<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

شما اگه بامن قهرین من که آشتی ام....

 

 به قول عمو چارلزبوکفسکی عزیز؛

یکی از مهم ترین چیزهایی که در این سال ها یاد گرفتم....

اینه که؛وقتی خوشبختی رو پیدا کردی ،سوال پیچش نکن....

.

.

.

خلاصه اینکه،پنجره ی شرقی بازِ و

باد پرده ی  پنجره رو ،به پیچ و

تاب واداشته و

صدای موسیقی از خونه ی مادربزرگ مهرسانا بانو میاد..

آهنگ" برکه" ی شماعی زاده اس .گوش میگیرم......وقتی آهنگِ رسید به:تو اگه با من قهری،من که آشتی ام....

تصویر پست ، توذهنم لود شد *_*البته این آهنگ رو قبل ترها دوستی معرفی کرده بودن،که ازایشان بسیار ممنونم .والبته لازم به ذکر است که،آهنگ مجیر م حسن نام جو رو هم پیشنهاد برای مخاطبین پیشنهاد داده بودن،که دادای من ،مث من خیلی دوسش داره❤