<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.

  

 

 با هم کلام  امیر بخونیم؟

راستی ،تو را نجات می دهد؛هر چند از آن بیمناک باشی و

دروغ تو را نابود میکند،

گرچه از آن خطری برای خود حس نکنی!

.

.

.

همین.

نظرات 12 + ارسال نظر
میم! یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 21:21 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و درود بر شما حضرت باران
احوال تون خوب هست ایشالا؟
ممنون که احوال پرسیده بودین و عذرخواهم که به خاطر تنبلی م این دو هفته رو وبلاگ اصن نیومدم

ایشالا امشب باز مینویسم وبلاگ رو

جمله ی زیبایی بود...
یه اعتراف بکنم؟
تا دو سه سال قبل سعی می کردم اصن دروغ نگم! از دو سه سال قبل شیطون رفت توی جلدم و هرازگاهی یه دروغی میگم متاسفانه! هرچند اخیرا کمترش کردم! چند روز پیش با خودم میگفتم سعی کنم دروغ هایی بگم که به جایی بر نخوره! بعد دیدم همون دروغا آخرش طناب هایی میشن که دست و پام رو میبندن و یه جایی بالاخره دستم رو میشه! واسه همین تصمیم گرفتم کلا سمتش نرم دیگه!

علیکم سلام دکتر میمِ عزیز و
گرامی
خیلی خیلی خوش اومدین و
صفا آوردین بلا می سر
ممنون از احوالپرسی شما.بله الحمدالله .خوبم شکر خدا

قربانت دکترمیم جانمن از شما ممنونم که خیلی لطف کردین و
تنبلی رو کنار گذاشتین و
ازخودتون بهمون خبردادین
ان شاءالله که این تنبلی ها بابت چربی و
غذاهای فسفودو
سس های زیاد و...باقی قضایا نباشه
مرسی بابت بازم نوشتن وبلاگچراغ وبلاگ تون روشن دکتر جان


مچکرم

اوه پسر
واژه `اعتراف` منو یادِ فیلم اکسیدان
راحت باشید فرزندم

ان شاءالله این شیطونو با پس گردنی از جلدمبارک تون دووووووور می کنید وجراعت نکنه کلا سمت شما بیادو
ازدور حسرت جلدصادق و
صمیمی تونو بخوره

ولیکن
باریکلا به تصمیم درستی که گرفتین ؛دکتر میم جان

کیهان یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 07:39 http://mkihan.blogfa.com

یه چی بگم؟
....
نه بیخیال

بله.بفرمایید.

نه .خواهش میکنم بفرمایید .لطفا
تارف مارف بزارید کنار

کاکتوس شنبه 8 تیر 1398 ساعت 23:26

عزیز دلین؛عزیز دلم

ادمین شنبه 8 تیر 1398 ساعت 18:04 http://ashghaneha.blogsky.com/

خیلی قشنگ بود . وب خیلی زیبایی داری .عاااالییییی

خیلی ممنون و
مچکرم؛مرسی از حضور شما

Amir شنبه 8 تیر 1398 ساعت 13:45 http://mehrekhaterat.blogsky.com

سلام
امیر کیه؟

علیکم سلام
امیر کسیِ که به قلب ما ،
امیر بی گزندِ.امیرِسردارِ ،امیرِحاکمِ.امیرِ میزانِ.امیرِ ترازویِ.امیرِ عادلِ.
امیرکسیِ که کلامش حق

beny20 چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 20:13 http://beny20.blogsky.com

برا من که اصلا تا حالا نشده دروغی بگم و پنهون بمونه !
خداییشم اگه دروغی دادم واقعا بدتر ضرر کردم بعدش ..
پس منه داغ دیده قطعا با این پُست خیلی خیلی موافقم

شیخ بنیامینِ صدیق الهجه یِ؛میرمآ

اریانا چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 19:34 http://http://bekhyalll.blogfa.com

...

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …

...

بله.مهرورزی بزرگترین نعمت دنیاست‌.بابت چنین نعمتی الهی شکر!❤
ممنون از حضور شما

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 14:26 http://daroneman.blog.ir

چقدر دوست داشتم

سلام بر بانوی باران
خیلی به جا و عالی بود
دست گلت درد نکنه

فدای دل تون بشم❤

سلام بر شما بانوی معطراحوالِ عزیز دلم❤
فدای محبتت بلامی سر❤
ان شاءالله همیشه درخاطرها بمانه

بابت کامنت دلچسب تون ،دست شما درد نکنه.❤مرسی از حضور دوست داشتنی تون ❤

محجوبه چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 12:41 http://mahjoobehmousavi20.blogfa.com

نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر، سحر نزدیک است
هر دم این بانگ برآرم از دل:
وای، این شب چقدر تاریک است!
خنده‌ ای کو که به دل انگیزم؟
قطره‌ ای کو که به دریا ریزم؟
صخره‌ ای کو که بدان آویزم؟
مثل این است که شب نمناک است
دیگران را هم غم هست به دل،
غم من، لیک، غمی غمناک است
سهراب سپهری

اندکی صبر سحر نزدیک است..❤
ان الله مع الصابرین..والله یحب الصابرین❤

درود و
سپاس از حضور شما محجوبه بانوی محبوبم

آقای غریبه چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 07:25

بسیار عالی
بسیار کاربردی
بسیار واقعی

درود بر شما؛و بسیار بسیار، ممنون و
سپاسگزارم❤

کاکتوس سه‌شنبه 4 تیر 1398 ساعت 23:36

با تشکر از فردوسی
اون یکی بیتو
قایمکی برام بفرست

روحش شاد واقعا‌.اون یکی بیت از ایشان نیستا

مشتری رویی و هر دل مشتری روی
تو را
مشتری رخسارگان و
کم نیاید مشتری

سعدی علیه رحمه هم فرموده؛
گرم به گوشه ی چشمی شکسته وار بینی
فلک شوم به بزرگی مشتری و
به سعادت

نظامی هم چنین فرمود که:
چو آگه شد که شاه مشتری بخت
رسانید اززمین تا آسمان تخت
سعادت بر گشاد اقبال را دست
قران مشتری در ظهره پیوست

واما آن یکی
صدای سگک کمربند میاد،آره

کاکتوس سه‌شنبه 4 تیر 1398 ساعت 23:32

رب الوووووووووووچه و
بادمجون شکم پر و
شعر و گل و بلبل و ...
ایا جای کمربند خالی نیست؟؟؟؟؟

بادمجون شکم پر،جزء خاطرات بودو
شعرو گل و
بلبل و
هدهد دهن لق.نیز هم
می مونه رب آلووووووچهه.که اونم زن عمو عسل آوردن برام،منم رب آلوچه به خودش و
یه شیشه ام ب،را دخترش جدا کردم
جای کمربند همیشه خالیِ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد