<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

آه. . .



"آه.

زمان در من خواهد مرد

 ومن بر زمان خواهم خفت"


"فریدون رهنما"

نظرات 12 + ارسال نظر
گیله مرد دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 15:46

دنیا را بغل گرفتیم گفتند امن است هیچ کاری با ما ندارد
خوابمان برد بیدار شدیم دیدیم آبستن تمام دردها یش شده ایم

(حسین پناهی)

نرجس سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 20:46

خواهش میکنم، منم همینطور و این حس دوطرفه هست❤️

قربان محبت شما.خیلی ممنون .خیلی خوشحال شدم،وقتی خواندم،این حس دوطرفه هست.مرسی بابتش عزیزم

نرجس سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:23

همچنین سپاس فراوان بابت راهنماییتون در مورد زمان کاشت و پرورش انواع گیاه وسبزی و باقلا

قربان محبت و معرفت شما؛بلامیسر
ممنون که مجدد تشریف آوردین.از شما حس خوبی دریافت میکنم.مرسی بابتش عزیزم

نرجس سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:17

آخخخخی، الان از روی کامنتها متوجه شدم که این عکس دخترتونه، اون شب که گفتم اتفاقی اینجا رو پیدا مردم و داشتم درمورد پاچ باقلا میخوندم، این عکس رو دیدم فکر کردم تزیینی و از این عکسهای کارت پستالیه

بله،همون شب درست متوجه شدین عزیزم.این عکس ،جزء عکسهای کارت پستاله.
معمولا بچه ها زود خسته میشن،هی سرشونو چپ و راست میکنن.که انگار تو این عکس،به محض برگشتن،یکی ازش عکس گرفت،که سرخی لپش قشنگ بی افته

آران سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 01:09 https://scottahamisha-2000.blogsky.com/

در من کوچه ایست
که باتو در آن نگشته ام...
سفری ست
که باتو
هنوز نرفته ام...
روزها و شب هایی ست
که با تو به سر نکرده ام ...
و عاشقانه هاییست
که باتو
هنوز
نگفته ام . . .


راحمه باقی پور



https://aspb3.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/025991043684f36f9b6fdd6cb3ab395d6747139-360p.mp4

مرسی از حضور همیشه خوب شما؛آران عزیز

افق دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 13:26 http://ofogh1395.blogsky.com

لپاش سرخه
تب نداشته باشه
(یه مامان همیشه نگران
در جست و جوی تب سنج دیجیتال)

این نگرانی همیشگی رو
پای مامان و باباها نوشتن.
خانوم روی لپ هاش میخوابه،سرخیش برا اونه

کیهان دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 08:15 http://mkihan.blogfa.com

آخیییییییییییییش بنظرم باید آرامش بخش ترین جای دنیا باشه بری یک کودک
شادیتان همیشگی .آمین

بله،یک آرامش ابدویکی!

قربان شما برارم،سلامت و شادباشید همیشه.آمین

مهشید دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 02:10

سلام بر بانوی فرزانه
ای جان دلم
چشم تو خواب می‌رود یا که تو ناز میکنی؟
یعنی این نازدردانه تو بغل بابا جونش خوابیده، دل میبره حسابی...
راست میگن بچه دشمن شیرین است خواهر!
شما خوبید خواهر گلم؟ سارا خانوم خوبند؟
برادرتون بحمدلله بهترن؟
ایشالله که همیشه تنتون سلامت و لبتون خندان باشد.

سلام بر شما عزیز دل
جان تان بی بلا،بلامیسر
به به،چه غزل زیباو پرمفهومی انتخاب کردین.چشم تو خواب می رود یا که تو ناز می کنی؟/نی به خدا که از دغل چشم فراز می کنی. . .
یعنی این نازدردانه مترصد فرستی ایست، میخواد باباشو بخوابونه و
بلند شه بره سروقت کابینت ها و کشوها و
خراب کاری ها...باقی ماجرا
بله.دشمنی شیرین تر از اولاد نیست! خواهر گلم
الحمدالله خوبم.شکر خدا سارا هم خوبه.بله،برادرمم خیلی بهتره.
سلامت باشید عزیز دلم.خیلی ممنون از احوالپرسی ها و
حضور همیشه خوب و دوست داشتنیِ شما

- Śin - یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 23:22 http://diaristing.blogfa.com

یک نفر نیست تا که پر بکند
ازخودش , تیربارِ خالی را
از خودش این تبارِ بی شاعر
از خودش این تبارِ خالی را ...

بنیامین پورحسن

درود بر شما،
سپاس از حضور تان

مهرداد یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 18:12

لپ خانووم چه خوابی رفته حسودیم شد

ها کاکو
وژدانا زور حسودی داره

باشماق یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 08:04

با درود
در خواب ناز است این فرشته ی کوچولوی زیبا
در این روزگار وانفسا من دعا می کنم
که خدا زیادشون کند

سلام بر شما
بله،خیلی خوش به حالش است و
در خواب ناز است
ان شاءالله خداوند به اذن خودش،دامن آرزومندان رو سبز کنه

خداوند شمارو به اتفاق عزیزان عزیزتون سلامت و
شاد نگهدارِ

نرجس یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 04:53

سلام... داشتم نصفه شبی درمورد پاچ باقلا تو اینترنت میگشتم که به اینجا رسیدم!
چه جالب، فکر نمیکردم هنوزم چنین وبلاگهایی فعال باشند، دستتون درد نکنه.
معلومه خیلی باسلیقه و بااحساسین...فعلا که چندتا از مطالبتون رو خوندم متوجه شدم خانم و مادر هستین....
من به شخصه عااااااشششققققق گیلان و غذاهای محلی ام. بااینکه گیلانی ام اما ساکن جنوب نزدیک عسلویه ام.
ولی این عشق و ارادت باعث شده نصفه شبی(دیگه نزدیک صبحه) بیام و درمورد پاچ باقلای عزیز بخونم

سلام بر شما...خیلی خوش رسیدین و
صفا آوردین
تی بلامیسر نرجس بانوی عزیز
فعال بودن اینجا بابت اینه که،هنوز دوست ندارم تلگرام و اینستا و...داشته باشم.
خیلی ممنون که برای خواندن وبلاگ وقت گذاشتین شرمنده ی لطف و محبت شما شدم
الهی
وقتی خواندم" گیلانی ام اما ساکن جنوب نزدیک عسلویه ام."رفتم و از روی نقشه،فاصله گیلان عسلویه رو چِک کردم.هرکجا هستین،درپناه خداوند سلامت و سر افراز باشید
قربان معرفت و عااااااشقیت شما عزیزماتفاقا الان وقت کاشتن پاچ باقلا و لوبیا چشم بلبلیِ.
زمان گلدهی باقلای مازندرانی و
نخود فرنگیِ.
وقت نشاء گوجه و خیارو بادمجون و فلفل سبز و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد