<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

غروب سپید رود؛عکاس_مرد شریف

 

نظرات 15 + ارسال نظر
میم! سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 23:42 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

ایشالا ...ایشالا...

غروب در نفس گرم جاده خواهم رفت...

نفس عمیق؛دکتر جان
پیاده آمده بودم پیاده خواهم رفت....

میم! دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 23:54 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

چهههععع عکسسس قشنگییی...دلم یهو یطوررری شد...یه طور عجیب غریبی...

ان شاءالله سفر بیخطر قسمت تون بشه؛یک روز دم غروبی روی همین پل ،بایستید و غروب و انوار فضای سد رو تماشا کنید...
قطعا تو دل تون ؛همین کامنتی که برامون نوشتی ...مجددا تجربه اش میکنید...

Reza پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 07:27 http://rezacplus.blogsky.com

چه منظره دلگیر و زیبایی. چه سلیقه و استعداد خوبی دارید شما.

شیمی لطف قوربان.

حمید عسکری چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 07:09 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلام صوب بخیر
ایجور عکسن نینی امره هوایی کونی
چند روزه کیاکلایه سل کول نشوم نیسام اورا مجبورم امروز اول بشوم سل کول شان سر
نکون تره تی پیلاپیره جد قسم امی همرا ایجور نکون با ای عکسن مردوم هوایی نکون

سلام برشما آقای عسکری عزیز
صبح شما هم بخیر و نیک،..
الهی،..خیلی خیلی معذرت خامه.خیلی ببخشید.
دایی حمید؟تره بوخودا سل کول شونی خیلی مواظب ببون ،امو ایجور دایی با ایجور شبات پیشانی ؛دِ پیدا گودن منِمی
تره تی پیلاپیره جد قسم ،جان تو جان خودی خودت

کیهان چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 06:42 http://mkihan.blogfa.com

اییییییییییی خاخورررررررررررررر اولن مرسی از این همه تعریف
دومن آن عکس که در غروب گرفته شده منتها هنوز خورشید بازیهایش را کامل در نیاورده
اما می بینی که در عکس مستقیم خورشید هست یعنی در همان لحظات هم می شد به خورشید مستقیم نگاه کرد!
پس در اون عکس هم علاوه بر ما غروب خورشید خیلی نمایانتر است
باز هم مرسی برای همه دعا های خوبت و همه خوبی هایت
عزیز حالا و همیبشه ما هستی
=============
یه چیزی بگم بخند:روزقت ما میایم شمال(مخصوصن انزلی چونکه من انزلی و مردمش را خیلی دوست دارم نمی دونم چرا آنجا یه حس نستالژی عجیبی دارم) هر وقت ایشان با مردم وارد گفتگو می شه همه فکر می کنند که ایشان شمالی هستش!از نظر قیافه کمی شبیه هست ولی بنظرم بیشتر لهجه اش شاید!
بهر حال در همه مراحل خرید هیچگاه مثل یه غریبه با ما بر خورد نمی شه و جالبه بدانی که فروشنده ها گیلکی با ما خرف می زنند البته با ایشان و من هم سعی می کنم حرف نزنم!
ماهی دودی خرید کردیم فروشنده رفت بهترینش را آورد ...برنج دودی فروشنده گفت برو فردا بیا اینها برای شما نیست ...
به هر حال ما ککه کلی ذوق می کنیم در اینگونه موارد
شادی تان تا همیشه .آمین

خوب ،..من همه ی حواسم پی سیمای مبارک بانوی شما بود.
الان که دوباره دارم به تصویر نگاه میکنم،متوجه خورشید و آن قایق و حتی حظور شما شدم
ایشان هیچ کم از خورشید ندارن
سلامت باشند و باشید

_______
منم انزلی و مردمانش رو دوست دارم.وبا شما موافقم،که برخوردشان خیلی خوب است وبسیار ها خوش گفتگو هستن

بانوی شما از نظر قیافه خیلی شبیه بانوان گیلک تبار دو رگه هستن.یعنی گیلک و کرد
حیف که از توی عکس نمیشه لحجه شنید
ولی بنظرم،فن بیان شان بسیارها ،میزان و موزون است.که واژه ها را برای تکلم قدو وزن میکنن و..واین یعنی ادب و متانت شان دوصد چندان در قیافه شان تاثیر گذار تر است و هر شنونده ای را برآن وا میدارد ،ازسر ارادت واحترام حرمت ،تکریم شان نمایند...والاغیر
بله،با این اوصاف ،قطعا می گویند؛ برو فردا بیا اینا برای شما نیست...
وقطعا حظور شما مانع آن است که ،
دست به سینه و به حالت تعظیم به ایشان بگویند که؛بانو ؟اجناس مغازه ما،در مقابل ادب و متانت شما خیلی خیلی ناچیز است.
بااحترام فراوان

آره امیر کیهان برارم،برداشت و نظر کارشناسی من ،پس از تماشای تصویر ایشان و گفته های شما ...اینگونه است ولاغیر.
ومن هم بسیارها ذوق کردم،از داشتن چنین زن براری
خدایا شکرت

+میدونید؟این که گفتم حضور شما مانع است...قد وقامت تان بسان بادی گاردهاست و آن آپرکات ؟و...
که خدای نکرده ،خدای نکرده؛ برداشت اشتباه نشود.
خصوصا حرف هم نمی زنید،ترسناک تر میشود والا.

beny20 چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 02:29 http://beny20.blogsky.com


ما اهل "ناحق" نیستیم
بنی تنها بماند ...

اینجاس که شاعر میگه :
ای ابر ارغوانی
ای زیبای بارانی
تو رو به یاد دارم
حتی در هوای طوفانی

ببین معلومه شاعر همین الان این شعرو گفته :/
اگه شعر خوبی نشده .. لطفا نگاه ساعت کنید
آره دیگه شاعر خوابش میاد

نگاه ساعت کردم؛
2:29بامداد ،6 تیرماه ۱۳۹۷.
شیخ؟توی این ساعت ؟اینجور فلبداهه شاعری؟طیب طیب الله،احسنت باریکلا به مابقی ساعات

ای شیخ خردادی
ای پاسبانِ آب و سرسبزی
ای از خدا رسیده
ای که همه تن طلایی
طوفان حریف تان نیست
وقتی که ناخدایی
ای از خدا رسیده
درعین بی ریایی
خردادی دو پیکر ،توهدیه خدایی ::

بچه ها؟هیس! شیخ خوابیده

روشن چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 01:36 http://roshann.blogsky.com

نارنجی خوشرنگ :))
تازه یادم اومد چندتا غروب گذشت و یادم رفته به آسمون نگاه کنم..

نارنجیِ پرتقالی:))
عزیزم دلم
طلوع و غروب های آسمون زندگی تون؛پراز سکون آرامش

beny20 سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 16:38 http://beny20.blogsky.com

میگم اونجا حتی غروبشم ،
قشنگ تر از جاییه که من هستم

به بچه ها بگو عموی خردادی داشتن نصیب هر کسی نمیشه ....

و لذا شوما اگر هنگام نگاه کردن به بازی دیدین عمو فحش داد ،
فحش را تایید کن و بگو احسنتوم

#همیشه_حق_با_عموی_خردادیه

درست می فرمایید،
فلضا ؛اون جایی که شما هستین،
قشنگیش به حضور خودِ خردادیِ شماست

خاطر مبارک تان جمع؛بچه ها خوووب گوش گرفتن،
مثال عموی خردادی شان،متبسم شکر خند شدن

ولاکن ؛احسنتم و ...طیب الله انفسکم به شما و عمو
#تکبیر
بت شکنی خردادی
خط شکنی خردادی
ما اهل "ناحق" نیستیم
بنی تنها بماند
شیخ بنی خردادی
حفی بیستِ خردادی
چوم اسمارتیزِ خردادی
سعدی بفرمود ؛
گوش بگیر خردادی
همین سعادت و توفیق بر مزیدت باد
که "حق" گذاری و "ناحق" کسی نیازاری.

بهامین سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 13:45 http://notbookman.blogsky.com

یکی از تماشایی ترین صحنه ها،تماشا غروبِ
عالی بود تصویر

دقیقاااا؛بهامین بانوی بلامیسر
ممنون از حضور عزیز و دوست داشتنی تون

صبیره سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 11:59

چه آسمون زرد و نارنجی ای...
چه حس غریبی...
دلم گرفت

خیلیییی عذرمیخام ؛صبیره بانوى بلامیسر

mostafa سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 11:07

سلام و درود بی پایان خدمت شما بزرگوار
ممنون و سپاس از حضور گرمتون
چه عکس زیبایی
یاد رودخونه سن ( تو پاریس) افتادم.. یادش بخیر
"‌مثلا من رفتم اونجا "
...
تلاقی اسمون و رودخونه تو انتهای تصویر و رنگ خیره کنندش بینظیره
و این یکی از نقاشی های زیبای خلقته
ممنون از تصویر فوق العاده

سلام و درود خدمت شما آقای مصطفی عزیز و گرامی
خواهش میکنم،من از شما و حضور عزیز و شریف تان ممنون و سپاسگزارم...
بله..یادش بخیر...

مرد شریف(داداشم ) میدونه که خیلی چونان آسمانی رو خیلی دوست دارم،..رفت و برام عکس گرفت و... خوشحالم که خوشتان آمده؛
وممنون از نظرخوب و دقیق تان

بسیار زیبا و دوست داشتنی

بسیار ممنون و مچکرم؛سین بانوی معطر احوالم

سپیده سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 10:38 http://detari.blogfa.com

مگه میشه همچین صحنه هایی. و دیدو لذت نبرد و بیشتر و بیشتر عاشق خدا نشد به خاطر این همه زیبایی ❤

"....وبیشتر و بیشتر عاشق خدا نشد ..."
احسنت برشما.احسنت برشما .
ممنون ،خیلی خیلی ممنونم سپیده بانوی عزیز دلم

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 09:04 http://www.fala.blogsky.com

به به!
چه قدر قشنگه.
واقعا تا قبل از آشنایی با وبلاگ شما، نمی دونستم سپیدرود این قدر قشنگه. برام فقط یه اسم بود!
و یک سوال:
این عکس دقیقا در کجا گرفته شده؟

فرض کنید ؛بجای آن دو تا آقای توی عکس ،من ایستادم.وبه روبرو نگاه میکنم.تصویر سپید رودی که وسیع تر افتاده یادتونه؟به نرده های سمت راست توجه کنید.فکر کنید عکاس انجاست و بجای آن دو:هنور من ایستادم.
این جایی که عکاس ایستاده،دقیقا پشتش به کمر کش کوهِ.
کوهی که در کمرکشش قبرستون هست .
که گفتم؛از آنجا همین جای قشنگ نمایانه و رستوران زندگی زیباست درمجاورشِ...

جلگه ی سپید روددآرامشش بینظیره...

امیدوارم کروکی دقیقی گفته باشم.
وخوشحالم که قشنگ دیدید؛سپید رودُ

کیهان سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 09:01 http://mkihan.blogfa.com

برات فرستادم
این هم عکس زیبایی ست
نمی دونم چرا من هم اینقدر به غروب علاقمندم
همیهش دم غروب عشقم اینه که به آسمان که به رنگهای عزیز در میاد نگاه کنم و برام بسیار لذت بخشه نگاه به مغرب
راستی می دانستی در جنوب قبل از اینکه آفتاب غروب کنه می شود مستقیم به خورشید نگاه کرد رنگی بیشتر نارنجی و ارخوانی و...
خورشید در اینجا هنگام غروب اول دو تیکه می شه وسطش حالتی مانند خطی خاکستری بعد قسمت بالای خورشید ناپدید می شه بجای قسمت پایینش بعد ....
باور نمی کنی چه بازی زیبایی ست چندیدن حالت مختلف در هنگام غروب خورشید می شه دید....

حیف من عکاس خوبی نیستم... یا اینکه کمتر دوربین به دستم هست
خاخور حالا و همیشه عزیز باشی تا همیشه

امیر کیهان برارم؟میدونید ؟چقدر خوشحالم کردین؟میدونید؟
خداوند سبحان دل تونو شاد و پرنور کنه ؛ و نگهدار آن نازنین بانوی محجوب و عزیز دلِ....باشه
عزیزهمیشه و هنوزِ خانه و کاشانه تان باشه.
امیر کیهان برارِ عزیز،خداوند بزرگ ،نگهدار شما و عزیزان عزیز تان باشدآمین
همان طور که گفتم،..مجدداوتکرار میکنم؛مهر شان دوصد چندان و به دلمان نشست.وبسیار ها برای مان دوست داشتنی بانویی هستن که خیلی بلامیسر بودن


خیلی مرسی،بابت تصویر خیلی زیبا.دست گل عکاسش درد نکند


نه والا.نمی دونستم.مرسی که غروب و آسمانِ جنوب رو برام به تصویر کشیدینخیلی دوستم داشتم،تعریف تونو.ومنتظرم یک روزی روزگاری،که دوست داشتید،...برام از آسمان جنوب تصویر بفرستین،..البته؛بااتشکرات فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد