<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 9 + ارسال نظر
طاها چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 20:12

ترشِ نگاهت ای صنم
آب کند جان و دلم
ناز کند اخم تو یار
آن که شود فنا منم

ترش رویی و
خشمینی
چنین شیرین ندیدستم
زافسون هاش
مجنونم
زافسان هاش سرمستم

سلام وعرض ارادت
ممنون از حضور شما.
راستش چند روز پیش، داشتم البالو میخورم.تو دلم یادتون کردم و
جمله ای که در کامنت سال قبل نوشته بودین رو تکرار کردم.البته چشم هام و
لب لوچه ام رو مچاله کردم و
گفتم؛"وای بر کسانی که با روان دیگران بازی می کنند!ترشم شد حسابی،لذت ترش،ترشی لذت."
وبعد آمدم خدمت تون و
پست بسیار خوب تان را دیدم و
خواندم.
درپناه خدا،
خوب و
خوش و
سلامت باشید همیشه

رامیان چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 17:29 http://www.shohadabehh.blogfa.com

دلم آب شد


عذرمیخام

کاکتوس سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 21:38

ﺷﻬﺮ ﻣﻦ، ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻣﻲاﻧﺪﻳﺸﻢ
‫ﻧـﻪ ﺑـﻪ ﺗـﻨـﻬﺎﻳـﻲ ﺧـﻮﻳـﺶ
‫از ﭘﺲ ﺷـﻴﺸﻪ ﺗﻮ را ﻣﻲﺑﻴﻨﻢ
‫ﻛﻪ ﮔﺮﻓﺘﻲ ﻣﺮا در ﺑﺮ ﺧﻮﻳﺶ
‫ﻣﻦ وﺿﻮ ﺑﺎ ﻧﻔﺲ ﺧﻴﺎل ﺗﻮ ﻣﻴﮕﻴﺮم
‫و ﺗﻮ را ﻣﻲﺧﻮاﻧﻢ
‫و ﺑﻪ ﺷﻮق ﻓﺮدا ﻛﻪ ﺗﻮ را ﺧﻮاﻫﻢ دﻳﺪ
‫ﭼﺸﻢ ﺑﻪ راه ﻣﻲﻣﺎﻧﻢ

شهر من استعاره از ماجان داره

اول اینکه جوون تون سلامت و
دل تون خوش❤
من برم رو پاگرد پله،نظاره گرِ ماهِ نیم شده باشم و
براش بوس و
بغل راه دور بفرستم و
باقی ترانهه رو بخونم؛تن من پاره هایی از آن تن توست
وقشنگ ترین شبای پر ستاره
شب توست کاکتوس جان
وقشنگ ترین شبای پر ستاره
شب توست؛کاکتوس جااااان
ای باباماهِ آسمون داره کمربندشو وا میکنهاینجور حسودایکن به ماه آسمونِ حسد ورز به کاکتوس جانم


تی استعاره نویسی ره میرمآ

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 13:01 http://fala.blogsky.com

به به!
مجمع النازاران!

اوه پسر"مجمع النازاران! "
زور زور سپاس له ئی دو واژه ی بامزه

الف سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 11:21 http://aydinsaheli.blogfa.com/

سلام بروز شدم با شعرواژه ها
گذری نقدی نظری

سلام
خیلی خوش آمدید،
به روچشم،خدمت می رسیم

کیهان سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 07:40 http://mkihan.blogfa.com

سلام خاخور
بنظرم کامنت نوشته بودم اینجا؟ننوشته بودم؟یعنی وضعیت حافظه ما اینقذه ویرانه؟
خو..
بگذریم اصل حالتان چطوره ؟خوبی ؟خوشی؟همه چی روبراهه؟شنیدم انجا باران آمده؟
اینجا هم همه چی خوبه البت یه ریزه زمین تکان خورد در همین حد و مشکلی پیش نیامد .
سپاس برای همه چی
ان هم به چشم هر کاری شما بگی ما انجام خواهیم داد مخصوصن در این زمینه ها که مورد علاقه مان هم هست
شادیتان آرزو ست .آمین

سلام برار جان
آره،من که کندر مزه مزه میکنم شمام بجهت تقویت حافظه و
استحکام دندان ها ،لطفا کندر مزه مزه کنید وبه زن برار مان نیز هم تعارف کنید.همین طور گل پسر❤❤❤

خو که چی؟حافظه ی دشمن تون ویران باد
الحمدالله رب العامین .شکر خدا خوبم .حال احوال دوستان وعزیزان رو ب راه باشه و
خوشی هامون بسیارمیشه...

بله.اینجا بارون داشتیم و
قراره مجدد بارون بگیره.البته که کشاورزان نگرانن.چون این فصل بارون باعث میشه کلاله های خوشه های برنج بریزه و
شانس بیارن،توی یه خوشه چندتا شلتوک بار وربشه و
به قول ما" الهی بج گوشه هان چت نزنن=الهی خوشه های برنج پوچ نباشن.

عههههاونجا زلزله اومدهمن چه بیخبرم؟
الحمدالله که مشکلی پیش نیامدو
الهی هیچ وقت مشکلی پیش نیاید

چشم تان بی بلا و
سپاس بیکران بابت لطفی که کردینباور بفرمایید راضی ب زحمتت بیشتر تان نیستم و
چشم هاتان پرسو،دل تان خوش و
ایام تان گل بلبل و
خداقوت

کاکتوس دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت 22:26

به به چقدر ترشی
چه شعر خوبی
و چه عکسا و حسای خوبی

خیلی خوشحالم برای شما حسای خوبی داشتالهی شکرخدایا شکرت

beny20 دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت 17:17 http://beny20.blogsky.com

هووم به ویژه اون بادمجون ها خیلی خوبه

هممم
سلام و
درود برشیخ بنی و
سلیقه ی مبارک و
روح پر فتوح اش

لبخند ماه دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت 12:30 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

وااای من از اینا میخوام

اِ واشما هم تُرشی دوستین خانم
والا تصویر از نتِ.من فقط سیرترشی و
رب آلوچه و
ترشی گوجه گیلاسی گذاشتمالبته تو یخچال فلفل ترشی و
دو مدل بادمجون ترشی هست.
اجازه خانم؟ببخشید که دلتون خواست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد