از پنجرهhttps://m.soundcloud.com/masoumeh-mashinchian/fwdpbto1ipx6
غروب را به دیوار کودکی ام تماشا می کنم
ای شاخ گل که در پی گلچین دوانیم
این نیست مزد رنج من و باغبانیم
پروردمت به ناز که بنشینمت به پای
ای گل چرا به خاک سیه می نشانیم
دریاب دست من که به پیری رسی جوان
آخر به پیش پای توگم شد جوانیم
گرنیستم خزانه خزف هم نیم حبیب
باری مده ز دست به این رایگانیم
تا گوشوار ناز گران کرد گوش تو
لب وا نشد به شکوه ز بی همزبانیم
با صد هزار زخم زبان زنده ام هنوز
گردون گمان نداشت به این سخت جانیم
یاری ز طبع خواستم اشکم چکید و گفت
یاری ز من بجوی که با این روانیم
ای گل بیا و از چمن طبع شهریار
بشنو ترانه غزل جاودانیم
. . .گفتی بنویس
من شمال زاده شدماما تمام دریاهای جنوب را من گریستهام. . .
"سید علی صالحی"
بعد اینکه مولود رو لیف و آب کشی میکنن.
وقت پوشوندن لباس هاش،
خواب آلود؛ خمیازه های کِشدار می کشه.
این خواب و
آن استحمام ماساژ طور و
چند قلپ مهرمادری؛به رشدش خیلی کمک می کنه.
وجین هم
برای بوته های بیست و چند روزه ی شالی،
حکم لیف و ماساژه،.. مولودِ.
والحمدالله وجین شالیزار به خیر و خوشی تمام شد و
بوته های شالی ،،
خوش خوشانِ شونه:)
پ.ن:
مبادی فلسفة منطق
فلسفة منطق مانند هر علمی مبادی تصوری و مبادی تصدیقیای دارد. مبادی تصوری فلسفة منطق همان مصطلحاتی است که در این علم به کار میرود، و شاید تا حدودی بتوان گفت مبادی تصوری فلسفة منطق با مبادی تصوری علم منطق یکی است. اما مبادی تصدیقی فلسفة منطق متنوع است: دستهای از این مبادی عاماند و در هر علمی کاربرد دارند؛ مانند اصل امتناع تناقض و اصل علیت؛ و دستهای دیگر خاصِ مسائل مطرح در این علماند، و از آنجا که مسائل فلسفة منطق جزو مسائل علوم مختلف، از جمله هستیشناسی (متافیزیک)، معرفتشناسی، فلسفة ذهن و...، هستند، مبادی خاصِ مسائل آن علوم، مبادی فلسفة منطق نیز هستند.
ای باد!
ای صبور ترین سالک طریق
ای خضر ناشناس
که گاهی به شاخ بید
گاهی به موج و
برکه و
گاهی خواب گرد
دیدار می نمایی و پرهیز می کنی....
پ.ن؛
اجی سلام رساند و
گفت:"ایلاهی،اول تا آخر برج جان ساق و دیل و خوش و رزق و روزی فراوان بدارید ."
..
...
نسترنhttps://www.narinflower.com/%DA%AF%D9%84-%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D9%86/