<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 8 + ارسال نظر
مهرداد پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 ساعت 02:07

سبزی همیشه زیباست و نشاط آور.

ها کاکو.سر سبزی همیشه خُرمی و
نشاط آورِ.وجاده ای که نمادِ مهرو عشقِ،نمادرفتن و
آمدنِ

کاکتوس چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 23:11

گوش جانم ، سخن مهر تو را می طلبد
باغ شعرم ، نفس گرم تو را می خواهد
فریدون مشیری

به به
ای فغان از هی هی و هیهای دل
گوش جانم کر شد از غوغای دل

#با اندکی بالا پایین کردن بیت؛فیض کاشانی

کیهان چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 22:52 http://Mkihan.blogfa.com

دل و دماغ نداریم خاخور جان والا به گونه ای می نوشتم که تا یک هفته بخندی

جانت سلامت،...❤دشمن تون بی دل و
دماغ باشه برارم❤با این اوصاف قطعا منو بستری می کردن

donya چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 13:24 http://www.bloodorange94.blogfa.com

تو خوبی


و این همه ی اعتراف هاست .

#احمد شاملو

دل ام
میخواهد خوب باشم
دل ام
میخواد تو باشم

دنیا چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 13:22 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود مثل همیشه زیباااااا بود گلم


سبزباشی

درود بر شما دنیا بانوی عزیز دلم❤لطف دارین ،مرسی بلامیسر❤

سلامت و موفق باشید

کاکتوس چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 09:00

فرصت با هم بودن
هوووووم
گاهی انقدر به این موضوع فکر کردم
باعث سو استفاده بقیه شد
الان دارم سعی می کنم کمی به خودخواهی فکر کنم ...چیز بدی نیست
عکسا قشنگند و توصیفا هم عالی

فرمودین فرصت باهم بودن!
"فرصت"تو ذهنم پر رنگ شد،
فرصتی که باعث سوءاستفاده بشه،
باید خواند؛
از کران تا به کران لشکر ظلم است ولی
از ازل تا به ابد فرصت درویشان است
یا
نگه دار که عالم دمی است
دمی نزد عالم به از عالمی است
والان دارم به واژی "خودخواهی "فکرمیکنم...
چیزی به ذهنم نرسید.انگار تو مخم صوت بلبلی میزنن.
چرا چرا،یه چیز میزایی داره یادم میاد،
چو دستت رسد مغز دشمن برار
که فرصت فرو شوید از دل غبار

فدای محبت و
نظر لطف تون و لپ های گل سرخی تون چشاتون قشنگ دیدین و
کمربندتون قشنگ
لطفا سر تونو بالا بگیرین ،دلم مون واسه شما لرزنه

کیهان چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 07:43 http://mkihan.blogfa.com

صبح خاخورجانمانمان به خیر و خوشی و سلامتی و سعادت و نیکبختی و همه چیز های خوب خوب
درمورد آن عکس پایین
مصداق روی تو حساب کردم و یا روی من حساب کن!!!
به هر حال همینه در عین خشونت نرمخویی هم در ذات ماست! چه کنیم
هر چند که از قدیم گفتن: درشتی و نرمی به هم در به است
چو فساد که جراح و مرهم نه است!!
شعر را درست نوشتم؟
به هر حال ما هم آمدیم ای شاه که اول صبحی سلامتان کنیم و البته بهتره بگم آمدیم ای ملکه ...
مرسی که هستی و مرسی که گوشه چشمی به داداش داری
بهترینها برایت و و عزیزان عزیز ات.آمین

سلام؛خیلی مرسی برارم:همه اوقات شما هم بخیر و خوشی و ...همه چیزهای خوب خوبِ عالی
درمورد عکس حساب کتاب،
بله دیگه!این تؤ،من ها یه حساب کتاباتی داره که،بهترِ همیشه با هم بخونه و
شسته رفته باشه،به قولی مو لای درز این روی تؤ و
آن روی تؤ، همچنین من ها...


بله،شعری که اخرش گرگ داشتبه باشه،درست هم ننوشته باشین،باکی نیست..مهم اون گرگ دهن بازِ
بهر حال مام یه سری خشانت هارو از تون ارث بردیم و
حالا مو ابر شبم سایه کنم صحرا را
حالا افتاب نزنه شاخه گل رعنا را
شعر رو درست خوندم؟

سلامت باشی برار
سلام از بنده اس عزیزبرارم
ماکه تارف نداریم..ماجان هستیم.ماه جانِ مأر جان
ولیکن،سلام به روی بهتراز ماهِ می گول برارِ مردم شناسِ جانورشناس

سپاس از حضور شما

Amir سه‌شنبه 29 مرداد 1398 ساعت 21:43 http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
نظرت راجع به این عکس چیه؟

http://bayanbox.ir/download/4799819327461910494/gilaki.jpg

سلام برشما
به به،عکس واژه اس و
عطربوی شرق گیلان رو میده

خیلی ممنون بابتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد