<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تونباشی!

 

 

با هم  تیتر خوشحال کننده ای که چند وقت پیش خواندم و تو ذهنم ثبت شده؛بخونیم؟


"حسین زمان پس از 17 سال سکوت،خواند."

(زنده باد امید)

فرارو؛مجوز فعالیت هنری حسین زمان ۱۷ سال پیش بنا به دلایلی که به گفته ی خودش تا کنون مشخص نشده،به حالت تعلیق درآمده تا اینکه در دوران مدیریت علی ترابی بر دفتر مدیریت موسیقی ارشاد مراحل لغو ممنوعیت...ودر روزهای نخست مدیریت الهیاری فومنی در دفتر موسیقی به نتیجه رسید!

حسین زمان در میان تشویق های ممتد حاظران روی صحنه آمدو

ضمن خیر مقدم به حاظران در سالن گفت؛از مدت ها پیش برای امشب لحظه شماری می کردم وبسیار خوشحالم که می بینم بعد مدت ها سکوت وغیبت هنوز مرا بیاد دارید.

این هنرمند افزود؛

بسیاری از دوستانم به من توصیه کرده بودند که اقدام به برگزاری کنسرت نکنم چون دیگر کسی مرا به خاطر نخواهد آورد وشاید حنجره من بعد از این مدت طولانی توانایی اجرای دو نوبت کنسرت را در یک شب نداشته باشد اما من باور داشتم که در خاطر شما مانده ام...


حسین زمان  یکی از فرماندهان سپاه در دوران  جنگ تحمیلی پس از اجرای قطعه " بغض من"خطاب به تماشاگران گفت؛چقد ر خوشحالم ؛چقدر خوب و عزیز و قدر شناسید؛من از همه ی شما به ویژه کسانی که از مشهد،رشت،کرمان،...شهرستان های دیگر به اینجا آمده اند خجالت می کشم!

وی افزود:چقدر سخت بود نبودن روی صحنه،ندیدن روی شماآخرین باری که روی صحنه بودم،اینقدر موهایم سفید نبود،واین سفیدی موها حرف های بسیاری دارد که نمی توانم همه آنها را اینجا بگوین؛گرچه شما به خوبی آنها را می دانید.

 این خواننده 60 ساله قطعه "تو نباشی"را به پاس روزهای سخت و

همراهی 40ساله به همسرش تقدیم کرد.

این کنسرت با حضور یک تیم سی نفره ارکستر اجرا شد و

از اجمله ابتکارات برگزار کنندگان تهیه دفترچه کاتالوگی بود که آن را بر روی صندلی تماشاگران گذاشته بودند.این کاتالوگ شامل توضیح نسبتا کاملی در مورد قطعات این کنسرت بود.

....

پ،ن1؛با هم بشنویم؟لطفا تشریف ببرید سمت پیوند های ابرارغوانی، اولین پیوند؛قطعه "تونباشی.......


پ،ن2؛تصاویر ایشان یاد آور!قطعه "سقوط"+"کهن دیارا" شدواقعا*_*