<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.

 

 من در این خلوتِ خاموشِ سکوت،

اگر از یادِ تو یادی نکنم 

می شکنم.....

#سهراب_سپهری


*

*

نظرات 10 + ارسال نظر
وجدان شنبه 14 مهر 1397 ساعت 19:52 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

سنام بالون!
رفتی ولاحت؟!!

من باتو قهلم

سنام عجیج دلم
بله رفتم و امدم و کلی کار داشتم .
عههه،سرتونو بگیرین بالااااا
تواگه با من قهری؟من که آشتی ام،.... بلامیسررر

کیهان شنبه 14 مهر 1397 ساعت 16:20 http://mkihan.blogfa.com

مرسییییییییییییییییییییییییییییییی از شما خواخور جانم و مرسی از چوپان عزیز و مرسی برای ÷ست فندک
خوب راستش من از صدای باز و بسته کردن این نوع فندکها بسیار ها لذت می برم و چندین نمونه از آنها را دارم
نمونه زیپو اسپایدر-زیپو هانتر-زیپو وست وایلد -زیپو....
چند تا هم دارم که پرزنت هستند و البته با مارک دیگر بجز زیپو
و این نمونه که عکس را گذاشتی بسیار هم زیباست و منو یاد شعریی انداخت که سالها پیش دکتر آرش برای من گفت به نام گرگ باران دیده که داستان شکار چی و گرگ را روایت می کنه.... و من آن شعر را در وبلاگ گذاشتم
مرسی خاخور عزیزم
و مرسی برای همه مهربانی هات.
امیدوارم که خودت و عزیزانت سالهای سال با آرامش و وخوشبختی و سلامتی زندگی کنید و از زندگی لذت ببرید.آمین
آخییییییییییییش دلم برات تنگ شده بود

خواهش میکنم ؛جان تان سلامت و دل تان خوش بلامیسرررر
مرسیییییییییییییییییی از شما بابت لطف و مرحمت تون
وازجانب چون هم ؛خیلی مرسییییییییییییییی
راستش منم به شما رفتم؛که خیلی از صدای بازو بسته کردن این نوع فندکها بسیارها و فراوان ها و بینهایت ها؛لذت می برم وخوش خوشانمان می شود بخدا
ممنون و مچکرم برای معرفی نمونه فندک های خیلی باحال
به به"گرگ باران دیده" کنج کاو شدم بخونم شعر دکتر آرش رو ،لطفا راهنمایی بکنید از کدام سمت سو باید به شعر برسم
باتشکر

این فندک رو دوستی به چوپان هدیه کرده بود،...
که چشِ شوهرخاله ی مارو گرفت و چوپان به ایشان هدیه کرد.
میدونید؟چش منم خیلی گرفته بودتش،..خصوصا بابت اون گرک ها::
شیمی لطف و مرحمت قُربان ؛امیرکیهان برارِبلامیسر
بابت دعاهایی که درحق ما کردین ؛خیلی مرسییییییییی برار جان
وهمچنین شما عزیز برارِ خیلی عزیزم

دل به دل راه داره؛دل منم براتون تنگ شده بود،دل چوپان و مرد شریف هم همین طور ؛الهی شکر برای داشتن عزیزانی چون شما،خدایا شکرت،الهی شکرت

کیهان شنبه 14 مهر 1397 ساعت 15:40 http://mkihan.blogfa.com

سلام آبجی گلم
نگرانتان شدم برای بارندگی های اخیر و سیل.
امیدوارم که مشکلی پیش نیامده باشه.
و متاسفم از ضایعه ای که برای هموطنانم در شمال در اثر سیل بوجود آمده.
شادی هایتان همیشگی و ایام به کام!

سلام بر شما امیرکیهان برارِ عزیزم
ممنون از احوالپرسی تون؛شکر خدا خوبیم بلامیسر
بسیارممنون و سپاسگزارم....

سلام باران جانم خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود

شورم خوبه؟

سلاممم
جان تان سلامت عزیز دلم
دل منم براتون تنگگگ شده بود و ...


آری آری
شور تون خوبن و سخت مشغول درس مشق شونن ..
به امید حق؛ بعد اتمام پایه ششم؛می رسیم خدمت تووون

یک زن جمعه 13 مهر 1397 ساعت 22:32

عزیز دلی بلامیسر

مهدی جمعه 13 مهر 1397 ساعت 15:49 http://bivatan.blogsky.com

دانی از دولت وصلت چه طلب دارم هیچ / یاد تو مصلحت خویش ببرد از یادم

به وفای تو کز آن روز که دلبند منی / دل نبستم به وفای کس و در نگشادم ...
دنبال یه شعر دیگه بودم اینو از سعدی پیدا کردم

این شعر رو ؟با صدای همایون شجریان گوش کردین
آهنگ "راست پنجگاه" روعرض میکنم
از حضور شما؛ممنون و مچکرم آقای مهدی

من:) جمعه 13 مهر 1397 ساعت 12:27 http://yebargesabz.blogsky.com

منم همینطور بانوجان...
دلم می شکنه...
اگه یادم نکنه... یادش نکنم...

جان تان سلامت عزیز دلم
دایم دلت شاد و خرم؛ بلامیسر

وجدان پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 22:32 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

یهنی کیلو داله دید میزنه؟!
وای بالون منم نگا کلدم سبزی اولدن بالون
بدو بدو
دو تیلو بلا خودت بخل
شیش تیلو واس من بخل هم آشی هم خولشتی
لفطا پات تن
من میام میدیلم مادل جون
برگه زردالو سه تیلو بلات فلستادم
نوس جون
نه بابا قابل نداله
تو انگذه میخوای سبزی پات تنی پس چیه خشندم

خدای من:))))

دوکیلو واسه خودم
شش کیلو واسه شما؟سرجمع هشت کیلو:))))
والا دروغ چرا؟
با این سن و سالم؛ تاحالا همچین رکوردی نزدم!
اونم کی ؟من؟هشتتت کیلو سبزی پاک کنم
شما از کجا میدونستین؟من ازاین کار خوشم نمیاد و کلافه میشم؟

نه نه
ما از وانتی ها سبزی نمی خریم،
اونا سبزی های فاضلآبی هستن
آخه هشتتتتتت کیلو سبزی؟
شکنجه گر شدی؟

سپیده پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 21:46 http://detari.blogfa.com

چقدر چسبید تی جان قوربان

عزییییز دلی؛تى بلامیسر

بهامین پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 20:32 http://notbookman.blogsky.com


عزیز همیشه و هنوزی؛بلامیسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد