<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.



این گفته را خیلی دوست دارم،"دنیا همان چیزی است که تو هستی. . ."


#دیوید_لینچ

نظرات 5 + ارسال نظر
گیله مرد دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 23:23 http://guilemard.blogfa.com

چون نیست ز هر چه هست جز باد بدست
چون هست بهرچه هست نقصان و شکست
انگار که هرچه هست در عالم نیست
پندار که هرچه نیست در عالم هست

((حکیم عمر خیام نیشابوری))

مرسی از حضور سبزو
گرامی شما

آران شنبه 9 فروردین 1399 ساعت 13:10 http://hghight-zandage.mihanblog.com/

ملا و عبید زاکانی

شیخی را گفتند :
ای شیخ عبا و عمامه خویش می فروشی..؟!
گفت : اگر صیاد دام خود بفروشد به چه صید کند..؟!

عبید زاکانی
یعنی هرچی تا حالا من گفتم و نوشتم یه طرف، این سخن عبید زاکانی یه طرف. این مصداق واقعی " کم گوی و گزیده گوی چون در" هستش.
همه ما باید این سخن رو با خط خوش درشت بنویسیم و در خانه خود بزنیم که همیشه یادمون بمونه و در دام هیچ صیادی گیر نیفتیم.
خواستم یه " روحت شاد" و " خدا بیامرزت" برای زاکانی بگم اما بعدش منصرف شدم و با خودم گفتم با اون همه جوک و لطیفه پر از حرفای ناجور که عبید زاکانی گفته، حتما الان با دلی خوش داره واسه خودش حال می کنه و به دعای من نیازی نداره. پس فقط میگم دمت گرم که تو این جماعت رو خوب شناختی.
حالا هی بگین من الکی میگم. این سخن ها رو چند قرن پیش هم یکی مانند زاکانی گفته.
به همه دوستان پیشنهاد می کنم که رساله ی دلگشا رو بخونن.

خدا حفظ تون کنه،آران عزیز

مهرداد شنبه 9 فروردین 1399 ساعت 10:04

راست گفته البته با اندکی دخل و تصرف :)
نکش برا ریه‌ات خوب نیست

تو همان چیزی هستی که باور داری هستی

#پائولو _کوئلو

همونجوری که ،هر درخت،یک دنیاییِ،هرآدمم یک دنیاییِ واسه خودش .ولیکن" دنیا همان چیزی است که تو هستی"

اتفاقا"باید بهش گفت؛ بکش واسه ریه ات خوبِ،که اگه نکشی،ریه ات کیپ میشه.البته،به گمانم ایشان جزء سیگاری های بِکش فوت کنِ!

کوهنورد شنبه 9 فروردین 1399 ساعت 08:20 http://1kouhnavard.blogsky.com

دقیقا

درود بر شما
سپاس از حضور تان

کیهان جمعه 8 فروردین 1399 ساعت 22:22 http://Mkihan.blogfa.com

خوشحال میشم بخندی
م مرسی برای همه چی

مطمئن باشید،خاخورتون، خیلی عاقله،ومیدونه باید بخنده:))
مرسی از حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد