<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

سه تصویر!(لاجون_آذر۹۷)

 

 ***

****




نظرات 8 + ارسال نظر
بلاگفایی کهنه‌کار سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 15:40 http://gush.blogfa.com

سلام
خیلی خوبه که می نویسید
اما این روزمرگی ها را به سمت درس های مفیدتر برای مخاطب ببرید بهتره
مخاطب هم بیشتر در وبلاگتون ماندگار می مونه و دنبالتان می کنه
پیروز باشید

من حین سرچی به وب شما اومدم
اما خب مطلب مورد نظر دستگیرم نشد!

شاد باشید

سلام بر شما
خیلی خوش آمدید.
ممنون از راهنمایی شما.
ما اینجا شاگردی بیش نیستیم.تمامی مخاطبین اینجا استاد های بزرگواری هستند، که لطف میکنن و
منِ طفل گریز پای مکتب رو
با زبان الکن تحمل می کنند .

متاسفانه مدتیه که آمار وبلاگ و
سرچ زده ها...ازکار افتاده.
عذرمیخوام که مطلب مورد نظردستگیرتون نشد.

سلامت و
شادو
پیروز باشید

محجوبه سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 15:08 http://mahjoobehmousavi20.blogfa.com

سلام سلام سلام. خوبین؟ وقتتون بخیر. وبلاگ خوبی دارین. آوم روحیش باز میشه. خوشحال میشم که به وب منم سر بزنید وخوشحال تر میشم ازاینکه با تبادل لینکی، این دیدوبازدید، برای همیشه باقی بمونه. شما که مطالب خوبی دارید.امیدوارم مطالب منم مورد پسندشما و سایرین باشه. خیلی دوست دارم که با وبتون، تبادل لینکی داشته باشم. عذرمیخوام. با تبادل لینکی موافقید؟

سلام سلام سلام .هزاروسیصد تا سلام بر شما محبوبه بانوی عزیز
چیدن محبوبه های شب را فقط به باد یاد خواهم داد...

الحمدالله،بله خوبم.شما چطورین؟ممنون از احوالپرسی شما.همه وقتتون بخیروخوشی❤مرسی از محبت تون❤
اول اینکه ،از آشنایی با شما خرسندم.از نام شما و
لحن نوشتاری شما،حس خوبی دریافت کردم.خیلی خوش آمدین.به روی چشم.خدمت می رسیم و
با تبادل لینگ هم موافقیم

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 14:09 http://fala.blogsky.com

تصویر دوم خیلی خوبه!


زور سپاس

توت فرنگی سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 12:13

به به چه عکسی

مرسی عزیزم

مسعود دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 18:07 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

به به چه لدتی داره دیدن مرغ دریایی
و چه سعادتی شنیدن صداش به خصوص
من خیلی دوست دارم اینها رو
خب اگر پدر دختری نیست پس احتمالا زن و شوهری باشه و یا شاید خواهر و برداری
فرقی نمیکنه به هر حال حس خوبی داره هر سه عکس
عکس سوم به نظرم مثل گفتگویی می مونه که ادم مدتها انتظارشو میکشه تا شرایطش فراهم بشه شرایطی مثل جای خوب ، هوای خوب و بحث خوب

به به ،چه خوب که شما هم دوستشون دارینمن بخاطر تماشای کاکایی ها وشنیدن سرو صداهاشون ؛می رم لاهیجانوالبته که شرق گیلان رو بسی بسیارها دوست تر میدارم

بله،زن و شوهر بودن.
خوشحالم که حس خوبی داشت.منم بابت همین حس خوب تصویر شونو ثبت کردم.
راجب عکس سوم و
توضیحات تون؛جالب و
خوب بود.مثل هوای خوب و
آسمون آبی ،خوب بود.خیلی مرسی آقا مسعود

کاکتوس دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 16:36

در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم
لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی
#حافظ

چه حس خوبی داره عکس مرغ دریایی ها

جامِ می و
خون دل
هریک به کسی دادن
در دایره قسمت اوضاع چنین باشد...

خوشحالم حس خوبی داشت.من که خیلی دوستشون دارم.اینا توی استخر لاهیجان غوغا به پا میکنن
ممنون بابت بیت حافظ

صبیره دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 15:14 http://yebargesabz.blogsky.com

خلاصه اینکه ؛
ما مست شدیم و دل جدا شد

از ما بگریخت تا کجا شد

چون دید که بند عقل

بگسست!

در حال دلم گریزپا

شد!


بسیار عالی و زیبا بود بانو

سلااام به روی ماهتون

خلاصه اینکه؛
امروز چنان مستم
از باده دوشینه
تا روز قیامت هم
هوشیار نخواهم
شد!



بسیار ممنون و
سپاسگزارم؛علیکم سلام به روی بهتراز ماهتون گل دختر جانم

beny20 دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 04:26 http://beny20.blogsky.com

خیلی سخته به این عکس
بخوام عمیق نگاه کنم
و بگم خاصه ...

ولی خب سختیشو تحمل میکنم
و میگم که این پدر و دختر خیلی خوشکل کنار هم نشستن !
چقدر پدر با احساس داره به پرنده های توی آب اشاره میکنه !
واوو چه تصویر خوبی

خدای من:)))
پدر دختر نبودن که:)))

خدایا
خدایا
خیلی مرسی؛ بنیامین پسرِ خردادی رو آفریدی
ممنون بابت تحمل سختی و
نظر عالی و
خاص توناون پرنده ها رو خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد