<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تو ای خدایِ هستی نزار وطن ...

 

هُدایا؟هُدایا؟راستی راستی؛ یه چند روز استراحت درهمچین مکانی؛ لطفا:)

*سابقه نداشت،توی تعطیلات بزنیم بیرون.چرا؟چون حال حوصله ترافیک موندن رو نداریم...

با این وجود ،اونقدر نیازمندِ هوای تازه بودیم که؛پس ازدوماه زدیم بیرون.

خدایا بابت این همه زیبایی سرزمینم ؛سپاس.خدایا شکرت.

*فکر کنید؟براتون مهمون بیاد و

سطل آشغال و

کیسه زباله ها رو وسط پذیرایی منزل تون خالی کنن...

یعنی حیف این خونه ی تمیزو

زیبانیست؟بله.متاسفانه مهمانان عزیز،همچین بلایی سر طبیعت آوردن.


*دیشب تو مسیر ،یکی حوصله اش از ترافیک سر رفت و

شانه ی خاکی درپیش گرفت...،ترافیک روان شدو

دیدم با مخ رفته تو تلِ شن و

ماسه/:

*تو مسیر رشت به لاهیجان ،اندکی تو ترافیک موندیم و

چهره چرخوندیم سمت راست و

چش مون به داشبورد 206سفید  که افتاد؛زدیم زیر گریه:/


*شما میدونید،پلاک ۴۵؟ براى کدام استانه؟*_*


*دادای من کوچولو بود،به "شلوار" میگفت"شَوال".حلول ماه شوال بر همگان خجسته و

مسعود باد❤


*عنوان از ترانه ی هنگامه.


نظرات 10 + ارسال نظر
الف دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 19:15 http://Aydinsaheli.blogfa.com

درود و
سپاس

توت فرنگی دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 13:38 http://banoyeordibeheshti.blogfa.com/

چه عکسی


شماهم از این کلبه ها داری؟

فدای عروس گلم بشم❤

خواستیم درست کنیم،گفتن مگه موزه اس؟نه عزیزم ازاین کلبه ها نزاشتن که داشته باشیم.
ولی تو خونه ی کاه گلی و
چوبی،زندگی کردم.،واز مسیرمخفی یادها،برمیگردم به آن سالها

beny20 دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 12:07 http://beny20.blogsky.com

خیلی جای با صفایی هست ..

خیلی دلم میخواد
من یه روز به عمرمم مونده باشه
باس یه این خونه ها هست توی درخته !
برم یه هفته توش زندگی کنم ..

تصورشو کن صبح باشه
بیام بیرون از بالای درخت مثل تارزان
بزنم به سینمو بگم هاااا هووو هیییی

خدای من:)))))
اونوقت تمام پرنده ها و
چرنده های لای درختا،از هااااهووو هییییِ شما قایم میشن.والبته،سر هشت روز قطعا از نبود تون خیلی دلتنگ

میم! یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 21:56 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و درود بر شما ، حضرت باران عزیز

عید سعید فطر رو پساپس تبریک عرض می کنم خدمت شما

این کلبه های چوبی مخصوصا با این متراژ خیلی خوبن! این که آدم پا بذاره روی کف چوبی این کلبه ، قرچ قرچ صدا کنه و توی شومینه هم صدای آتیش و هیزم های نیمه خیس بپیچه ، هر از گاهی نم نم بارون به شیشه بخوره ، بعد صدای پرنده ها بپیچه توی گوش آدم و با فراغ بال بشینی به زندگی کردن فکر کنی و خیالت از همه چیز راحت بشه...
آخ ... که چقدر دلم خواست...

سلام و
عرض ارادت
دکتر میم جانِ عزیز و
گرامی

قربان شما.همه ایام شما مبارک بلامیسر

زیستن،وبه تصویر کشیدین.قرچ قرچ....کلبه چوبی رو خیلی خوب و
عالی به تصویرکشیدن.ومن هزار سال دلتنگ شدم.صدای سوختن هیمه ،تو بخاری هیزمی و
بوی خوشش پیچید تو سرم
بله.وخیالت از همه چیز راحت و....بوی خوش پُک بزنی

کاکتوس یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 21:41

متاسفانه مردم قدر طبیعت نمیدونن
خوبه زدید بیرون ....لازمه

چطوریاس؟کاکتوس جون؟ملت و
مردم تحصیل کرده این گونه اند؟قدیمی های کم سواد؟بی سواد اینگونه نیستن؟
چطوریاس؟اینایی که فلانی ها و
بیساری ها...بی دینن ..اونوقت همان ها بیش از همه به آفریده های خدا احترام میگذارن.به آب،به رود،به دریا و
جنگل.به طبیعت و...
آخ کاکتون جون آخ❤
تاچشم کارمیکنه؛زباله اس.فقط و فقط؛خدا به فریاد وطن برسه

مچکرم.جای شما سبز بود.توی پنج شنبه بازار سیاهکل،کلی کاکتوس دیدم.تو دلم یادتون کردم

Amir یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 15:47 http://mehrekhaterat.blogsky.com

یه درخواستی دارم
یکی از دوستان وبلاگی از من درباره کد موزیک و از اینا که شما تو وبتون دارید ازم سوال کرده و منم بلد نیستم - امکانش هست به ایشون کمک کنید؟

http://labkhandemoon.blogsky.com/1398/03/18/post-1722/پست-موقت#comments

ممنون میشم.

ممنون از شما معرفت تون.

Amir یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 15:45 http://mehrekhaterat.blogsky.com

سلام
هر کی تجربه این خونه ها رو نداره بره موزه روستایی گیلان - خیلی باحاله

سلام برشما

خدا پدر باعث بانی اون موزه رو بیامرزه .بله،خیلیییی باحاله

حمیدرضا یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 11:28 http://khodrofanni.blogsky.com/

خانم باران چندروزه فکرم خیلی مشغوله. من خیلی وبلاگ نویسی رو دوست دارم اما سرویس های وبلاگدهی ایرانی خیلی من رو اذیت می کنن. حتما دیگران هم رنجور هستند.

من قبلا در بلاگ اسکای وب داشتم. اوایل مهر 97 دوباره برگشتم و نوشتن رو شروع کردم. من به وبلاگنویسی نگاه خاصی دارم. معتقدم یک ابزار قدرتمنده و می تونه نگاه خاص آدم هارو عمیقا منعکس کنه.

انقدر برای وبلاگنویسی ارزش قائلم که حتی اعتقاد ندارم یه روز یک وبسایت شخصی داشته باشم! یعنی نوشتن در حیطه صفحات وب با امکانات وبلاگ رو بیشتر می پسندم.

اما بلاگ اسکای شدیدا من رو نگران کرده. اگه به صفحه وبلاگ های بروز شده این سرویس نگاهی بکنید انبوهی از وبلاگهای اسپم و جعلی رو می بینید که مرتبا به روز می کنند و هر روز هم بر تعدادشون اضافه می شه.

من فکر می کنم بلاگ اسکای این صفحات رو کنترل می کنه و بروز نگه می داره به این خاطر که امتیاز جهانی اش به دلیل افت کاربران از بین نره.

نگران وبلاگم و مطالبش هستم. عصبیم کرده. ناراحتم. کسی پاسخگو نیست. شما وبلاگ نویس خیلی خوب و فعالی هستید. شما از معدود افرادی هستید که به باور همه احترام می گذارید.

نمی دونم چی بگم. شما چطور نگاه می کنید به این قضیه؟

آقای باب الحوائجی بزرگواردرک تون میکنم.مطالب سرارسر فنی ومفید وبلاگ شما بسیار بسیار ارزشمندِ.

شما خیلی زیبا و جذاب ،راجب قطعات توضیح و
تفسیر می نویسین .
ومن این لحن نوشتاری شمارو دوست دارم.

واما بلاگ اسکای.چه دوران پرشکوهی داشت....
این صفحات بروز شده ی تبلیغاتی و...
من هم با شما موافقم.وقتی وارد صفحه ی بروز شده ها میشم،یه سکوت نگران کننده ای احساس میکنم.ازاون سکوت های مردابی،که خوف برم میداره..‌
یه سر به سایت ویرگول زدم.اونجا هم گویا افت بروز شده هاست.والبته گویا بلاگفا بهتراز بقیه نفس میکشه.قضیه اینه که بلاگ اسکای دنج ترِ و
دوست داشتنی تر.وان شاءالله رفع مشکلاتش بشه ...
چراغ وبلاگ پرمحتوای شما روشن و
پر فروغ بماند

من از شما بابت لطفی که دارین،خیلی ممنون و
سپاسگزارمشما وبلاگ نویس خیلی درجه یکی هستین و
جزء انسان های شریف و
دوست داشتنی و
بسیار بسیار قابل احترام.ومن .از آشنایی با شما عزیزِ محترم،خرسندم و،خداوند بزرگ رو شاکرم.

لطفا از مطالب تون نسخه پشتیبان تهیه کنید.که خدای نکرده بلاگ اسکای به فروپاشی افتاد،همه ی مطالب تون محفوظ باشه.به نظرم بد نباشه یه بلاگ زاپاس داشته باشین. حالا میهن بلاگ،پارسی بلاگ،بلاگفا...لطفا برای ما آدرس بگذارید

حمیدرضا یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 11:19 http://khodrofanni.blogsky.com/

بسیار بسیار زیبا خانم باران خیلی من از کلبه خوشم میاد. یکی البته تو دهاتمون داریم. کاه گلیه و سقفش چوبیه. چند روز دیگه میخواییم بریم سر بزنیم. ولی خب در حد این کلبه ها زیبا نیست.

خنک و دوست داشتنیه.

خوشحال شدم خوش تون اومدوالله اونی که توی دهات تون دارین کلبه نیست.قصرِ خنک و
دوست داشتنیِ
کاه گلی،با سقفی از چوب.طبقه دوم و
با بالکنی 24متری. منظره ی روبروش،شالیزارهای سرسبزو
معطر.افراهای نروژی،نارون هایی در چنگ مو.که گنجشککان ،به خوشه های غوره نوک نوک می زدن و
عطرش پخش هوا بود...<--خونه ی پدربزرگ ،توی دهاتمون
خیلی هم قصر دهات تون قشنگ و
خنک و
دوست داشتنیِ:چراغش روشن و
اجاقش گرم

محجوبه یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 00:03 http://mahjoobehmousavi20.blogfa.com

اینقدر از این کلبه های چوبی خوشم میاد.


آخ،اگه بدونین راه رفتن توی اطاق و
ایوان چوبی چقدر لذت بخشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد