<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

خیالی....

 

برای یخ نزدن

نام تو را 

مدام

 به تکان خوردن لب هایم 

تکرار می کنم!

 خیالی...

قصه ی فکر کردنِ انسان به 

انسان!

تکراری شده باشد؟،

شده باشد...

من تو را دوست دارم!<----همین جور خیره ب سقف،منتظر تماس مامان بودم.دادا گوشیش رو آورد 

دم گوشم.گفت ؛خوب گوش کن ،سجاد افشاریان چه  قشنگ میگه"شده باشد"!و من خوب گوش گرفتم،.،این بچه درست میگه!

گفتم،آره.خیلی قشنگ مکث میکنه و

میگه؛"خیالی"

خیلی قشنگ نگام کرد.واسش خوندم :نگام مث از جنگ برگشته هاس/ نگام کن که عمریِ بازنده تم...


خلاصه اینکه ؛

همین الان یهویی رعد برق و" رگبار "گرفت.احتمالن برفم بگیره   *_*