<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بیست وهشت دی یعنی؛28 هزار آرزو

 ~~~

~~~~

 به دادای من ،میگم؛رفته بودیم زیست خاور ...مثل اون دوتا نشستی روی زمین و مشغل تماشای برنارد شدی. چوپان دید همه نگا میکنن و لبخند میزنن .خودشم اومد کنارت نشست.یعنی کم مونده بود مثل اونی که درازکشیده..بس  که رفته بود تو فاز برنارده..……غش غش میخنده.میگه؛منو با چوپان تنها گذاشتین یادمه.خیلی کیف داشت.کلی بالش بهم پرت کردیم() برنارد که تموم شد دادا بلند شد گفت بریم؟چوپان بهش گفت؛ بعدی رو نبینیم!؟نه .بریم.ولی تام وجری هستا!؟دوباره دادانشست.آقایون!؟بلند شین بریم !!...که بحمدالله رضایت دادن که بریم.تو راه چوپان بهش گفت؛بچه ها تازه داشتن دور مون جمع میشدنااا..گفت؛ خیلی عبدی .چوپان هارهار خندید....جامه پرتاب بالش حال تو میگیرم:/

~~~~~

~~~~

گاهی وقتا بیخابی از حد مجازش عبورمیکنه/گفتیم چه بهتر_ازمسیر مخفی یادها رفتیم به دوازده سال پیش.همون روزها و ...نمی دونم چه ساعتی بود...انگار رفتم پذیرش...بعددوتا خانوم بالا سرم بودن..گفتن نفس بکش ..تا ده بشمار....دیگه چیزی یادم نمی یاد .خوابیدم.خیلی خوب خوابیدم.ولی یادمه...داشتم میشموردم روبروم یه ساعت دایره ای بود.هفت ونیم بود...سه چهار پنج ....که خوابیدم...وقتی هم بیدار شدم ؛اینجا رو خوب میشناسم .دوبارقبل تر اینجا بودم. اینجا رو بهش میگن ریکاوری .یه ساعت روبروم بود.یک ربع به دوازده.چشامو بستم.صدای بدو بدو آمدن های یکی میاد.صدا قطع شد.صدای نفس نفس زدن میاد.چشامو باز میکنم. یا ابلفض این دیگه کیه!؟نمیشناسمش!گفت؛شما مارو کشتین خانم.کجا بودین!؟اینو با یه لحن وفیگوری خنده داری گفت.من دستام بسته بود.اکسیژن وصل بود.چطور می تونستم پاسخ گو باشم؟ داشت دست شو می  آوردسمت صورتم  ....بالبخند چشامو چاله کردم

که وقتی اکسیژن برداشت .گفتم؛بله.شما خوبین؟!؟نمی دونم چرا خنده اش گرفت.ماسک مغزپسته ایش رو کنار زد و خندید....

~~~~

~~~~~ای نهال سبز تازه /ای عزیز دل مادر:-*

~~~~منودادا +نرگس بانو؛ همین الان یهویی:O

آغا چوپان ...یعنی رفیق باب دل. یعنی همون گرمابه گلستان.یعنی یه سطل  پاستیل دولپی.

خلاصه اینکه؛

عشق عبارتیست از نیرویی که مرا،علی رغم منافع و مصالحی که زندگیم بر آن نباشد ..به فدا کردن همه منافع،همه مصالح وحتی زندگیم  و "بودن " خودم ،برای بودن دیگری برای بودن دیگران ...وبرای ایده آلی که برآن عشق می ورزم ،ولو خودم نباشم 

دعوت میکند..  ومن به آن عمل میکنم وبه این ندا پاسخ می دهم.

(چهار زندان انسان...دکتر شریعتی)

خدایا از عمرمن بکاهو به عمر عزیزانم ب افزون.آمین

نظرات 5 + ارسال نظر
پگاه پرواز شنبه 30 دی 1396 ساعت 07:30 http://twilight1371.mihanblog.com

سلام و درود فراوان به شما باران عزیز و مهربان به به چه پست و چه عکس هایی..... بسیار بسیار عالیییییییییییهههههههه لاییییییک........ در پناه حق موفق....و پیروز باشی

سوده جمعه 29 دی 1396 ساعت 13:43

سلام ننه بارن قشنگم
من خوبم به خوبی شما
مثل همیشه باید ی هفت هشت ده باری متن رو بخونم تا بفهمم
البته با توضیح درباره ی چوپان این میزان به 2 بار تقلیل پیدا کرد
نمیدونم چرا اینقدر سخت شده.
خب بازم جای امیده !
بله عشق! عشق همون دوست داشتن فوق حرفه ای که هیچ جوره قابل توصیف نیست.
و عشق به طراوت باران دیگه جای خودشو داره
و این بسیار خوب و دوستداشتنی!

سلام به روی ماهه نوه گلم
الحمدالله...که خوبین.شکر.الهی شکر
شکر خدا؛منم خوبم عزیزم...
هفت هشت ده بار
چوپان داداش کوچیکه ام هستند.مادربزرگ مرحومم این اسم رو روش گذاشته بودن

عزیزم:
ممنون از حضورتون

صبیره پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 22:31

سلام
خوبین بانو جان؟ احوالتون چطوره عزیز دل
به به چه نرگس بانو های زیبایی

انشاالله سالم و سلامت در کنار اعضای خانوادده باشین...
هیچ زمان دیگه لازم به رفتن به اتاق عمل و بعد اون ریکاوری نباشه...

چه پاستیلایی... نوش جان

دووووستتووووون دارم...

سلام
سلام بر شما عزیز نازنینم

فدای شما الحمدالله خوبم.ممنون ز احوال پرسی شماضمنا؛تی جان بی بلا بلامیسر
ممممممم.... جای شما خالی خیلییی معطرهستن

ممنون.خیلی خیلی ممنون ومچکر.ایضا شما عزیز همراه عزیزان عزیزتون درپناه خدا سلامت بمانید و شاد

منم خیلییییی دووووووووستتون میدارم
خدایا شکرت.الهی شکرت

سوده پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 21:38 http://www.nabzekhial.blogfa.com

سلام ننه باران قشنگم۰ خوووبی???
اومدم حاضری بزنم۰ دوست داررررمممم۰
سرفرصت میامممم
فعلاااا

علیکم سلام
نوه گل م
قندو عسلم
شکرشکرم
الحمدالله.خوبم.مرسی.
ممنون ننه.ممنون که احوال مو پرسیدی
درپناه حق

لیلی پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 19:36

مادر باران این چیزهایی که نوشته بودید من یه جا دیدم
دقیقا در همین سایت دیدم
جالب نه؟
این روزا زمانم با من شوخی داره خخخ

اگه شما میفرمایید یه جا دیدین یقینا دیدین

آره.خیلیییی.
چون ذهنم گاهی مثل گاوا آدامس میخوره
تی فدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد