<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

**** 

نظرات 7 + ارسال نظر
مترسنج سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 19:59 http://dar300metri.blogsky.com/

نه به ابر، نه به آب، نه به برگ، نه به این آبی آرام بلند،
...
من مناجات درختان را هنگام سحر،
رقص عطر گل یخ را با باد،
نفس پاک شقایق را در سینه کوه،
صحبت چلچله ها را با صبح،
نبض پاینده هستی را در گندم زار،
گردش رنگ و طراوت را در گونه گل،
همه را می شنوم،
می بینم،
من به این جمله نمی اندیشم!

به تو می اندیشم
ای سراپا همه خوبی
تک و تنها به تو می اندیشم...


با صدای آقای معین و
علیرضا قربانی گوش کردم.

کیهان سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 15:14 http://mkihan.blogfa.com

دقیقن همینگونه که فرمودی ایشان هم تشکر فرمود.
و اما چوب ازگیل"راستش نه من حتا درخت ازگیل هم ندیدم البته میوه اش را چشیدم که چندان به مزاقم خوش نیامد.
فدای خاخور عزیز تر از جان

خوب ..من که علم قیب ندارم،امیر واسم تعریف کرد ،تو ذهنم موند
میوه ی پخته اش؟یا کالش؟رب ازگیل هم هستا
ازگیل پخته شب های یلدا باید سر سفره باشه.ازگیل کال گسِ و مثال خرمالو دهن آدمو

خدا نکهههههه.جانت سلامت و دلت خوووش

کیهان سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 09:40 http://mkihan.blogfa.com

درود و صد سلام
برام افتخاره که شبیه گیله مرد ها باشم.آن هم از نوع خالص اش.
و افتخار آمیز تر اینکه این تشبیه از طرف شما باشه و اشبه به چوپان عزیز که خداوند از همه بلایا محفوظش بدارد.مرد بزرگ و صادق و نازک دل.
و دیگر اینکه نمی دونم چرا من گیلان را خیلی دوست دارم و بیشتر از همه جا انزلی را.هر چند می دانم که رقابتی هست بین رشت و انزلی.
در انزلی من به هیچ وجه احساس غربت نمی کنم اننگار که در زاد گاهم و یا در خانه ام هستم.
و دیگر اینکه:
یکی دو سال پیش ....بگم؟دعوام نمی کنی؟ با چوب ازگیل دنبالم نمی کنی تا بگم
می گم هر چه بادا باد
جونم واسه تون بگه چند سال پیش همینجوری که داشتیم قدم زنان طول یک خیابان را طی می کردیم بی هدف و بی غرض و بی مرض ناگهان چشمممان به یک فرهیخته بانوی بسیار زیبا و متین و موقر و مصداق فتبارک اله احسن الخالقین افتاد...
خوب چه باید می کردیم! حیف بود تمجید نشود از آن همه متانت و زیبایی و وقار
راستش ما هم گره کراواتمان را مرتب کردیم و سینه را صاف نموده با کمال ادب سلامی عرض نمودیم و بعد از شنیدن جواب و فرمایش:
عرض کردیم:بسیار ها از شما سپاسگزارم که اینقدر زیبا هستید!
بنظر شما جواب ایشان چی بود؟
بله آبجی جان این داداش کودک ات همچنان کودک است و هیچ حرفی را در دلش نگه نمی دارد!
فدای خاخور عزیز تر از جان

درود و صد علیکم سلام ها برار جان

شیمی فدا بلامیسر
خدا شما رو هم واسمون حسابی نگهداره،برار جان


منم انزلی رو دوست دارم و
چیزی جز ادب و احترام از مردمانش بیاد ندارم...

بله،منم شنیدم بین رشت و انزلی رقابت و...هست.

ولی خوب.. وقتی میگیم از رشت اومدیم همیشه مورد احترام قرار گرفتیم.باتشکر از تمامی انزلی چی های

ودیگه این که؛
شما چوب دستیِ ازگیل ؟به دست گرفتی
جونت سلامت برار جان
خوب..لابد از شما تشکر کردن و کلی ذوق زده شدن

بله برارم،خواهرت خوووب شناختت ..که شما را قُل دیگر چوپان می داند.
میدونی که؟چوپان وقتی از بانوان تعریف میکنن؟آن طفل معصوم ها می زنن زیر هار هار.
خدانکنه نازنین برارم زنده سلامت بمانی و شاد...

کیهان سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 08:42 http://mkihan.blogfa.com


درود بر فر خنده خاخور عزیز دل برادر
در مورد پست ماقبل!!
بله واقعیت این است که مرد ها (لا اقل خودم که اینطورم)کودکانی هستند که فقط هیکلشان بزرگ شده است!
این را اولین بار رایانا به من گفت!!
کیهان تو کودکی هستی که فقط هیکلت بزرگ شده است (نقل به مضمون)
همینطور کودک بمان!!!
=============================
اینجا خوزستان است!!!! دیروز طوفان و گرد و خاک شدید! بطوری که تقریبن هیچ دید وجود نداشت!
ادارات هم و سازمانها هم تعطیل شدند!
من در طول این سالها این حجم از خاک ندیده بودم باور کنید ! همیشه گرد و خاک بوده ولی این بار تقرین در زیر خاک مدفون شدیم!!!
واقعن عجیب بود!
---------------
و دیگر اینکه امروز از یکی از همکاران شنیدم که هنگام تغییر فصل مقداری گرد و خداک می شده است قدیمتر ها!برام جالب بود! گفتم به این شدت!
گفت:خیر فقط مختصری که نشان می داد هوا تغییر کلی کرده!
خوب... به هر حال ما که پوست کلفتیم و ککمان هم نمی گزد! خاک که سهل است کلوخ ببارد
و دیگر اینکه عزیز هنوز و همیشه مایی آبجی عزیز دل



سلام و درود بر شما
فرهیخته برارِ عزیز دل خاخور

در مورد پست ماقبل؛
یادتونه؟خاطره ی خانم معلم تونو تعریف کردین
یادتونه؟بهش چی گفته بودی

واقعیت اینه که برام خیلی عجیبِ که ،چرا؟شما به گیله مرد ها شباهت داری.اونم گیله مردهایی که ،پدرمادرشون گیلک هستن.مثال؟خودِ چوپان
میدونی که؟من با رایانا موافقم

===================
اینجا گیلان است!!!!دیروز بارش باران پاییزی شدید ،همراه باد پاییزی امروز اما،آسمان ابری و
بارش پراکنده و...

واقعا عجیب و غیرقابل باورِ.ایکاش خوزستان بارون بگیره

ودیگر این که؛
فدای مرام معرفت تون عزیز برارم؛باشى تا همیشه بلامیسر

زندایی رویا سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 02:05 http://http

چه خاکستری!

عزیز دلی زندایی رویا

مهرداد دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 22:01 http://glaryzhan.mihanblog.com/

ابرهای سیاه دلگیرن.
لیکن چون نوید باران هستن ازشان خوشم میاد.
قشنگه.

باهاتون موافقم؛ابرهای سیاه دلگیرن.
آدمُ هزار سال دلتنگ می کنن....
ولیکن با شروع بارش ها ....؛حال وهوای خاصی رو ایجاد می کنن...
البته این همون ابرهایی هستن که،باعث سیل و طغیان رودخونه ها و شکستن پل ها و آب گرفتی شرق و غرب گیلان شد.

مرسی از نظرتون؛چاوانت قشنگ می بینه بلامیسر

یک زن دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 18:16 http://Www.paaezaan.blogsky.com

Wow


اجازه خانم؟ما خیلی دوستتون داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد