<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

کلام حق!

 

 ان الله لطیف خبیر...؛وخداوند لطیف و

آگاه است...(سوره حج_ آیه٦٣)


نظرات 15 + ارسال نظر
لبخند ماه شنبه 15 تیر 1398 ساعت 10:13 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

روز دختر بر دختر گرامیت مبارک بانو و همچنین بر دختردارهای عزیز

کلی عکسهای ناب و لطیف در این صفحه میبینیم و لذت میبریم. دست مریزاد

سلام و
سپاس بیکران ❤عزیز دل م❤
روز دختر بر شماو
خواهران عزیز تان و
گل دختر شیرین زبان تان بسیارها مبارک❤❤❤❤

مخلص امیر عباس گل ❤هستیم

فدای لطف و
محبت تون
اجازه خانم؟
از حضور شما خیلی ممنون و
مچکرم.

میم! جمعه 14 تیر 1398 ساعت 22:01 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و درود ، حضرت باران
بسیار زیبا بود ، این پست

کامنت پست گلشیری رو هم اینجا میذارم:

واقعا شاید بعضی وقتا ، دل آدم بخواد که هرچند خیلی کم ، از تنهایی ش بیاد بیرون ، یه کم حرف بزنه و خودش رو به بقیه بشناسونه
اگه آدم درستش پیدا بشه خیلی خوبه
ولی بعضی وقتا ، آدم درستش پیدا نمیشه ، اون وقت آدم با خودش میگه ساکت بودن و تنهایی ، خیلی بهتر بود تا حرف زدن و پشیمونی بعدش
البته الان خیلی وقته که زیاد صحبت نمی کنم ، و تقریبا بیشتر وقتا میدونم که با کی صحبت کنم و چقدر بگم ، ولی خب، بعضی وقتا اشتباه هم میکنه آدم ...

ایام به کام و لبخندتون مستدام

سلام و
درود بر شما دکتر میمِ عزیز و
گرامی❤
آیکن نفس عمیق وخیلی ممنون از لطف تون


واما گلشیری و
باقی ماجرا

"واقعا شاید بعضی وقتا،دل آدم بخواد هرچند کم،...؛وتقریبا بیشتر وقتا میدونم که با کی صحبت کنم و
چقدر بگم،ولی خب،بعضی وقتا اشتباه هم میکنه آدم..."

اول اینکه ،
خیلی هم عالیِ که بیشتر وقتا می دونید که با کی صحبت کنیدو
چقدرش رو بگید❤اون بعضی وقتا اشتباه هم طبیعیِ.بلاخره همه مون آدمیم و
آدمی جایزخطاست و
به قول استاد صالحی،اثبات آدمی هم اشتباهاتشِ

حرف از تنهایی و
شناسوندن به میون آوردین،من خودم هنوووز در تلاشم خودم و
به خویشتنم بشناسونم. همیشه اوقات خودم با خویشتم گفتگو می کنه و
خویشتنمم ،انصافا خوب گوش میگیره و
توام لبخندسر می جنبانه.کمکم میکنه که آدمای دور اطرافم رو بهتر بشناسم.
مورد بعدی واسه گفتگو؛طبیعتِ. البته اونا خودشون آدم شناس و دل شناسن و
حرف زدن باهاشون دل رو ساک و
آرام میکنه.مثلا خیره شدن به آسمون آبی و
لام تا کام هیچ نگفتن.دل رو ننو (ننو ،همونی که بچه ها توش لالامیکنن)سوار میکنه .دروغ چرا؟وقتایی که خیره میشیم.به ظاهر ساکتیم.ولی به باطن ذکر دلخواهمونو تکرار می کنیم.شعر می خونیم.آیه می خونیم و
قلبا خداوند رو یاد می کنیم.❤وبعد می شنویم که ،مامان مون میگه؛یکی از نشانه های اوتیسم،خیره شده به جاییِ.ومن بلند تراز شما می خندم


خلاصه اینکه
شما دکتر میم جانِ ما باشید،خود تون و
احوالات خویشتن مبارک تون و خیلی هم ،اون آدم درستِ هستند .اجالتا دوتا نفس عمیق بکشیم
خدارو شاکر باشیم ❤خدایا مرسی دکتر میم رو آفریدی❤خدا درهمه حال حفظش کن❤آمین❤

مهرداد جمعه 14 تیر 1398 ساعت 05:55

سلام خویشگگم.
هر چی کامن دانیه بسیده!
منیش عکس او دویته فره دوست دیریم.
این غنچه ها م خیلی زیبان.البته دلیل داره برا جذب زنبورا و گرده افشانی و باقی ماجرا هاست.

اون سطل ها هم واقعا که بن بست هستن .
بن بست نداری و فقر.

سلاو نازارخویشگگم
فره سپاس ئازیزه که م
مه نیش م او دویته فره +تونیشِ ئازیزو
خوشه ویستِ فره دوست دیریم .بلامیسر


ها کاکو گیانم، ئی روله غنچه هارو خیلی زیبانوالبته باقی ماجراهم نظم و
قانون آفریدگارِ هستیِ.


همممم
بله کاکو گیانه کم

زور زور سپاس ئه رای حضورتان.فره بمبوره ئه رای تاخیر در پاسخ

صحرا پنج‌شنبه 13 تیر 1398 ساعت 06:01

من چرا خنده ام نگرفت به گلشیری، بیشتر دلم تنگ شد برای کسی که باشد تا در مورد کتابی که خواندیم و نخواندیم گپ بزنیم.
باران عزیز، عطر خوش همیشه در زندگیت آکنده

عزیز دلم.فدای آن دل مهرورزتان شوم❤حقیقتش،من خنده ام بابت پاراگراف آخرش بود.که وقت هایی . مثالِ ایام نوروز ،ماه رمضون...پسرهای فامیل.مثالِ پسر عمه های مامانم،دور هم جمع میشن با یه لحنی عنوان میکنن،که از وقتی زن گرفتیم،از فلانی و
بیساری و...بیخبریم...چه ایامی داشتیم ..
حالا زن ها ،در یک متری شون نشستن و
اونایی که گوش تیز کردن،شنیدن و
با نچ نچ ،سرشونو چپ و
راست می کنن.که یعنی بریم خونه.حساب تونو می رسیم. و
دایی ها و
پسر های عمه شهربانو اجماعا می زنن زیر خنده ...((:

دل دشمن تون تنگ بشه صحرا بانوی عزیز دلم❤مرسی از محبت تون.سلامتی و
دل خوشی های بسیار...؛توام عطر خوش و
آرام بخش در زندگی شما نیز هم آکنده جاری...❤

محجوبه پنج‌شنبه 13 تیر 1398 ساعت 00:34 http://mahjoobehmousavi20.blogfa.com

گل، همان عطر وجود دختر است
دلنشین و باطراوت، زیبا، چون گوهر است
باران عطر او، از چشمه های کوثر است
آن سکوت تلخ او،چون نیزه ای بر پیکر است
آن ماهتاب نگاهش، چون می ای در ساغر است
واژه ایست جریان زنده بودن است
همه ی لذت ما، نعمت دختربودن است
چشمه ی آرامش است، ساز صدایش در کلام
جوشن آسایش است باگفتنش در هر سلام
"محجوبه موسوی"

میلاد حضرت معصومه و روز دختر بر همه، مخصوصا من و دخترای خوب سرزمینم مبارک

سَلام!
سَلام بر شما محجوبه بانوی محبوبم❤سپاس بیکران برای حضور عزیز شماو
کامنت های همیشه خوب تان❤مانا باشی عزیز دلم❤

من هم میلادت حضرت معصومه ی عزیز +روز دختر رو به همه ،مخصوصا شما صمیمانه تبریک عرض میکنم❤

حمید حوائجی چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 15:54 http://khodrofanni.blogsky.com/

خواهش می کنم؛ عزیزین

پست های شما هم مثل همیشه برازنده یک وبلاگ نویس حرفه ای است. شکر خدا که همچون شما در فضای وبلاگستان فعالیت می کنند

خدا شما و خانواده محترم رو حفظ کنه - موفق تر باشید همیشه.

قربان لطف و
محبت شما؛عزیزومحترمین

خیلی مرسی آقای حوائجی از تعاریف شما خجل ناک شدیم که
خدارو شکر بابت وجود شما و
دانشی که خیلی شیوا دراختیار دیگران می گذارید

خداوند همیشه پشت و
پناه تون باشه و
درکنار خانواده محترم روز و
روزگاران تون خوش و
خُرم...❤

صبیره چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 15:06 http://yebargesabz.blogsky.com

قطعا...

توکل به خود ارحم الراحمینش

...❤❤❤

توکل مون به خود ارحم الراحمینش❤

کیهان چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 14:21 http://mkihan.blogfa.com

گلشیری به درد همه روشنفکران در همه زمانها گرفتار بوده است.
روانش شاد و همدم روشنفکران هم دل باد.آمین

تکرار میکنم؛
روانش شادو
همدم روشنفکران هم دل باد.آمین❤

کیهان چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 14:17 http://mkihan.blogfa.com

لطیف هم خیلی خیییییلی خوبه

بهامین چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 13:24

خدا بینظیره

وبی نهایت مهربان
ممنون از حظورتون
دوستتون دارم بهامین بانو جان

حمید حوائجی چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 09:29 http://khodrofanni.blogsky.com/

درود بر شما خانم باران

ممنونم که گفتین من از جرمی کلارکسون بهترم. نظر لطف شماست. خیلی خیلی ممنون و متشکر

سلام و
درود بر شما ،آقای حوائجی عزیزو
بزرگوار

خواهش می کنم.بله که شما از جرمی کلارکسون خیلی بهترین ممنون و
مچکر و
خیلی مرسی از شما،بابت پست های همیشه خوب تون

فاطمه دشتی چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 00:59 http://fatemehdashti81.blogfa.com/

تا خدا فاصله ای نیست...

...الهی شکر

beny20 چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 00:16 http://beny20.blogsky.com

صد البته که خدا لطیف و آگاه هست ،
بخشنده هم هست ، مهربونم هست ،
کلن خیلی مرام داره ..

خودِ لطیف و
آگاه و
بخشنده و
مهربان و
ارحم الراحمینش ،همیشه پشت و
پناهت باشه.آمین❤

کاکتوس سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 18:39

جملات پست پایین چقدر غمناک بود
واسه من اتفاق افتاده
دردش زیاده
مرسی بابت عکس و ایه

برا من به تساوی بود.اول خندیدم.وبعد خیره شدم .واگه کمربندو باز نکنین،چند تا پُک کشدار زدم...
باور کن هوا مرطوبه و
ذهنم نخ به نخ سیگار طلب میکنه
بله ،مرحوم مصدق هم واسه دردش پُک کشدار...


فدای شما بشم.خیلی مخلصیم کاکتوس جان

نوشین سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 17:59 http://sharina.mihanblog.com

عصر تون به خیـر

عصرتون به شادى و آرامش

عصرتون پراز مهربانى

عصرتون سرشار از عطر خدا

عصرتون به زیبایى گلها

و زندگیتون پرازآرزوهای برآورده شده

بسیار مچکرم ؛همه ایام شما به خیرو
شادی و
آرامش و
مهربانی و
مهرورزی و...سرشار از عطر خدا❤❤❤❤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد