم و
فقط ساقه اش سبز شد.درعوض خونه ی اجی اینا گلدهی داشت و
عطر و بوش بینظیره ...
دیوونه کننده ست ،از پیامبر روایت داریم ،در قلب هسته ای از دیوانگی وجزام و پیسی وجود دارد ، که بوییدن گلِ نرگس آن را دور می کند....
واز امام رضا روایت هست که،در بدن رگی ست که انسان را دچار افسردگی می کند ..وبوی گل نرگس از بین برنده و درمان افسردگی ست...

مهرداد یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 16:34 http://glaryzhan.mihanblog.com/

عجب هوای دلگیر قشنگی
گل های نرگس هم زیبا بودند و گل سرخ هم.

بله.هوای دلگیر و قشنگی بودو
قدم زدن خیلی می چسبید:)

ممنون از حضور تون؛سلامت باشیدو موفق

کیهان یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 08:23 http://mkihan.blogfa.com

سلام آبجی
راستش مرسی از احوال پرسی اخمهام تو هم نیست کوه نوردی سنگین و دو شب خوابیدن در کوهستان.راستش حسابی خرد و خاکشیر شدم ولی برام خوبه بدن دجار رخوت می شه به مرور چنانچه کمی بهش فشار نیارم
اما در کل پیامی دریافت کردم که کمی ....چطور بگم خوب ...نمی دونم جمله اش را چطور بگم آره کمی اخمهامو شاید برده باشه تو هم آن هم شاید البته اخم نه یک جور ...نادلخوشی!نادلخوشی رانمی دونم چه لغتی باید جایگزینش کنم.
خواستم پیام را هم برات کپی کنم اینجا ولی شاید نیازی نباشه
فدای شما

سلااام برار جان

ممنون و سپاسگزارم از شما بابت توضیحات و...

راستش من فکر کردم،بازم کله پاچه ی شما رو توی کوهستان خوردن،که اینجور اخماتون توهمه و...

..الهی شکر که به سلامت برگشتین
خدانکنه؛زنده و سلامت و خوش و خرم بمانی برای ما،برارجان

لبخند ماه یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 08:16 http://Www.paaezaan.blogsky.com

وای باران عجیب دل ادم رو هوایی میکنه این عکسهای بارانی

میگم عکس اول یه مدت عکس پروفایلم بود. خیلی دوستش دارم..

منم گل نرگس دوست دارم

اجازه خانم؟
جای شما سبزِ سبز بلامیسر

میدونید خانم؟
بابت همین گل نرگسِ که ؛من عاشق غزل 772 مولانا هستم


منم گل نرگس رو دوست دارم؛شمارو هم بیشتر از گل نرگس دوست دارم

Reza شنبه 12 آبان 1397 ساعت 22:21 http://rezacplus.blogsky.com

گل محمدی در دستان گل مامانی

مرسی از لطفت بلامیسر ...گل شمایی ؛مى گول وچهمی جانِ زای

حمید عسکری شنبه 12 آبان 1397 ساعت 19:47 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلام...
ایره غوغای عکس هیسه
واااای توراکونه آدم او لاکو و گول نرگیس
این بارووون وااای
امو بالاخره یته باروون داریم او بنده خدان که سال ای سال باروون رنگ نینن رحم بکن.

آخ گیجا گیجا کونیم برا امی کلا بزایم پنجره
در کورارا بو

سلام و عرض ارادت
وقت شما بخیروخوشی...

خدای من:)))ئی مهندس چی چی گونه:)))

دراورا نابون، اورا

مرسی از حضور تون

بهامین شنبه 12 آبان 1397 ساعت 15:43

من عاشق گل نرگسم
بوی عطرش از عکس هم حس میشه

عزیزززم
باشما موااافقم
توی باغچه خودمونم بوته اش سبز شده و
ازپشت پنجره دید میزنم،که امسال؟گل دهی داره یانه؟که نهایتا از مش قاسمِ گل فروش،دسه دسه نرگس می خریم

من:) شنبه 12 آبان 1397 ساعت 14:27 http://yebargesabz.blogsky.com

سلام بانوجاان
به به ... بله هر گلی بوی خودش روداره

گلای نرگس ما هم یه یک وجبی هست که قد کشیدن... ببینیم کی گل میدن:)

ایامتون همیشه شادو دل تون همیشه خوش

سلامممم به روی بهتراز ماهتون

بلی ..(یهو خنده ام گرفت من جانِ جانانم)داشتم عرض می کردم؛ هرگلی بوی خودش رو داره

گلای نرگس باغچه تونو دوست دارم البته شمارو بیشتر دوووست می دارم

فدای شما؛همه ایام شما نیزهم شادو
دل تون خوش خرم بادا....

اسماعیل بابایی شنبه 12 آبان 1397 ساعت 13:55 http://www.fala.blogsky.com

خ
زنده باشید و پایدار بانو!
همه مهر و لطف هستید همیشه.
خوا نه کی؛
سبز و جاری باشید همیشه.
معلمی کار دشواریه و امیدوارم به کمک خدا از پسش بربیام...
خیلی خوشحالم که سپیدرود داره همونی می شه که همه ی دوستدارانش توقع دارن.
امیدوارم پرسپولیس در بازی برگشت جبران کنه و قهرمان بشه.
ماندو نه بی و روژ باش!

دکتر شنبه 12 آبان 1397 ساعت 12:13

فدای باران باانو منم عاشق گلِ نرگسم
بوش مثل خودت ارامش میده

خدانکنه دکترجانعزیز دل باران؛زنده سلامت باشید و شااااد

مرسی از لطفت تون،خیلی مرسی

کیهان شنبه 12 آبان 1397 ساعت 10:10 http://mkihan.blogfa.com

گرم یاد آوری یا نه من از یادت نمی کاهم

به به؛سلام و عرض ارادت خدمت شما، امیر کیهان برارِ عزیزو گرامی ام

مهشید شنبه 12 آبان 1397 ساعت 00:43

دوست دارم هزار چندانت
همان شعر اول کار من را ساخت، اون عکسهای زیبا و هوای بارانی که جای خود دارد

بله بلامیسر؛دوست دارم هزار چندانت

عزیز همیشه و هنوزی مهشید خاخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد