<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

وژدانا دی نازانم چه بکه م؟له ده سی ئی نازار تصویر:))

 

 در صورت آدمی دو چیز مهم است:

یکی لبخندش!و دیگری عمق نگاهش!

که هیچ جراحی نمی تواند به انسان بدهد....

لبخند آدمی؛

اقیانوس صورتش است و

چشم هایش آفتاب....

.

.

.

#مایا_ کوفکسی!


پ،ن؛

بچه رو بردن حموم.یعنی بس که شیطون بلاس ،پیچوندنش.بلکم یه ساعت نفس بکشن. توحمون  نشوندنش تو یه تشت آبی.چارتا اسباب بازی هم دور ورش.یه ساعت بعد؟دقیق نمی دونم. رفتن و

به زور آوردنش.یعنی رفتن بهش سرزدن،دیدین لب لوچه اش کبودِ.بی رنگِ.به زور آوردنش و...

نگفتن اون کولر گازیِ لامذهب و

خاموش کنیم.که به قول مرحوم فردوسی،چو یک بهره بگذشت از تیره شب/چنان چون کسی کو بلرزد ز تب/:

فردا روز بردنش دکترو

نگفتن چی شده که.ای کاش می بودم و

به دکترمیگفتم.قطعا با پس گردنی از هرسه تا شون پذیرایی میکرد.*_*که آدم ؟با بچه ی فاویسمی.اینجور رفتار میکنه؟اونم پسربچه؟ی دوساله نیمه؟که دوز فاویسمی بودنش ازمادر فاویسمشه  و

اون همه سفارشات؟یعنی کشک؟آیکن چهره ی خشن  دکتر*_*وبعد لبخند مایل به نیشخند شون سمت ما؛)

پ،ن؛همین الان 

وانتیِ  از سر کوچه داره رد میشه و میگه داره .گوجه !بادمجان.سِب زمینی و

پی یازه :ترامپ ارزان کُوده خانه دار.ومن، غش آوردم:)))

نظرات 9 + ارسال نظر
میم! جمعه 21 تیر 1398 ساعت 13:15 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و درود بر شما حضرت باران
مبارکا باشه قالب جدیدالبته فرموده بودین که خود بلاگ اسکای چنین حرکتی زده ، اما بهرحال مبارک باشه
واسه وبلاگ منم همینجوری شده ، تازه الان فهمیدم

ببخشید که دیر سر زدم و دیر جواب دادم به کامنت
متاسفانه باز امتحانا قصد جان ما کرده اند!
باشد که رها شویم از بندشان

چقد این پست قشنگ بود
مایاکوفسکی همون بود که خودشو با تفنگ پخ پخ کرد دیگه!؟

سلام و
درود بر شما دکتر میمِ عزیز و
گرامی❤

خیلی مرسی .قالب شما هم مبارکا باشه

خواهش میکنم.ان شاءالله بخیرو
خوشی امتحانات تون ب اتمام ب رسه و
خوش خوشان تون باشه


ممنون از لطف تون

بله بله،پخ پخ کرد و
خلاص

beny20 پنج‌شنبه 20 تیر 1398 ساعت 18:46 http://beny20.blogsky.com

سایتش کردین ؟!
ولی خب هرچیه خوبه ..
یه کم احساس غربت میکنم ،
اما خب نویسندش همونه ،
درست میشه ، تغییر بزرگیه

بلاگ اسکای خودش اینطورش کرد/:
منم مثال شما.احساس غربی میکنم و
حالم مث صندوق سری هاشده
میدنین؟فلسفه ی صندوق سری ها چیه؟

بله.انشاءالله درست بشه و
ازاین تغییر جون سالم در ببره

محجوبه چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 17:56 http://mahjoobehmousavi20.blogfa.com

در دل من چیزی است مثل یک بیشه نور، مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم که دلم می‌خواهد
بدوم تا ته دشت، بروم تا سر کوه
دورها آوایی است که مرا می‌خواند.
سهراب سپهری

درود و بیکران❤سپاس ها...محجوبه بانوی عزیز دل❤

مهناز چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 16:23

عزیز دلمممم . خدا رو شکر که از خوبی احوالاتتون می شنوم... قربون شقیقه های جو گندمی تون بشم من که من عاشق جوگندمی می باشم
اینجا هم همه چیز امن و امان است مامی بارون جانم ...موفرفری و خانواده هم خوبند و خودشان را برای عضو جدید آماده می کنند

عزیزِ جاااااان و
دل م❤
فدای مهرومحبت و
معرفت تون بشم❤

خدانکنه❤من قربون تون بشم❤فدا مدا تون بشم❤مامای بارون وشرمنده کردین بخدا
الحمدالله .الهی شکر.الهی شکرو الهی ان شالله همیشه ایام تون در امن و
امان باشد و
ایام بکام
جان تان سلامت و
دل تان خوش

به به
قدوم جواهرآسای عضو جدید رو خیلی خیلی تبریک عرض میکنم
مهناز بانوی عزیز دل مامی❤درکنار همه عزیزان تون سلامت و
شاد زی ❤

کیهان چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 12:36 http://mkihan.blogfa.com

درود بر شما
و امیدوارم که حالتون خوب باشه
خدا نگه دار و روز و روز گارتان خوش.امین

سلام و
درود برشما
الحمدالله خوبیم شکر خدا
ممنون از احوال پرسی شما❤
خدا نگهدار شما نیز هم❤و ایام و
روز روزگار تان خوش❤آمین.

کیهان چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 08:02 http://mkihan.blogfa.com

دست ترام هم درد نکنه که ارزان کرد!
آخه من بادنجان سرخ کرده با گوجه سرخ کرده خیلییییییییی دوست می دارم.
هر چند ته گلوم میخاره وقتی بادنجان سرخ شده می خورم ولی دوست دارمخو دوست دارم مگه چیه!
با یکی از دوستام چند سال پیش قرار گذاشتم شهر دیگری هستند چند کیلومتر؟هفتصد کیلومتر با هم فاصله درایم بلکم بیشتر ! زیاده ؟در عالم دوستی برای من یه ریزه اس! همین الان هم بگه بیا سریع استارت می کنم و می رم
آها جانم واسه تون بگه گفتم تا من برسم خورش بادنجان آماده باشه!
جاتون خالی عجب خورشی شده بود هنوز مزه اش زیر دندونمه
خو دیگه از اینجور خورشها درست کردن کار هر کسی نیست! دو شب کنار هم بودیم و خورش بادنجان خوردیم
فدایی داری خاخور جان
راستی بنظرم خورش بادنجانهای شما هم حرف نداره!یه جورایی انگاری بادنجان شمال حساسیت کمتری بر می انگیزه!

انه الهه یحب کل جمیل! آیه از خودم بود فکر کنم

نووووش جون تون❤
مرسی بابت تعریف و
توضیحاتی که نوشین
جون تون سلامت باشه و
سفرها تون بیخطر



خدانکنه برار جان❤زنده سلامت باشیدو
شاد❤
والله خورشت بادنجان نمی دونم؟شما چه مدل خوردین؟اینجا بادمجون مسما درست میکنن.توی قرمه سبزی بادنجان سرخ شده می ریزن.توی قیمه هم.توی تاس کباب .میرزا قاسمی و
ورقه و
کشک بادم جون و
خلاصه گوجه بادنجان سرخ شده روی اکثر خورشت ها هست
مام دوست دارم و
بادنجان های پیربازار رشت.آستانه ی اشرفیه.خمسه بازار.صومعه سرا معروفِ .که من بادمجون محلی دوس ندارمبادمجون ورامین بنفشِ خوش رنگ ترِ.خصوصا توی ترشی،بنفش سلطنتی
بله.انه الهه یحب کل شباب و جمیل


شمالی جنونبی نداره.کلهم بادمجون واسه آلرژیک ها حساسیت زاس.ما خودمون پس از مصرف .
بابت پیش گیری تهه گلو.یه دونه قرص لوراتادین می خویم.که هر دوازده ساعت یکی دوزشه.که اگه خربره و
طالبی و
گردو و
هرچیز طبع گرم، تهه حلق تونو آزار میده.همین لورا کلکش و
میکنه و
من خودم،کلک یه گاری خربزه محلی رو با یه ورق لورا کندم

فاطمه دشتی سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 17:52

http://fatemehdashti81.blogfa.com/
انسان دو نوع معلم دارد:
"آموزگار"و"روزگار"
هرچه با شیرینی از اولی نیاموزی،
دومی با تلخی به تو می آموزد.

توماس هابز

درود برشما
وممنون از حضورتان❤

مهناز سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 13:57

چقدر دل به دل راه داره... فکر کن بعد از بیش از یک ماه به مدیریت وبلاگت سر بزنی و ببینی دیروز مامان باران ت برات پیام دلتنگی گذاشته...
اوضاع و احوال چطوره عزیزم؟ امیدوارم همیشه خوش و خرم باشی در کنار خانواده ی پر مهرتون

والله علیم بذات صدور...وخداوند از راز درون سینه ها آگاه است❤
الهی شکر ❤
ممنون که به دل تون افتادو
بعد مدتها به مدیریت وبلاگ سر زدین و
پیام دلتنگی مامان باران ت رو دیدی و
منه مادر رو از بی خبری و
دلتنگی درآوردی... ❤
الهی شکر ❤

جووونم برا خانم معلم عزیز دل ❤عرض کنه که؛اوضاع احوال خوبه شکر خدا❤خیلی ممنون از همه لطف و
محبتتون❤خیلی خوشحالم کردین و
چشام قلبی و
اشکی شدن...❤ خیلی دوستتون دارم و
مرسی که ،همیشه درقلب مامی بارونی ت هستی❤

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 12:59 http://fala.blogsky.com


ئه رای پی نوشت!


زور سپاس له حضور ئازیزو
شریف تان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد