<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 7 + ارسال نظر
باشماق چهارشنبه 20 فروردین 1399 ساعت 09:12

سلام
سماور ها استیل هستند
فکری به مغزم خطور کرد
والور و اعلاء الدین را در گوشه ی اهل بعنوان دکور می توان گذاشت
البته باید همسر تصمیم بگیرد !

سلام بر شما
پس استیل اصل و
مرغوبی اند.
جسارتا قبل درمیان گذاشتن این فکر،با همسرمحترم.یه قوطی پولیش ،با یه مشت پنبه ،تشریف ببرید انباری و
باملاتفت چراغ ها رو پولیش کاری کنید.
من خودم،بعد خرید چراغ گردسوزو
والور، این کارو انجام دادم .بعد ازشون عکس گرفتم.ویک روزی که ،برای خرید دیگ مسی،که برای بیست نفر،میتوان درش پلوپخت،به همان سمساری مراجعه کردیم.
که وقتی عکس رو دیدن ،گفتن،این ها خیلی نوعه.معلومه که خوب نگهداری شده و...
که وقتی گفتم،اینها همونایی اند که ،ازشما خرید کردم،باورش نمیشد.وخیلی تشکر کردن و
از خانواده هایی که،صاحبان اول والور و
گردسوز بودن گفتن.گفتن وگفتن.
راستی؛اون " بایدِ"خیلی باحال بود:)):

مهرداد سه‌شنبه 19 فروردین 1399 ساعت 21:09

گاز سوزه؟
شیلنگش کو؟
اون گلیم یا فرش خیلی طرحش سنتی و قشنگه؟
انار دون شده؟

بله.گاز سوزه.
لابد شیلنگش رو وصل نکردن.ولیکن سرچ کنید،والور گاز سوز،قطعه ای که سر شینگ بهش وصل میشه رو،می تونید مشاهده کنید
بله،
من ام طرح های سنتی رو خیلی دوست دارم

بله.انار دون شده.هفته پیش آقا مهدی میوه فروش انار یزد و
گلابی ؟نمی دونم کجا رو آورده بود.البته این تصویر از نتِ

کوهنورد سه‌شنبه 19 فروردین 1399 ساعت 13:00 http://1kouhnavard.blogsky.com

اصل قرنطینه اینجوریه.

ان شاءالله این ایام،برای همه به خیری بگذره..

باشماق سه‌شنبه 19 فروردین 1399 ساعت 11:28

با سلام مجددوالور آبی یک دکمه در زیرش نصب است که من متوجه نشدم چیست
خود ما هنوز یکی از آنها که سبز رنگ است را در انباری داریم همراه با یک علائدین و چند سماور نفتی و برقی

سلام علیکم ،
اون دکمه پلاستیکی،برای کم و زیاد کردن شعله ی چراغِ(والور گازیِ)این چراغ ها بیشتر نمادین و
دِکوری ساخته میشن.
وآن چراغ والورِ خوراک پزی،که در انباری شماست،قطعا والور اصیلیِ.البته سبزو آبی بودن بدنه والور مهم نیست،مهم مخزن نفت شه،که از جنس برنج باشه.برای تشخیص بدنه سماورها و
مخزن نفت والور،یک آهن ربا بردارین،به انباری تشریف ببرین،اگر آهن ربا،به بدنه سماورها،ومخزن نفت والور نچسبید،جنس شان برنج اصلِ و
(میدونم کهشما بهتراز من، برنج از آهن تشخیص میدین)قطعا عتیقه هستند.
قیمت چراغ والور درحد نو(مثلا چند بار کتری جوش آورده؛)یک تومن به بالاست.سماورهارو اطلاع ندارم.چراغ گردسوز،همین حدودا.

کلهم به لوازم قدیمی ،مث چراغ ودیگ مسی و...علاقه مندم.چندسال پیش هم ،ازهمین والوری که،شما تو انباری دارین،واسه خودم خریدم.البته دسه دوم،والان ۵۰خورده ای سن وسالشه.آوردم گوشه پذیرایی گذاشتم .گاهی بی هوا چشمم به اش میخوره.هزار سال دلتنگ ام میکنه

باشماق سه‌شنبه 19 فروردین 1399 ساعت 09:55

سلام
یک آلبوم درست شبیه آنرا من دارم با کلی عکس که الان بهش میگن عکس زیر خاکی
قدیم آلبوم ها اینطوری نبودن البته منظورم خیلی قدیم است
صفحه ی که عکس به آن وصل می شد به کمک چهار گوشه که لبه ی عکس ها را داخل آن می گذاشتن سیاه رنگ بود و روکش پلاستیک هم نداشت یک ورقه ی کاغذی نازک بین صفحه ها قرار می گرفت
دیدن آلبوم برای من همیشه دلچسب است

سلام برشما
بله،یک ورقه ی کاغذ نازک،شبیه کاغذ ی که تهه جعبه شیرینی ها بود.ولیکن تماشای آلبوم برای من هم ،همیشه دلچسبِ

گیله مرد سه‌شنبه 19 فروردین 1399 ساعت 01:01 http://guilemard.blogfa.com

خسته نباشید ماجان

سلامت بمانی برار جان.تونانی خسته نباشی جانِ قوربان

گیله مرد دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 22:23 http://guilemard.blogfa.com

شب فرو می افتاد

به درون آمدم و پنجره ها رابستم

باد با شاخه در آویخته بود

من در این خانه تنها

تنها

غم عالم به دلم ریخته بود

ناگهان حس کردم

که کسی

آنجا بیرون در باغ

در پس پنجره ام می گرید

صبحگاهان شبنم

می چکید از گل سیب

((سایه))

به به،بسیار عااالی.سپاس گیله مرد خان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد