<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 15 + ارسال نظر
کیهان سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 10:08 http://mkihan.blogfa.com

بسیار سپاسگزارم برار جان

Sabireh یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 21:51 http://Yebargesabz.blogsky.com

سلااام بانوجانم
خوبین؟
من صبح اومدم این پستا نبود
الان هست و مال چن روز قبله؟!
یعنی مشکل از طرف من بوده؟ یا بلاگ اسکای واسم نشون نداده بوده

حالا اینا به کنار...
چقددد اینا نازن
با اینکه از سگ میترسم اما اینا چه نازن ادم دوس داره بگیره بغلش و نازشون کنه..

سلاااااام
سلام جوونِ دلم❤جووونت سلامت❤
الحمدالله ،شکر خدا خوبم❤مرسی از احوالپرسی تون❤
این پست واسه چند وقت پیشه.مشکل از طرف بلاگ اسکای هست..
مرسی از حضور و
وجودت عزیز دلم❤❤❤

رضا یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 20:29 http://rezacplus.blogsky.com

همه پست های خوب رو نظرش رو بستی که!
اینجا هم اگر راجع اونها نظر بدیم بی ربط میشه!
من هر وقت وبلاگ ننه بارون میام انگار میام کلینیک روحبخشی و نگاه مثبت به زندگی!
می مآر جان منه دیگه! برام پلا بپوختی؟
چه جالب کامنت بالایی راجع به ماجان نوشته بودند، در بعضی نقاط شهر کابل هم مادر رو ماجان صدا میکنند! البته کابلی های خیلی قدیمی و اصیل
ننه همیشه سرت سلامت و سایه ات پایدار

فدای محبتت می گول وچه
این کامنتت و
کلینیک روح بخشی و
نگاه مثبت به زندگی و
گیلکی نوشت و
پلا پچی و
کامنت بالایی و
به تصویر کشیدین ماجان های کابلی این سر به سلامتی گفتنم یه طرف
ما اینجا سر به سلامتی رو زمانی که طرف مقابل عزیزی رو ازدست داده بکار می بریم.میگیم.
والان باید خدمت تون عرض کنم؛سلامت بمانی می جان زای.خودا تی سرو سایه ی موندیگارو پایدار بداره

قلب من بدون نقاب یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 15:31

سلام بانو باران جان
ولی من خیلی جاها هست که دلم میخواد برم
دلم میخواد زندگی های دیگه رو ببینم و با دیدگاه آدم ها اشنا بشم
دلم نمی خواد زندگی رو از دریچه ی تنگ و تاریک چشم های خودم ببینم

سلام به روی ماهتون
جااااااان تان سلامت و
دل تان خووووش
از صمیم قلبم آرزومندِ دل م می خواد های شما هستم

حمیدرضا یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 14:42 http://www.khodrofanni.ir

سلام خانم باران

چقدر نازن این سگا

خدایا؛ حتما گرسنه شون هست.

سلام
سلام بر شما آقای حمید رضا

کاکتوس یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 12:23

کجایی دخترم
پیاما نمیاد یا نیستی؟

چه بگویم عزیز د❤ل
خیلی عذرمیخوام.
ممنون که بودین وهستین جووونِ دلم

لبخند ماه یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 10:26 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

سلام بانو بارانی
خوبی؟؟

اجازه خانم سلام به روی ماهتون سلام از بنده اس
سلام علیکم
شکر خدا خوبمخیلی ممنون از احوالپرسی تون

کیهان یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 09:29 http://mkihan.blogfa.com

آبجی سومی؟حالت خوبه؟همه چی روبراهه؟نگران نباشم؟
ولی نگران هستم...

جانم؟بله.شکر خدا خوبم .
مرسی از همه لطفتت❤امیرکیهان برارم❤
چه بگویم؟عزیز برارم.چه بگویم؟

... شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 17:09 http://Aydinsaheli.blogfa.com

لبخند ماه شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 15:43 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

عالیه این عکس
به نظرت برای دیدن کدوممون اینجوری دارن سر و دست میشکونن؟

اجازه خانم؟
طبق شامه ی قویِ هاپوها ؛ مشک آن است که...
میدونید که؟هنرمند یک شخص نیست.یک حضورِ.یک گل نیست،یک رایحه است.ومعمولا رایحه سخن گوی روح آدمی ست.ولیکن لحن موسیقایی دستگاه سه گاه،یا سیکا ،لحنی شورانگیزه و
درمقام ماهورو
ماژور...پنجگاه وبیات وصبا وسه گاه ،عجم و
چهارگاه و
نهاوند و
کردبیات وحجاز...حکایتی واضح دارند و
قطعا دارن شمارو می نگردن

محجوبه شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 00:52 http://mahjoobehmousavi20.blogfa.com

ای عاشقــان ای عاشقـان پیمانه را گم کرده ام

درکنج ویران مــــانده ام ، خمخــــانه را گم کرده ام

هم در پی بالائیــــان ، هم من اسیــر خاکیان
هم در پی همخــــانه ام ،هم خــانه را گم کرده ام

آهـــــم چو برافلاک شد اشکــــم روان بر خاک شد
آخـــــر از اینجا نیستم ، کاشـــــانه را گم کرده ام

درقالب این خاکیان عمری است سرگردان شدم
چون جان اسیرحبس شد ، جانانه را گم کرده ام

از حبس دنیا خسته ام چون مرغکی پر بسته ام
جانم از این تن سیر شد ، سامانه را گم کرده ام

در خواب دیدم بیـــدلی صد عاقل اندر پی روان
می خواند با خود این غزل ، دیوانه را گم کرده ام

گـــر طالب راهی بیــــا ، ور در پـی آهی برو
این گفت و با خودمی سرود، پروانه راگم کرده ام
مولانا

درود وبیکران سپاس ها

کاکتوس جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 23:52

نمیدونم مشکل چیه و چرا امکان ورود به سایت نیست
چه لباسای باحالی پوشیدن
کرد هستن؟ درسته؟

حکایت اومدن چشمُ درست کنن،زدن ابرو کور کردنه
مدیونینن که فکر کنین ضرب المثل اشتباه گفتم
بله.صد درصد درسته

کیهان جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 20:34 http://Mkihan.blogfa.com

ماه جان ابجی یکی یه دونه منه

جانت سلامت امیر برار جان
ممنون ،خیلی ممنون از همه لطفت و
مرحمتتونبله،ماجان ابجی یکی یه دونه ی خل چلِ داداش هاشه

مهرداد جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 20:20

سگ حیوان عاطفی هست.
دوست داشتنی هستن.
راستی ما به چیزی که پوک باشه، پییچ می‌گیم (با ضمه بالای حرف پ)
عکس اولی هم قشنگه
می دونید چه مردا وچه زنای ایرانی هر قومی لباس خاص خودشون رو داشتن تا زمان رضاشاه بعد الان شده این البته خوب یا بدش رو نمیدونم مثلا مردم بلوچ با لباسای خودشون خنک هستن تو گرما و کوردها هم دربرابر سرما لباسشون مقاومه..کرمانشاه هم مرداش مخصوصا ،دیگه لباس کوردی نمی‌پوشن.
اون لباس کوردی تن مرد بهش می‌گن چوخه و رانا.

سلام کاکو
اول از همه ،خیلی عذرمیخوام بابت تاخیردر پاسخبله.بسیار عاطفی و
به قول پدرجان،با شرافت و
معرفتن.
پییچ .کله پییچ.اجازه آقا؟ممنون بابت واژه جدید.این روزا کله ی منم داره پییچ میشه.دلم یه خواب عمیق میخواد


بله.خیلی قشنگه
ممنون و
مچکرم بابت توضیحات شیواچوخه ورانا.این آقای نون خِ؟صورمه ایش رو پوشیده بود؟یادتونه؟انگار پارچه اش کت شلواریِ .درسته؟بسیارها زیبا بود.
بابا گیان قول داده یه دست ازاونا بخره.بلوبلک با پیرهن سفید.کفش چرم مشهد.به گمانم تیپش خیلی بامزه میشه کاکو
واینکه
لباس هر اقوامی طبق طب سنتی و آب و
هوای همان منطقه طراحی شده.سمت شرق گیلان بانوان چادرشو به کمر می بستن.واین چادرشب ازشکم و پهلو ها و...حفاظت میکنه .
همین بستن لچک زیر روسری،وقت نشاء،باعث میشه سردرد نگیرن.
وخب..نمیدونم؟چی شد؟که کلهم همه چی اجنبی شدو
همه چی رو پوکوندن وصنعتی کردنوالان همه اش از طب سنتی و...حرف میزنن

Amir جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 16:23 http://mehrekhaterat.blogsky.com

این ماجان کیه؟
سلام. خوبی؟ نه خسته

خدا رحمت کنه اموات شمارو،❤پدربزرگ مرحومم،منو ماجان صدا می کرد.ولیکن ماجان=مَه جان=ماه جان ؛خودِ خودمم

علیکم سلام آقا امیرشکرخدا ،بَد نیستم.ممنون از احوالپرسی و
خسته نباشید تون
<-تی گازانِ موش بوخوره_ری جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد