<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عنوان ندارد!

 

 قصورِ عقل کجا و 

قیاسِ قامت عشق !....

تو هر قبا که بدوزی به قدر ادراک است...


*هوشنگ_ ابتهاج



**اجی منم ازاون دم پایی ها داره،همون  رنگ و همون سایز:)

هروقت  پاهاشو میشوره و

توی حیاط راه میره ...؛انگاری بچه قورباغه ها تو برکه ان و 

زدن زیرآواز:)

اونم چه آوازی؟آوازهای دم غروبی:)



نظرات 9 + ارسال نظر
من:) چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 21:12 http://yebargesabz.blogsky.com

سایه شون مستداااممم

قربانت عزیز دلممممم

خدا شما رو همراه عزیزان عزیز تون حافظ و نگهدار باشه

لبخند ماه چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 14:09 http://paaezaan.blogsky.com

ما به مامان بزرگ میگیم باجی

باجی
آباجی هم شنیدم،خوشم میاد ازاین لحن

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 23:10

ای جانم چه عکس خوبی

جان تان سلااااامت عزیز دلم

چکاوک دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 23:09 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

ای جان
چه نوستالژیک بود صدای آواز دنپایی

پاینده و سرفراز باشی

جان تان سلامت عزیزم
خیلی خیلی خوش آمدید ،صفا آوردین بانو

فدای شما بشم؛درامان خدا سلامت و خوش باشید

بهامین دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 22:34 http://notbookman.blogsky.com

ببخش باران جانم
من تسلطی به گویش زیبایی گیلکی ندارم
چه سوتی وحشتناکی دادم
ببخش باران جانم

فدای شما بشم من؛شیمی جان قُربان بلامیسر

اتفاقا باعث شدین کلی لبخندم بگیره
دست تون درد نکنه،سوتی خوشمزه ای بود
می دونید؟اجی حدودِ هشتادوچند سالشونه ،که وقتی به دنیا میان ،مامانشون فوت می کنه و
چند ماه بعد پدر شون و....که اجی رو خواهر بزرگتر شون که چند سال پیش فوت کردن بزرگ میکنه...

خلاصه اینکه،مرسی بابت کامنت تون،خیلی بامزه بود


خدا خواهر گل شما رو همراه خواهر گلش حفظ کنهههه

این چه حرفیه،شما ببخشید من گیلکی فارسی و ..قاطی پاتی می نویسم.
جان تان سلامت و دل تان خوش عزیز دلم

بهامین دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 20:23 http://notbookman.blogsky.com

خدا خواهرتون حفظ کنه باران جانم
جقدر این خنده داخل تصویر قشنگه:) نگاه میکنی خودتم لبخنددمیزنه

جان تان سلامت عزیز دلم
خدا شما رو همراه عزیزان عزیز تون حفظ کنه بلامیسر

بهامین جان؟من خواهر ندارم یکی یک دانه هستم
منظور از اجی مادربزرگ هستن.مامانِ مامانم=اَجی

خیلی ،منم لبخند شونو دوست دارم
بله ،منم لبخندم میگیره :)

ممنون از لطفتون بهامینِ عزیز دلم

دکتر دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 17:54

فدات باران جونم خیلی ممنون .
چرا شما اینقد خوبی اخه ؟ همش ادمو شرمنده میکنی با مهربونیت .
اسم باران برازندتونه باااانو .

خدا نکنه عزیز دلم؛جونت سلامت بلامیسر
دشمن تون شرمنده دکترجانِ جانانم
الهی که سلامت و خوش خرم بمانی برای مااااا

reza دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 09:24 http://rezacplus.blogsky.com

یاد آجی خودم افتادم. همیشه مینشست سر یک بلندی و پشم گوسفند را میریسید. خیلی کار سخت و پر حوصله ای بود.
یادش بخیر.
از اون دمپایی ها که من هم داشتم یه زمانی!

سمت ولایت ما گوسفند نیست و
اجی اینا حصیر می بافتند،ولی روستای بالادست پشم ریسی رو دیدم و
باشما موافقم؛ خیلى کار سخت و حوصله سر بری هست.خصوصا برای من

میدونی آقا رضا؟حقیقتش اینه که،وقتی اجی دمپایی هاشو پایین پله درمیاره ،شب های بهاری قورباغه ازشالیزار بپر بپر کنان میادو
خودشو توش قایم میکنه،...
واسه همین من از اینحور دم پایی ها خیلی می ترسم
اخه یه شب داشتیم از میسر شالیزار رد می شدیم و
یهویی من احساس کردم ،پشت پام یه تیکه یخ هست و
جیغ بنفش زدم
جیغ بنفش!اونم اون وقت شب و سکوت سرزمین پدری...که خودمم ز بازتاب جیغم وحشت کردم

کیهان دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 07:54 http://mkihan.blogfa.com

خداوند شما ها را برای آجی و آجی را برای شما حفظ فرماید.آمین

مرسییییی برار جان
خدا شمارو هم برای خانواده و خاخورت حفظ کنه،آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد