<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ازمیان هاتویی هایِ اویتامن...

 ~~~~~

~~~~~~

 ~~~~ اون قوریِ سرامیکی ، کاهویی رنگ ؛سلیقه ی مردشریف هست.باتشکر فراوان 

~~~قبلا راجب رنج عاطفی  کله گب زدیم(کله گب=گفتوکردیم) یکی از آن رنج ها...شنیدن و دیدنِ بیتابی هاى نوه خانم همساده؛مهرسانا بانوست...که مامانش نیست .ومن رنج میبرم .البته مادربزرگ و خاله جان و دایی جانش تماما در خدمتش هستن..دست شونم درد نکنه. ولی ایشون مامانشو میخواد .مامان شو میخواد.مامانشو....

القصه ؛اینجا تصاویر بچه و....زیاد پیدا میشه. بدلیل اینکه من بچه ها رو خیلی دوست دارد.همین طور دنیای بچه ها رو خیلی دوست دارم.(خودمم دایم توهمون دورانم...) دیدن و گفتگو کردن و بازی وتماشای کارتن با بچه ها رو خیلی دوست.سربه سر گذاشتن بچه ها رو خیلی دوست دارم.(البته خیلی هم خوششون میادوگرنه آزار کسان در دل مان نیست.خدایا خودت بهتر واقفی...)

فلضا ازبرای  والدین بی مسئول نا آگاه هیلوکوبتری متاسفم.خیلی...(سرچ کنید والدین هیلی کوبتری گوگل بهتون میگه چه والدینی هستن )..القصه؛دوست عزیزی برای من مرکز ناباروری معرفی کردن (یعنی روزمونو ساختن) ممنون از آدرس و باقی توضیحات لازم....خیلی ماهین.خیلی عزیزین...خواستم تشکر وسپاس نمایم ازشما:))

~~~~~باتشکرفراوان از خانم همساده...اکرم خانم اراکی بسیار مهربان ودوست داشتنی...

~~~~~

تصویر فوق؛گوشت کبابی کل ورزا ؛یک عدد پیاز رنده شده...نمک وفلفل سیاه و مقدار ناچیزی زردچوبه. خوب ورز که دید..با اندک روغنی چونش نمایید. سیب از نوع زمینی اش..خلالی ومغز پخت سرخ شده ..به انضمامه دو عدد گوجه فرنگی دایره دایره بریده شده و نمک پاچیده شده...در تابه ای چیده نمایید مقداری روغن تا سرخ شود...یک قاشق چای خوری برب گوجه ..همراه دو قاشق زعفران آب شده  +یک قاشق غذاخوری آب لیمو..باشعله ملایم بگذارید یک ساعت بماند..تا که سس کتلت ها جا بیفتد...البته بهش میگن شامی.طعمش مثل همبرگر مخصوص هست.منتهی شامی رو آب دار وپخته شده درست میکنن....که همراه پلو مجلسی ...تناول نمایند.سالاد کاهو همراه روغن زیتون وصد البته یک مشت زیتون هسته جدا میان سالاد...توصیه شدت و صد البته نوشیدنی ماء الشعیرا ز نوعه استوایی.... 

+میدونید!؟قرار بود قیمه پدر مادر دار بپزم. برای ناهار(دلتون نخواد خیلی دلم میخواست یعنی عطر وبوش پیچیدهدبود تو ذهنم کلافه ام) .ناهار مونو تناول نمودیم و... هفت شب شام مونم خوردیم...دور ور بیست وسی نخ دندون ومسواک مونم کشیدیم و..دیدیم در میزنن!؟؟؟!!!!گفتیم بله!؟گفتن خیرات آوردیم...دختر شیخ شکور بود.نوه خانم همساده.تشکر و....اومدیم و در ظرف یک بار مصرف رو گشودن نمودیم چون () پلو خورشت بود.خورشت قیمه. من ناهار چی خورده بودم!؟قرمه سبزی پدر مادر دار...همراه گوجه نصفه و بادمجون سرخ شده و سالاد شیرازیه پر نعناع.یعنی تازه یادم اومد بجای قیمه، قرمه پزیده بودم.متعجبم!؟کسی هم نگفت؛چرا قرمه!؟کو پس قیمه؟!؟ به قول مامان  جان تره گم که =بهت میگم که.تو مست شیدایی ؛تی کله پوکا بسته=کله ات پوک شده. والا..()خلاصه اینکه ؛درحال نخ ..سپس ها مسواک  لحاظ نمودن بودیم که ؛شنیدیم گویا مادرباران به اون درجه ی مستجاب الدعوه ای رسیده...باید جهت گیلگیلی خدمت شون رسید ()


نظرات 11 + ارسال نظر
مترسنج جمعه 1 دی 1396 ساعت 23:00 http://dar300metri.blogsky.com/

ایییی بابااااا...
فراموش کنین اون گل وحشی رو:))))

یک زمانهایی آدم بعد تعریف کردن قضیه ای؛ ....فراموشش میکنه.
منم عاشق گل پامچال .
ازاون ورم عاشق گل بادمجون(بنفش رنگه )
بعدم لحن پرسش شما.
ایییی باباااااا....

مترسنج جمعه 1 دی 1396 ساعت 22:04 http://dar300metri.blogsky.com/

منظورم این بود که برای نمود داشتن بیشتر عناصر نزدیک(قوری و چای و..) از عناصر دور استفاده بشه. پس زمینه سفید یا ... با رنگهای متضاد یا مکمل که کمک کنن به بهتر دیده شدن قوری و ...

ببینید بالاسر نظر اول شما اون کامنت گل وحشی بود ..به من حق بدین منظور تونو یک جور دیگه توضیح نوشتم...
ولی خیلی ممنون از توصیه و تذکر شما.

مترسنج جمعه 1 دی 1396 ساعت 21:06 http://dar300metri.blogsky.com/

اون قوری و چای بک گراند کم داره. یه بک گراند روشن(دیواری سفید یا چشم اندازی روشن)

درسته .دیواری سفید که میز بهش چسبونده شده.چشم اندازنداره .چون کوچه اس. البته سمت چپ اون تقویم رو میزی ای که قابل شهوده..پنجره شرقی هست...که منظره اش درخت انبه ای هست که توی حیاط مادربزرگ مهرسانا بانو با عطربوی بینظیرش مدهوش مان می کنه..
البته چندین آپارتمان دور ورش هست...که پنجره به قد یک بند انگشت باز بمونه کفایت میکنه ...
:

فرانک چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 18:20 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

اصلا این بلاگ اسکای خیلی خره...

باز صد رحمت به بلاگ اسکای...پرشین خیلی نامرده...

mhm چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 12:38 http://yamahdi1369.mihanblog.com/

نمیدونم چرا هرجا اسم مهشید میاد یاد عشقم میفتم نامرد رفت

ازاین دست رفتن ها خیلی برای دوستان وآشنایان....پیش اومده.که وقتی چند سال بعد دیدیمشون ...شاکر بودن.میگفتن ؛خدارو شکر که فلانی گذاشت رفت.خداخیرش بده .الهی هرکجا هست خوش باشه....
الهی شما هم جزء همین هایی که عرض کردم براتون باشید....

MHM چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 12:37 http://yamahdi1369.mihanblog.com/

سلام خدا قوت

سلام بر شما.ممنونم

Sabi gol سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 20:16

به به پست خوشمزه ای بود و چیزهای جدیدی یاد گرفتیم.
پدرو مادر هلیکوپتری!!! باید سرچ بزنم ببینم چیه قضیه:)
:-*:-*:-*

شما لطف دارین عزیز دلم:-*:-*:-*صبیره بانویرمحجوبم
بله.والدین هیلکوپتری سرچ کن گل زیبای من
:-*:-*:-*:-*

مامان سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 16:39 http://maman.blogfa.com

سلام خواهر گلم
الهییییییی...
خواهر چه خبر ناراحت کننده‌ای صبحی بهتون دادن!!!!؟؟؟؟
خدا به دل زاکانشون رحم کند و سلامتی بهشون عنایت کند.
خواهر اونقدر ناراحت شدم که ...
الهییییی
خدا شفاشون بدهد
خواهر سیاهدانه بکوبند با عسل، قوای بدنیشون را افزایش میدهد، حتما هم روزی یک ویتامین ای میل کنند نمیگذارد سلولهای سرطانی تو بدن منتشر بشود.
یا خدا
عجیب حس کردم اون روز ناراحتین...
خواهر جان مهشید اومدن تهران بگین شاید من هم بتونم کمکی کنم...
لطفا من را بی خبر نگذارید...

سلام عزیز دلم :-*:-*قوربونه.اشکهاتون مهشیدی گلم
ان شاء الله...با دعای دوستان عزیزی چون شما .....الهی آمین مامان مهشیدم
عذرمی خوام که ناراحت تون کردم.خیلی عذرمیخوام
ممنون ..خیلی ممنونم...چشم حتما بهتون خبر میدم.....
پناه بر خدا....

سلام بانو

عالی

موفق باشید

سلام بر شما
خیلی ممنون تون
سلامت بمانید و...

پگاه پرواز سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 11:10 http://twilight1371.mihanblog.com

سلام باران جان عزیز خوبی؟ خسته نباشی؟ پستت بسیار زیبا خیلی لذت بردم ممنون مثل همیشه خیلی عالیییییییییییی بود سپاس فراوان موفق و شاداب باشی

سلام به روی ماهتون.جان تان بی بلا عزیزم.الحمدالله .ممنون ز احوال پرسی شما
خیلی ممنون تون

طیبه سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 10:37 http://almasezendegi.mihanblog.com

اول چه قوری زیبایی چه خوشرنگ
دوم عاشق عشق مادرانه هستم
سوم:نوش جانت هم دستپخت خوشمزه یخودت هم خیراتی همساده
چهارم:تو که مست شیدایی

سلیقه مرد شریفه دیگه..(قابلی نداره عزیز دلم).نثبت به چوپان خوش سلیقه تره
دوم ؛نوش جووووووون تون
سوم؛خیلی مخلصیم
چهارم؛

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد